_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Мета і завдання виховної діяльності на 2023-2024 начальний рік.
МЕТА :
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______ учнів (______ хлопців, _____дівчат)
Дівчата |
20__ |
20__ |
20__ |
|
|
|
|
Хлопці |
|
|
|
Діти-сироти |
|
Діти-напівсироти |
|
Діти ,батьки яких загинули при виконанні службових обов'язків, в АТО |
|
Діти - інваліди |
|
Діти одиноких матерів |
|
Діти, батьки яких позбавлені батьківських прав |
|
Діти з неповної сім'ї (батьки розлучені) |
|
Сім'я, яка перебуває в кризі (неблагодійні сім'ї)
|
|
Діти із багатодійних сімей |
|
Діти із малозабезпечених сімей |
|
Обдаровані діти |
|
№ |
Прізвище, ім’я учня |
Секція, гурток |
Час занять |
|||||||
назва |
місцезнаходження |
Пн |
В |
С |
Ч |
Пт |
С |
Нд |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Прізвище, ім’я учня |
Громадське доручення |
|
|
староста |
|
|
Помічник старости |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розклад уроків ______класу
І семестр
Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця
І І семестр
Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця
1.___________ ____________ ___________ ___________ ____________
2.___________ ____________ ___________ ___________ ____________
3.___________ ____________ ___________ ___________ ____________
4. ___________ ____________ ___________ ___________ ___________
5. ___________ ____________ ___________ ___________ ___________
6.___________ ____________ ___________ ___________ ____________
7.___________ ____________ ___________ ___________ ____________
8.___________ ____________ ___________ ___________ ____________
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ
1 урок __________________ 5 урок ___________________
2 урок __________________ 6 урок ___________________
3 урок __________________ 7урок ___________________
4 урок __________________ 8 урок ___________________
ВИХОВНА РОБОТА У І СЕМЕСТРІ Вересень
|
1 тиждень ______________ |
2 тиждень ______________ |
3 тиждень ______________ |
4 тиждень ______________ |
Загальношкільні та класні заходи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
|
|
1 тиждень ______________ |
2 тиждень ______________ |
3 тиждень ______________ |
4 тиждень ______________ |
Загальношкільні та класні заходи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
|
|
1 тиждень ______________ |
2 тиждень ______________ |
3 тиждень ______________ |
4 тиждень ______________ |
5 тиждень ___________ |
Загальношкільні та класні заходи |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
|
|
|
1 тиждень ______________ |
2 тиждень ______________ |
3 тиждень ______________ |
4 тиждень ______________ |
Загальношкільні та класні заходи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
|
|
1 тиждень ______________ |
2 тиждень ______________ |
3 тиждень ______________ |
4 тиждень ______________ |
Загальношкільні та класні заходи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
|
|
1 тиждень ______________ |
2 тиждень ______________ |
3 тиждень ______________ |
4 тиждень ______________ |
Загальношкільні та класні заходи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
|
|
1 тиждень ______________ |
2 тиждень ______________ |
3 тиждень ______________ |
4 тиждень ______________ |
Загальношкільні та класні заходи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
|
|
1 тиждень ______________ |
2 тиждень ______________ |
3 тиждень ______________ |
4 тиждень ______________ |
5 тиждень ___________ |
Загальношкільні та класні заходи |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
|
|
|
1 тиждень ______________ |
2 тиждень ______________ |
3 тиждень ______________ |
4 тиждень ______________ |
5 тиждень ___________ |
Загальношкільні та класні заходи |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
|
|
|
1 тиждень ______________ |
2 тиждень ______________ |
Загальношкільні та класні заходи |
|
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Національно-патріотичне виховання |
|
|
І семестр
№ з/п |
Дата |
Тема виховної роботи |
Форма проведення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Тема виховної роботи |
Форма проведення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Прізвище, ім’я учня |
Позитивні якості та особливості учня |
Педагогічні завдання і педагогічні заходи щодо розвитку позитивних і усунення негативних якостей |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
ПІБ |
Домашня адреса, телефон |
Доручення |
1 |
|
|
Голова |
2 |
|
|
Секретар |
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
Графік проведення батьківських зборів
Дата проведення |
ТЕМА |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1