Розділ 3. Людина і суспільство за Античної Греції.(Очікувані результати навчання) |
ГІО-1: розташовує у хронологічній послідовності події історії античної грецької цивілізації та України цього періоду; описує перебіг історичних подій та визначає тяглість в історичному процесі; установлює послідовність історичних подій на лінії часу; ГІО-2: виявляє чинники, що впливали на заняття людей, спосіб ведення господарства, соціальний устрій (клімат, географічне розташування, доступ до природних ресурсів) на Балканському півострові та в Північному Причорномор’ї; зіставляє картографічну інформацію різних історичних періодів; ГІО-3: Наводить приклади історичних пам’яток античності на теренах України, проявів присутності античної спадщини в сьогоденні, порівнює однотипні пам’ятки історії та культури античної грецької цивілізації і пояснює їх значення; пояснює значення громадсько-політичних понять (зокрема, «демократія», «права», «право», «закон») з допомогою вчителя, застосовує відповідні поняття в порівняльному описі історичних та сучасних подій; Визначає демократію як загальнолюдську цінність; наводить приклади проявів демократії в давньогрецькому суспільстві
|
||||||||||
Дата і П. І. учнів |
11.12 |
14.12. |
18.12. |
21.12 |
І сем. |
|
|
|
|
Темат. |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|