Щоденник для учнів початкових класів. Розроблено у вигляді анкети-портфоліо для розвитку мислення, творчості та уяви учнів молодшої школи. Яскравий щоденник, точно преверне увагу школярів. розроблений згідно рекомендацій для НУШ
Про себе
Мене звуть____________ ____________________
Друзі називають мене
____________________
Мій вік _______________
Я народився(лася)_______
_____________________
Мій перший спогад про
себе__________________
_____________________
____________________ .
Краще, що відбулося зі
мною останнім часом____
_____________________
_____________________
____________________ .
Найщасливіший момент
мого життя був, коли_____
_____________________
_____________________
_____________________
____________________ .
Про себе
Відбиток великого Відбиток великого пальця лівої руки. пальця правої руки.
Мій зріст_________________________________________
Моя вага________________________________________
Моє волосся______________кольору_________________
Очі____________________________________________
Обхват голови_________________________см
Довжина правої руки_____________________см
Вказівний палець на правій руці__________________см
Довжина великого пальця лівої руки______________см
Якщо мене запитають, що я за людина, відповім:_________
_______________________________________________
______________________________________________ .
Що мені найбільше подобається в собі:
Єдине, що хотілося б в собі змінити, - це _______________
_______________________________________________
_____________________________________________ .
Дні мого життя
У звичайний день ………Я
роблю всього_______________вдихів та видихів,
виходжу на вулицю ____________________разів,
граю на нервах батьків__________________разів,
мию руки_____________________________разів,
бажаю миру і добра близьким, друзям та іншим хорошим людям________________________разів,
і тим, хто мені чомусь не подобається______разів,
відпочиваю____________________________разів.
Крім того, декілька разів на день я____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Що я люблю робити
У цих квадратах намалюй, що тобі найбільше подобається робити, або виріж малюнки із журналів і наклей їх.
Що я люблю найбільше
1. |
Моя улюблена пора року |
2. |
Місце, де я люблю бувати найбільше |
3. |
Мій найкращий друг |
4. |
Моя улюблена тварина |
5. |
Моя улюблена книга |
6. |
Мій улюблений фільм |
7. |
Моя улюблена телепередача |
8. |
Моє улюблене заняття |
9. |
Мій улюблений вид спорту |
10. |
Моя улюблена музика |
11. |
Моя улюблена пісня |
12. |
Мій улюблений музичний інструмент |
13. |
Моя улюблена гра |
14. |
Моя улюблена іграшка |
15. |
Мій улюблений одяг |
16. |
Моя улюблена страва |
17. |
Мій улюблений колір |
18. |
Мій улюблений звук |
19. |
Мій улюблений запах |
Кого я люблю
Мій найкращий друг |
Мій улюблений письменник |
Мої улюблені герої |
Мій улюблений актор (акторка) |
Мій улюблений співак (співачка чи поп-група) |
З ким я найбільше люблю бути |
Людина, якою я захоплююсь найбільше |
Я захоплююсь ним (нею), тому що |
Це – я, коли …
Намалюй себе, коли ти почуваєшся…
Мені добре, коли Добре |
Мені сумно, коли Сумно |
Я почуваюсь безглуздо, коли Безглуздо |
Я серджуся, коли Сердито |
Це – я, коли …
Намалюй себе, коли ти почуваєшся…
Я почуваюся невпевнено, коли Невпевнено |
Я боюсь, коли Злякано |
Я почуваюсь сміливо, коли Сміливо |
Я горжуся, коли Гордо |
ТИХО
Закінчи речення словами, або малюнками:
Я люблю помовчати,
коли я перебуваю…
Я уявляю тишу…
Коли я мовчу, я
відчуваю …
Я люблю мовчати,
коли…