ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з
Виховної роботи
Опорного закладу Михальчанського ліцею
_______ Юлія ТОМАЩУК
___01.2024
План виховної роботи
для учнів 3 класу НУШ
на ІІ семестр 2023-2024 н.р.
вчительки Тесліцької Олі
Виховна проблема, над якою працює
Опорний заклад Михальчанський ліцей
«Цифрова трансформація інтегрованої моделі внутрішньої системи забезпечення виховання та розвитку особистості в умовах Нової української школи»
Проблема, над якою працює класний керівник
«Виховання патріотизму крізь призму національної культури»
СІЧЕНЬ |
|||||
№ |
Дата |
Тема місяця |
Назва дня |
Назва заходу |
Індивідуальна робота/робота з батьками |
|
ТИЖДЕНЬ 2 |
||||
1. |
08.01 |
День 1. Світ невідомий навколо тебе. |
Ранкова зустріч «Як почувається ненька- Україна сьогодні?» |
Бесіда-ознайомлення з порядком надання домедичної допомоги постраждалим з переохолодженням/ відмороженням |
|
2. |
09.01 |
День 2. Чому дещо нам невідоме? |
Заочна відео-подорож невідомим нам містом Львів |
Година спілкування "Безпека на льоду", "Увага! Ожеледь!", "Увага! Снігові намети! |
|
3. |
10.01 |
День 3. Які голоси має вітер? |
Обмін інформацією «Вітер – добре чи погано?» |
|
|
4. |
11.01 |
День 4. Як сприймати невідоме? |
Всесвітній день «спасибі»: челендж #дякую |
|
|
5. |
12.01 |
День 5. Як сприймати невідоме? |
Створення лепбука «Органи чуття-мої помічники» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 3 |
||||
6. |
15.01 |
День 1. Світ невідомий навколо нас. |
проєкт «Гордість країни» про одного із спортсменів або спортсменок України |
Індивідуальні консультації батькам щодо вирішення проблем в організації освітнього процесу дитини. |
|
7. |
16.01 |
День 2. Чому дещо нам невідоме? |
Інформаційна хвилинка »Хто такі герої Крут?» |
|
|
8. |
17.01 |
День 3. Які голоси у природи? |
Акція «Зимова турбота: виготовлення годівничок для пташок» |
|
|
9 |
18.01 |
День 4. Що нас об’єднує? |
Створення ролика «Що нас об’єднує у класі» |
|
|
10 |
19.01 |
День 5. Що нас об’єднує? |
Читання укр. поезії «Мова- це те, що нас об’єднує!» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 4 |
||||
11 |
22.01 |
День 1. Який світ наших захоплень? |
Інформаційний дайджест «Україна - соборна держава»
|
Онлайн-порадник для батьків «Інтернет і діти» |
|
12 |
23.01 |
День 2. Який світ наших захоплень? |
Дослідження «Я неповторний/неповторна»( захоплення, інтереси, мрії.,досягнення) |
Консультації «Агресивні діти. Причини й наслідки, шляхи усунення » |
|
13 |
24.01 |
День 3. Невідомий морський світ, який він? |
«Цікавий підводний світ» https://wordwall.net/ru/resource/45421098 |
|
|
14 |
25.01 |
День 4. Невідомий морський світ, який він? |
«Конкурс на найкрашу розмальовку онлай« https://pustunchik.ua/games/coloring/morskyi-konyk. Гра «Морський бій» |
|
|
15 |
26.01 |
День 5. Чи багато невідомого навколо? |
Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?». |
Корисні поради «Збережіть здоров’я під час зимових розваг» |
|
|
ТИЖДЕНь 5 |
||||
16 |
29.01 |
День 1. Чи багато невідомого навколо? |
Перегляд відео «Миколаїв — місто кораблів.» Флешмоб «Ланцюг Єднання: карта»
|
|
|
17 |
30.01 |
День 2. Таємниці невідомого світу. |
Робота з інф. роздруківки «Цікаві факти про місто Миколаїв» |
|
|
18 |
31.01 |
День 3. Таємниці невідомого світу. |
Екскурсія «Як природа відпочиває?» |
Правила поводження з вибухонебезпечними предметами |
ЛЮТИЙ |
|||||
№ |
Дата |
Тема місяця |
Назва дня |
Назва заходу |
Примітки |
1. |
01.02 |
День 4. Що нас об’єднує? |
Ігри в парах « Я такий самий, як ти». |
|
|
2. |
02.02 |
День 5. Що нас об’єднує? |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 1 |
||||
3. |
05.02 |
День 1. Як побачити невидимий світ? |
Урок «Моя суперсила – безпека в Інтернеті» |
|
|
4. |
06.02 |
День 2. Світ невидимих живих істот, який він? |
Крісло автора »Моя казкова історія про пригоди бактерій.» |
|
|
5. |
07.02 |
День 3. Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини? |
Дослідження »Чому люди вживають заходів, щоб знищити у своїх домівках мишей, тарганів?». |
|
|
6. |
08.02 |
День 4. Які невидимі зв’язки є у природі? |
|
заняття “Профілактика булінгу в учнівському середовищі” |
|
7. |
09.02 |
День 5. Який світ захований під снігом? |
Відеоролик «Як утворюється сніг?» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 2 |
||||
8. |
12.02 |
День 1. Які невидимі зв’язки є у природі? Кому потрібна вода? |
Групове заняття «Вода потрібна для…» |
|
|
9. |
13.02 |
День 2. Яку невидиму силу має слово? Гірка правда краща за солодку брехню |
Обговорення прислів’їв про слово |
Бесііда з хлопчиками про ставлення до дівчаток |
|
10. |
14.02 |
День 3. Яку невидиму силу має слово? Гостре словечко ранить сердечко |
Слухання байки «Про горду качку" |
|
|
11. |
15.02 |
День 4. Реклама як одне з найвпливовіших джерел інформації |
|
|
|
12. |
16.02 |
День 5. Яку невидиму силу має сміх та гумор? |
Крісло автора «Мій рецепт гарного настрою»
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 3 |
||||
13. |
19.02 |
День 1. Як невидиме може стати видимим? |
|
|
|
14. |
20.02 |
День 2. Що таке бьординг? |
Обмін інформацією "Неймовірні Ґаджети" (бьординг) |
|
|
15. |
21.02 |
День 3. Як здійснювати спостереження за птахами? |
Виховний захід " Мова єднає всіх!" |
Збори – діалог «Як оцінювати шкільні успіхи своїх дітей?» |
|
16. |
22.02 |
День 4. Згода будує, а незгода — руйнує |
|
||
17. |
23.02 |
День 5. Згода будує, а незгода — руйнує (продовження) |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 4 |
||||
18. |
26.02 |
День 1. Якою інформацією можна ділитися? |
Пам’ятка «Мережевий етикет» |
|
|
19. |
27.02 |
День 2. Якою інформацією можна ділитися? (продовження) |
Роздуми «Чи можна викладати в інтернеті світлини друзів?» |
Бесіда з дівчатками про ставлення до хлопчиків |
|
20. |
28.02 |
День 3. . У чому сила подорожника? |
Дослідження «Диво-рослина на узбіччі» |
|
|
21. |
29.02 |
День 4. Що таке справедливість? |
Вправа “Хто чим славиться?” |
|
БЕРЕЗЕНЬ |
|||||
№ |
Дата |
Тема місяця |
Назва дня |
Назва заходу |
Примітки |
1. |
01.03 |
День 5.Що таке справедливість? (продовження) |
Творча робота «Створення моделі справедливої людини». |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 1 |
||||
2. |
04.03 |
День 1.Що приховує яблуко? |
Складання правил гігієни під час вживання овочів і фруктів. |
|
|
3. |
05.03 |
День 2.Які продукти потрібні для здорового способу життя? |
Дослідження «Піраміда харчування» Вигот. макетів овочів і фруктів «Вітамінна компанія».
|
Бесіда « Дисциплінованість і відповідальність – запорука успіху» |
|
4. |
06.03 |
День 3. Що приховує довкілля? |
Перегляд відео “Відеомандрівка до Шелехівського озера |
|
|
5. |
07.03 |
День 4. Як поводитись з тваринами-безхатьками? |
Обговорення пам’ятки «Безпека спілкування з бездомними тваринами»! |
|
|
6. |
08.03 |
День 5. Які ситуації в довкіллі можуть бути небезпечними? |
Інформаційні хвилинки «Незабутній Шевченко» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 2 |
||||
7. |
11.03 |
День 1. Що зберігає історична пам’ять? |
Вікторина »Тараса думки будуть жити віки!» |
|
|
8. |
12.03 |
День 2. Які пам’ятки культури є в рідному краї? |
Проєкт «Пам’ятки України» |
|
|
9. |
13.03 |
День 3. Що допомагає людині захищати себе? |
Ланцюжок висловлювань «Що було б якби люди не вміли домовлятися» |
|
|
10. |
14.03 |
День 4. Як правильно розв’язати конфлікт? |
|
|
|
11. |
15.03 |
День 5. Кому відомі деякі можливості об’єктів? |
Перегляд відео “Первоцвіти — перша усмішка весни” |
Операція «Затишок» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 3 |
||||
12. |
18.03 |
День 1. Які об’єкти приховують небезпеку? |
Перегляд м/ф «Вперед, вогнеборці!» |
|
|
13. |
19.03 |
День 2. Що цікавого ти знаєш про рослини? |
Дослідження «Чарівні квіти» |
|
|
14. |
20.03 |
День 2. Що цікавого ти знаєш про рослини? |
|
Інформаційні повідомлення у вайбер групу «Безпека ваших дітей на канікулах» |
|
15. |
21.03 |
День 4. Чи можу я навчатися краще? |
Бесіда- повчання «Наука в ліс не веде, а з лісу виводить». |
|
|
16. |
22.03 |
День 5. Які якості потрібні для досягнення мети? |
|
Інструктаж з ТБ на весняні канікули |
|
|
ТИЖДЕНЬ 4 |
||||
17. |
25.03 |
(КАНІКУЛИ) |
|
|
|
18. |
26.03 |
(КАНІКУЛИ) |
|
|
|
19. |
27.03 |
(КАНІКУЛИ) |
|
|
|
20. |
28.03 |
(КАНІКУЛИ) |
|
|
|
21 |
29.03 |
|
|
|
КВІТЕНЬ |
|||||
№ |
Дата |
Тема місяця |
Назва дня |
Назва заходу |
Примітки |
|
ТИЖДЕНЬ 1 |
||||
1. |
01.04 |
День 1. Що таке погода? |
Практичне заняття «Погода в моєму населеному пункті» |
|
|
2. |
02.04 |
День 2. Як синоптики визначають, якою буде погода? |
|
Бесіда інструктаж «Правила поведінки з тваринами-безхатьками» |
|
3. |
03.04 |
День 3. Яке значення має погода для людини? |
Екскурсія –спостереження «Поганої погоди не буває!»
|
|
|
4. |
04.04 |
День 4. . Навіщо людям потрібно передбачати погоду?
|
Есе «Хто керує погодою?» |
|
|
5. |
05.04 |
День 5. Народний календар. Прикмети |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 2 |
||||
6. |
08.04 |
День 1. Живі барометри |
Дослідження інтернет -інф. «Рослини- барометри» |
|
|
7. |
09.04 |
День 2. Як рослини передбачають погоду? |
|
|
|
8. |
10.04 |
День 3. Квітковий годинник |
перегляд відеоролика «Квітковий годинник м.Києва». |
|
|
9. |
11.04 |
День 4. Як хатні улюбленці передбачають погоду? |
«Пухнасті синоптики» Відео Як тварини передбачають погоду |
|
|
10. |
12.04 |
День 5. Погода рідного краю |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 3 |
||||
11. |
15.04 |
День 1. Від чого залежить настрій людини? |
Групова вправа «Пантоміма» |
|
|
12. |
16.04 |
День 2. Як погода впливає на настрій людини |
Перегляд м/ф « Погода на вибір» |
|
|
13. |
17.04 |
День 3. Як перетворити похмурий день на сонячний? |
колаж « Усміхнені слова». |
|
|
14. |
18.04 |
День 4. Чи можна бути веселим, коли дощить? |
Переглід відео – корисні підказки «Коли на душі негода», |
|
|
15. |
19.04 |
День 5. Що може розповісти про вас ваша улюблена погода? |
|
Бесіда «Цькування, при ниження.Притча про 2 яблука» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 4 |
||||
16. |
22.04 |
День 1. Природні явища, що становлять небезпеку |
Крісло автора» Я стурбований (на) екологічною ситуацією…» |
|
|
17. |
23.04 |
День 2. Природні явища, що становлять небезпеку (продовження |
Дослідження інф. в інтернет про природні явища «Невідомі сили нашої планети.» |
|
|
18. |
24.04 |
День 3. Як убезпечитися від стихійного лиха? |
|
|
|
19. |
25.04 |
День 4. Що робити, коли надворі дощ? |
Обговорення казки Анни Сальнікової «Хороший дощик», |
|
|
20. |
26.04 |
День 5. Як цікаво провести час удома, коли надворі негода? |
Цікаві ідеї конкурсів та забав «Мої фантазії» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 5 |
||||
21. |
29.04 |
День 1Я не схожий на інших |
|
|
|
22. |
30.04 |
День 2 У чому моя неповторність? |
|
Операція «Затишок» |
ТРАВЕНЬ |
|||||
№ |
Дата |
Тема місяця |
Назва дня |
Назва заходу |
Примітки |
1. |
01.05 |
День 3. У чому моя неповторність? |
Крісло автора «Не хочу хвалитися, але я …», |
|
|
2. |
02.05 |
(КАНІКУЛИ) |
|
|
|
3. |
03.05 |
(КАНІКУЛИ) |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 1 |
||||
4. |
06.05 |
(КАНІКУЛИ) |
|
|
|
5. |
07.05 |
День 1. Що мені подобається? Які я маю смаки та захоплення? |
Міні-дискусія «Яка професія є найцікавішою, найнеобхіднішою?» |
|
|
6. |
08.05 |
День 2. Моя мрія. Що потрібно зробити, щоб здійснилася мрія? |
Чи потрібно мріяти? |
|
|
7. |
09.05 |
День 3. . Що в мене спільного з моїми родичами? |
Дослідження « Що в моїй зовнішності спільного з родичами?» Конкурс малюнків «Ні – війні! Нехай буде Мир!»
|
|
|
8. |
10.05 |
День 4 . Що в мене спільного з моїми родичами?(продовження) |
«Що в моєму характері спільного з моїми родичами?» |
|
|
|
ТИЖДЕНь 2 |
||||
9. |
13.05 |
День 1. Що таке гідність? |
Бесіда «Людина – загадка». |
Заняття «Запобігання насильству серед дітей. Правила безпечної поведінки» |
|
10. |
14.05 |
День 2. Яку людину називають гідною? |
|
|
|
11. |
15.05 |
День 3. Навіщо та як допомагати іншим?
|
Групове заняття «Ворота ввічливості» |
|
|
12. |
16.05 |
День 4. Навіщо та як допомагати іншим? (продовження) |
Флешмоб «Із вишиванкою у серці» |
|
|
13. |
17.05 |
День 5. Як робити добрі справи? |
Етична бесіда «Добрі справи мого дня.» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 3 |
||||
14. |
20.05 |
День 1. Що я знаю про культурну спадщину свого народу? |
Перегляд мультфільму «Історія України за 5 хвилин». |
|
|
15. |
21.05 |
День 2. Хто є громадянами України? |
Ланцюжок ідей «Я можу зробити для своєї Батьківщини …» |
|
|
16. |
22.05 |
День 3. Я — українець/українка, я — європеєць/європейка |
Дослідж. Інф.»Чому держ. Символи є важливим атрибутом держави?» |
|
|
17. |
23.05 |
День 4. Як я пізнаю природу? |
|
|
|
18. |
24.05 |
День 5. Як зібрати інформацію за допомогою цифрових пристроїв |
Вправа «Винахідники» |
Генеральне прибирання класних кімнат. Операція «Затишок» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 4 |
||||
19. |
27.05 |
День 1. Як ми зростали? |
|
|
|
20. |
28.05 |
День 2. Що є щастям для людини? |
Есе «Мені для щастя потрібно …» |
|
|
21. |
29.05 |
День 3. Як побудувати гарні стосунки у колективі? |
Веселі перерви «Спілкуємось граючись» |
Батьківські збори «Підсумки, поради ….» |
|
22. |
30.05 |
Секрети успіху |
Групові вправи: «Галерея успіху». |
|
|
23. |
31.05 |
Секрети успіху (продовження) |
Ланцюжок висловлювань »Мій успіх залежить від …» |
Інструктаж з ТБ на літніх канікулах |