Щоденний календарний план корекційно відновлювальної роботи з дітьми з ООП. Березень.
Дні/ Числа |
Лексична тема: «Перші квіти весни»
|
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Сенсорно-моторний розвиток Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера
|
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з мозаікою. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Величина предметів. Оріентування у часі.
Математика(сер. підгр.) Оріентування в просторі.Геометричні фігури
|
Учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, вечір, ранок. Вправляти у порівнянні предметів за величиною. Закріпити числа та цифри в межах 5 Вдосконалювати знання про геометричні фігури.. |
Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Математика (ст. підгр.) Величина предметів. Оріентування у часі. Математика(сер. підгр.) Оріентування в просторі.Геометричні фігури. |
Учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, вечір, ранок. Вправляти у порівнянні предметів за величиною. Закріпити числа та цифри в межах 5 Вдосконалювати знання про геометричні фігури. |
Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Індивідуальна робота + конструювання Д/гра: « Четвертий зайвий» Д/гра: « Що змінилося?» Д/гра: « Чого не вистачає?» Д/гра: « Що для чого?» Д/гра: «Склади ціле з частин».
|
Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Сюжетно рольова гра «Подорож за квітами» |
Розвивати вміння дітей виконувати роль, використовуючи предмети-замінники, самостійно добирати їх, розгортати сюжет гри з поєднанням різних тематик; спонукати дітей реалізувати в іграх правила культури поведінки,; виховувати доброзичливість, взаємоповагу. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
Дні/ Числа |
Лексична тема: «Птахи прилетіли»
|
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Сенсорно-моторний розвиток Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера |
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з мозаікою. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Підсумкове Математика(сер. підгр.) Підсумкове
|
Закріпити вміння утворювати числа в межах 5; рахувати в межах 5; закріпити навички орієнтування у просторі, розрізняти площинні та об’ємні геометричні фігури. Закріпити навички орієнтування у просторі, у часі, порівняння груп предметів, числа та цифри в межах 4, лічбу в межах 4. |
Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Математика (ст. підгр.) Підсумкове Математика(сер. підгр.) Підсумкове
|
Закріпити вміння утворювати числа в межах 5; рахувати в межах 5; закріпити навички орієнтування у просторі, розрізняти площинні та об’ємні геометричні фігури. Закріпити навички орієнтування у просторі, у часі, порівняння груп предметів, числа та цифри в межах 4, лічбу в межах 4. |
Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Індивідуальна робота + конструювання «Пташка» з геометр.фігур. Д/гра: « Четвертий зайвий» Д/гра: « Що змінилося?» Д/гра: « Чого не вистачає?» Д/гра: « Що для чого?» Д/гра: «Склади ціле з частин». |
Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Сюжетно рольова гра «Подорож до лісу» |
розвивати вміння дітей виконувати роль, використовуючи предмети-замінники, самостійно добирати їх, розгортати сюжет гри з поєднанням різних тематик; спонукати дітей реалізувати в іграх правила культури поведінки,; виховувати доброзичливість, взаємоповагу. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
Дні/ Числа |
Лексична тема: «Любі і знай свій рідний край»
|
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Сенсорно-моторний розвиток Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера |
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з мозаікою. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Співвідношення числа та цифри 5 Математика(сер. підгр.) Геометричні фігури. Орієнтування в просторі. |
Закріпити знання про число та цифру 5. Формувати вміння знаходити склад числа 5 шляхом об’єднання груп предметів. Закріпити порядкову та зворотну лічбу в межах 5 Розвивати сприйняття цілостного, логічне мислення, зорову увагу, пам’ять. Закріпити знання про геометричні фігури. Закріпити просторові відношення: зліва, справа. |
Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Математика (ст. підгр.) Співвідношення числа та цифри 5 Математика(сер. підгр.) Геометричні фігури. Орієнтування в просторі. |
Закріпити знання про число та цифру 5. Формувати вміння знаходити склад числа 5 шляхом об’єднання груп предметів. Закріпити порядкову та зворотну лічбу в межах 5 Розвивати сприйняття цілостного, логічне мислення, зорову увагу, пам’ять. Закріпити знання про геометричні фігури. Закріпити просторові відношення: зліва, справа. |
Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Індивідуальна робота + конструювання Д/гра: « Четвертий зайвий»; Д/гра: « Що змінилося?» Д/гра: « Чого не вистачає?» Д/гра: « Що для чого?» Д/гра: «Склади ціле з частин». |
Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Сюжетно рольова гра «Сім я» |
Розвивати вміння дітей виконувати роль, використовуючи предмети-замінники, самостійно добирати їх, розгортати сюжет гри з поєднанням різних тематик; спонукати дітей реалізувати в іграх правила культури поведінки,; виховувати доброзичливість, взаємоповагу. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір»
|
Дні/ Числа |
Лексична тема: «Транспорт»
|
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Сенсорно-моторний розвито Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера |
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з мозаікою. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) «Число і цифра 5. Орієнтування у просторі: над, під, за, праворуч, ліворуч»
Математика (сер. підгр.) «Порівняння груп предметів. Один - багато» |
Закріпити знання про число та цифру 5; вдосконалювати навички орієнтування у просторі та вживання прийменників: над, під, за, праворуч, ліворуч. Розвивати уяву, логічне мислення, пам’ть. Вчити дітей порівнювати групи предметів, дати поняття : «один - багато». Привчати дітей виконувати словесну інструкцію педагога. |
Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Математика (ст. підгр.) «Число і цифра 5. Орієнтування у просторі: над, під, за, праворуч, ліворуч»
Математика (сер. підгр.) «Порівняння груп предметів. Один - багато» |
Закріпити знання про число та цифру 5; вдосконалювати навички орієнтування у просторі та вживання прийменників: над, під, за, праворуч, ліворуч. Розвивати уяву, логічне мислення, пам’ть. Вчити дітей порівнювати групи предметів, дати поняття : «один - багато». Привчати дітей виконувати словесну інструкцію педагога. |
Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Індивідуальна робота + конструювання Д/гра: « Четвертий зайвий»; Д/гра: « Що змінилося?» Д/гра: « Чого не вистачає?» Д/гра: « Що для чого?» Д/гра: «Склади ціле з частин». |
Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Сюжетно рольова гра «Шофери» |
Розвивати вміння дітей виконувати роль, використовуючи предмети-замінники, самостійно добирати їх, розгортати сюжет гри з поєднанням різних тематик; спонукати дітей реалізувати в іграх правила культури поведінки,; виховувати доброзичливість, взаємоповагу. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |