Розділ 3,2ч. Антична грецька цивілізація класичної доби.
|
ГІО-1: - Розташовує у хронологічній послідовності події історії античної грецької цивілізації; ГІО-2: Виявляє чинники, що впливали на заняття людей, спосіб ведення господарства, соціальний устрій (клімат, географічне розташування, доступ до природних ресурсів) на Балканському півострові; Описує і характеризує історичні джерела, пам’ятки історії та культури, артефакти (музейні об’єкти) за певним алгоритмом; ГІО-3: Формулює оцінні судження про вчинки історичних осіб, події, явища, процеси з урахуванням отриманих знань та власного досвіду (у межах тем розділу); Оцінює внесок античної грецької цивілізації; Наводить приклади і розповідає про призначення об’єктів громадського простору в минулому і сучасності; Пояснює, що таке права та обов’язки громадянина і навіщо вони потрібні; Висловлює власне ставлення до демократичного устрою суспільства, прав і обов’язків громадян. |
||||||
П.І./ дата уроку |
|
|
|
|
|
тематичне |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
|
|
21. |
|
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|
|
24. |
|
|
|
|
|
|
|
25. |
|
|
|
|
|
|
|
26. |
|
|
|
|
|
|
|
27. |
|
|
|
|
|
|
|
28. |
|
|
|
|
|
|
|
29. |
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
|
|
|
|
|