Щоденник класного крівника

Про матеріал
Виховний план для учнів початкових класів на ІІ семестр складено за Концепцією НУШ
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО                               

Заступник директора з

Виховної роботи      

Опорного закладу                                                                                                                                                                                             Михальчанського ліцею                                                                                               

_______ Юлія ТОМАЩУК                                                                    

       ___01.2024

 

План виховної роботи

для учнів 3 класу НУШ

 на ІІ семестр 2023-2024 н.р.

вчительки  Тесліцької Олі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна проблема, над якою працює

     Опорний заклад Михальчанський ліцей

 

«Цифрова трансформація інтегрованої моделі внутрішньої системи забезпечення виховання та розвитку особистості в умовах Нової української школи»

 

 

 

Проблема, над якою працює класний керівник

«Виховання патріотизму крізь призму національної культури»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СІЧЕНЬ

Дата

Тема місяця

Назва  дня

Назва заходу

Індивідуальна робота/робота з батьками

 

Світ невідомий

ТИЖДЕНЬ 2

1.

08.01

День 1. Світ невідомий навколо тебе.

Ранкова зустріч «Як почувається ненька- Україна сьогодні?»

Бесіда-ознайомлення з порядком надання домедичної допомоги постраждалим з переохолодженням/ відмороженням

2.

09.01

День 2. Чому дещо нам невідоме?

Заочна відео-подорож невідомим нам  містом Львів

Година спілкування "Безпека на льоду", "Увага! Ожеледь!", "Увага! Снігові намети!

3.

10.01

День 3. Які голоси має вітер?

Обмін інформацією «Вітер – добре чи погано?»

 

4.

11.01

День 4. Як сприймати невідоме?

Всесвітній день «спасибі»: челендж #дякую

 

5.

12.01

День 5. Як сприймати невідоме?

Створення лепбука «Органи чуття-мої помічники»

 

 

ТИЖДЕНЬ 3

6.

15.01

День 1. Світ невідомий навколо нас.

проєкт «Гордість країни» про одного із спортсменів або спортсменок України

Індивідуальні консультації батькам щодо  вирішення проблем в організації освітнього процесу дитини.

7.

16.01

День 2. Чому дещо нам невідоме?

Інформаційна хвилинка »Хто такі герої Крут?»

 

8.

17.01

День 3. Які голоси у природи?

Акція «Зимова турбота: виготовлення годівничок для пташок»

 

9

18.01

День 4. Що нас об’єднує?

Створення ролика «Що нас об’єднує у класі»

 

10

19.01

День 5. Що нас об’єднує?

Читання укр. поезії «Мова- це те, що нас об’єднує!»

 

 

ТИЖДЕНЬ 4

11

22.01

День 1. Який світ наших захоплень?

Інформаційний дайджест «Україна - соборна держава»

 

Онлайн-порадник для батьків «Інтернет і діти»

12

23.01

День 2. Який світ наших захоплень?

Дослідження «Я неповторний/неповторна»( захоплення, інтереси, мрії.,досягнення)

  Консультації «Агресивні діти. Причини й наслідки, шляхи усунення »

13

24.01

День 3. Невідомий морський світ, який він?

«Цікавий підводний світ»

 https://wordwall.net/ru/resource/45421098

 

14

25.01

День 4. Невідомий морський світ, який він?

«Конкурс на найкрашу розмальовку           онлай«

https://pustunchik.ua/games/coloring/morskyi-konyk.

Гра «Морський бій»

 

15

26.01

День 5. Чи багато невідомого навколо?

 Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?».

 

Корисні поради «Збережіть здоров’я під час зимових розваг»

 

ТИЖДЕНь 5

16

29.01

День 1. Чи багато невідомого навколо?

Перегляд відео «Миколаїв — місто кораблів.»

Флешмоб «Ланцюг Єднання: карта»

 

 

17

30.01

День 2. Таємниці невідомого світу.

Робота з інф. роздруківки «Цікаві факти про  місто Миколаїв»

 

18

31.01

День 3. Таємниці невідомого світу.

Екскурсія  «Як природа відпочиває?»

 

Правила поводження з вибухонебезпечними предметами

 

 

 

 

 

ЛЮТИЙ

Дата

Тема місяця

Назва дня

Назва заходу

Примітки

1.

01.02

Світ невидимий

День 4. Що нас об’єднує?

Ігри в парах « Я такий самий, як ти».

 

2.

02.02

День 5. Що нас об’єднує?

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 1

3.

05.02

День 1. Як побачити невидимий світ?

Урок «Моя суперсила – безпека в Інтернеті»

 

4.

06.02

День 2. Світ невидимих живих істот, який він?

Крісло автора »Моя казкова історія про пригоди бактерій.»

 

5.

07.02

День 3. Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?

Дослідження »Чому люди вживають заходів, щоб знищити

у своїх домівках мишей, тарганів?».

 

6.

08.02

День 4. Які невидимі зв’язки є у природі?

 

заняття “Профілактика булінгу в учнівському середовищі”

7.

09.02

День 5. Який світ захований під снігом?

Відеоролик «Як утворюється сніг?»

 

 

ТИЖДЕНЬ 2

8.

12.02

День 1. Які невидимі зв’язки є у природі? Кому потрібна вода?

Групове заняття «Вода потрібна для…»

 

9.

13.02

День 2. Яку невидиму силу має слово? Гірка правда краща за солодку брехню

Обговорення прислів’їв про слово

Бесііда з хлопчиками про ставлення до дівчаток

10.

14.02

День 3. Яку невидиму силу має слово? Гостре словечко ранить сердечко

Слухання байки «Про горду качку"

 

11.

15.02

День 4. Реклама як одне з найвпливовіших джерел інформації

 

 

12.

16.02

День 5. Яку невидиму силу має сміх та гумор?

Крісло автора «Мій рецепт гарного настрою»

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 3

13.

19.02

День 1. Як невидиме може стати видимим?

 

 

14.

20.02

День 2. Що таке бьординг?

Обмін інформацією "Неймовірні Ґаджети" (бьординг)

 

15.

21.02

День 3. Як здійснювати спостереження за птахами?

Виховний  захід " Мова єднає всіх!"

Збори – діалог

 «Як оцінювати шкільні успіхи своїх дітей?»

16.

22.02

День 4. Згода будує, а незгода — руйнує

Згода будує, а незгода руйнує, або що таке медіація.

 

17.

23.02

День 5. Згода будує, а незгода — руйнує (продовження)

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 4

18.

26.02

День 1. Якою інформацією можна ділитися?

Пам’ятка «Мережевий етикет»

 

19.

27.02

День 2. Якою інформацією можна ділитися? (продовження)

Роздуми «Чи можна викладати в інтернеті світлини друзів?»

Бесіда з дівчатками про ставлення до хлопчиків

20.

28.02

День 3. . У чому сила подорожника?

Дослідження «Диво-рослина на узбіччі»

 

21.

29.02

День 4. Що таке справедливість?

Вправа “Хто чим славиться?”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 БЕРЕЗЕНЬ 

Дата

Тема місяця

Назва дня

Назва заходу

Примітки

1.

01.03

Приховані можливості речей

День 5.Що таке справедливість? (продовження)

Творча робота «Створення моделі справедливої людини».

 

 

ТИЖДЕНЬ 1

2.

04.03

День 1.Що приховує яблуко?

Складання правил гігієни під час вживання овочів і фруктів.

 

3.

05.03

День 2.Які продукти потрібні для здорового способу життя?

Дослідження «Піраміда харчування»

 Вигот. макетів овочів і фруктів «Вітамінна компанія».

 

Бесіда « Дисциплінованість і відповідальність – запорука успіху»

4.

06.03

День 3. Що приховує довкілля?

Перегляд відео “Відеомандрівка до Шелехівського озера

 

5.

07.03

День 4. Як поводитись з тваринами-безхатьками?

Обговорення пам’ятки «Безпека спілкування з бездомними тваринами»!

 

6.

08.03

День 5. Які ситуації в довкіллі можуть бути небезпечними?

Інформаційні хвилинки «Незабутній Шевченко»

 

 

ТИЖДЕНЬ 2

7.

11.03

День 1. Що зберігає історична пам’ять?

 Вікторина »Тараса думки будуть жити віки!»

 

8.

12.03

День 2. Які пам’ятки культури є в рідному краї?

Проєкт «Пам’ятки України»

 

9.

13.03

День 3. Що допомагає людині захищати себе?

Ланцюжок висловлювань «Що було б якби люди не вміли домовлятися»

 

10.

14.03

День 4. Як правильно розв’язати конфлікт?

 

 

11.

15.03

День 5. Кому відомі деякі можливості об’єктів?

Перегляд відео “Первоцвіти — перша усмішка весни”

Операція «Затишок»

 

ТИЖДЕНЬ 3

12.

18.03

День 1. Які об’єкти приховують небезпеку?

Перегляд м/ф «Вперед, вогнеборці!»

 

13.

19.03

День 2. Що цікавого ти знаєш про рослини?

Дослідження «Чарівні квіти»

 

14.

20.03

День 2. Що цікавого ти знаєш про рослини?

 

Інформаційні повідомлення у вайбер групу «Безпека ваших дітей на канікулах»

15.

21.03

День 4. Чи можу я навчатися краще?

Бесіда- повчання «Наука в ліс не веде, а з лісу виводить».

 

16.

22.03

День 5. Які якості потрібні для досягнення мети?

 

Інструктаж з ТБ на весняні канікули                 

 

ТИЖДЕНЬ  4

17.

25.03

(КАНІКУЛИ)

 

 

18.

26.03

(КАНІКУЛИ)

 

 

19.

27.03

(КАНІКУЛИ)

 

 

20.

28.03

(КАНІКУЛИ)

 

 

21

29.03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КВІТЕНЬ

Дата

Тема місяця

Назва дня

Назва заходу

Примітки

 

Погода

ТИЖДЕНЬ 1

1.

01.04

День 1. Що таке погода?

Практичне заняття «Погода в моєму населеному пункті»

 

2.

02.04

День 2. Як синоптики визначають, якою буде погода?

 

Бесіда інструктаж «Правила поведінки з тваринами-безхатьками»

3.

03.04

День 3. Яке значення має погода для людини?

Екскурсія –спостереження «Поганої погоди не буває!»

 

 

4.

04.04

День 4. . Навіщо людям потрібно передбачати погоду?

 

Есе «Хто керує погодою?»

 

5.

05.04

День 5. Народний календар. Прикмети

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 2

6.

08.04

День 1. Живі барометри

Дослідження інтернет -інф. «Рослини- барометри»

 

7.

09.04

День 2. Як рослини передбачають погоду?

 

 

8.

10.04

День 3. Квітковий годинник

перегляд відеоролика «Квітковий годинник м.Києва».

 

9.

11.04

День 4. Як хатні улюбленці передбачають погоду?

«Пухнасті синоптики» Відео Як тварини передбачають погоду

 

10.

12.04

День 5. Погода рідного краю

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 3

11.

15.04

День 1. Від чого залежить настрій людини?

Групова вправа «Пантоміма»

 

12.

16.04

День 2. Як погода впливає на настрій людини

Перегляд м/ф « Погода на вибір»

 

13.

17.04

День 3. Як перетворити похмурий день на сонячний?

колаж « Усміхнені слова».

 

14.

18.04

День 4. Чи можна бути веселим, коли дощить?

Переглід відео – корисні підказки «Коли на душі негода»,

 

15.

19.04

День 5. Що може розповісти про вас ваша улюблена погода?

 

Бесіда  «Цькування, при ниження.Притча про 2 яблука»

 

ТИЖДЕНЬ 4

16.

22.04

День 1. Природні явища, що становлять небезпеку

Крісло автора» Я стурбований (на) екологічною ситуацією…»

 

17.

23.04

День 2. Природні явища, що становлять небезпеку (продовження

Дослідження інф. в інтернет  про природні явища «Невідомі сили нашої планети.»

 

18.

24.04

День 3. Як убезпечитися від стихійного лиха?

 

 

19.

25.04

День 4. Що робити, коли надворі дощ?

Обговорення казки Анни Сальнікової «Хороший дощик»,

 

20.

26.04

День 5. Як цікаво провести час удома, коли надворі негода?

Цікаві ідеї  конкурсів та забав «Мої фантазії»

 

 

ТИЖДЕНЬ  5

21.

29.04

День 1Я не схожий на інших

 

 

22.

30.04

День 2 У чому моя неповторність?

 

Операція «Затишок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ТРАВЕНЬ 

Дата

Тема місяця

Назва дня

Назва заходу

Примітки

1.

01.05

Я – ЛЮДИНА

День 3. У чому моя неповторність?

Крісло автора «Не хочу хвалитися, але

 я …»,

 

2.

02.05

(КАНІКУЛИ)

 

 

3.

03.05

(КАНІКУЛИ)

 

 

 

ТИЖДЕНЬ  1

4.

06.05

(КАНІКУЛИ)

 

 

5.

07.05

День 1. Що мені подобається? Які я маю смаки та захоплення?

 

Міні-дискусія «Яка професія є найцікавішою, найнеобхіднішою?»

 

6.

08.05

День 2. Моя мрія. Що потрібно зробити, щоб здійснилася мрія?

Чи потрібно мріяти?

 

7.

09.05

День 3. . Що в мене спільного з моїми родичами?

Дослідження « Що в моїй зовнішності спільного з родичами?»  Конкурс малюнків  «Ні – війні! Нехай буде Мир!»

 

 

8.

10.05

День 4 . Що в мене спільного з моїми родичами?(продовження)

«Що в моєму характері спільного з моїми родичами?»

 

 

ТИЖДЕНь 2

9.

13.05

День 1. Що таке гідність?

Бесіда «Людина – загадка».

Заняття «Запобігання насильству серед дітей. Правила безпечної поведінки»

10.

14.05

День 2. Яку людину називають гідною?

 

 

11.

15.05

День 3. Навіщо та як допомагати іншим?

 

Групове заняття «Ворота ввічливості»

 

12.

16.05

День 4. Навіщо та як допомагати іншим? (продовження)

Флешмоб «Із вишиванкою у серці»

 

13.

17.05

День 5. Як робити добрі справи?

Етична бесіда «Добрі справи мого дня.»

 

 

ТИЖДЕНЬ 3

14.

20.05

День 1. Що я знаю про культурну спадщину свого народу?

Перегляд мультфільму «Історія України за 5 хвилин».

 

15.

21.05

День 2. Хто є громадянами України?

Ланцюжок ідей «Я можу зробити для своєї Батьківщини …»

 

16.

22.05

День 3. Я — українець/українка, я — європеєць/європейка

Дослідж. Інф.»Чому держ. Символи є важливим атрибутом держави?»

 

17.

23.05

День 4. Як я пізнаю природу?

 

 

18.

24.05

День 5.  Як зібрати інформацію за допомогою цифрових пристроїв

Вправа «Винахідники»

Генеральне  прибирання класних кімнат. Операція «Затишок»

 

ТИЖДЕНЬ 4

19.

27.05

День 1. Як ми зростали?

 

 

20.

28.05

День 2. Що є щастям для людини?

Есе «Мені для щастя

потрібно …»

 

21.

29.05

День 3.  Як побудувати гарні стосунки у колективі?

Веселі перерви «Спілкуємось граючись»

Батьківські збори «Підсумки, поради ….»

22.

30.05

Секрети успіху

Групові вправи: «Галерея успіху».

 

23.

31.05

Секрети успіху (продовження)

Ланцюжок висловлювань »Мій успіх залежить 

від …»

Інструктаж з ТБ на літніх канікулах

 

 

 

docx
Додано
25 лютого
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку