Розділ 4: Тема І. Стародавній Рим за царської і республіканської доби.
|
ГІО-1: Установлює послідовність подій історії Стародавнього Риму за допомогою лінії часу; Встановлює одночасність подій у державах Давнього Сходу та Стародавнього Риму, тривалість подій, явищ, процесів (у межах розділу з допомогою вчителя). ГІО-2: Виокремлює на карті історико-географічні об’єкти Стародавнього Риму, визначає на карті місця історичних подій (у межах розділу); Виявляє чинники (клімат, географічне розташування, доступ до природних ресурсів), що вплинули на заняття і світогляд людей, організацію влади і соціальний устрій. ГІО-3: Пояснює значення понять (зокрема, «державна влада», «політичний устрій», «органи влади»); застосовує відповідні поняття в порівняльному описі історичних та сучасних дій та подій; Описує повноваження окремих органів влади стародавніх і сучасних держав; розрізняє повноваження органів влади і приватних осіб; Висловлює власне ставлення до ролі державних органів у житті суспільства.
|
|||||||
П.І./ дата уроку |
|
|
|
|
|
|
тематичне |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
|
|
|
|
|
|
|
|
28. |
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
|
|
|
|
|
|