Щоденний календарний план корекційно відновлювальної роботи з дітьми з ООП. Березкнь.

Про матеріал
Щоденний календарний план корекційно відновлювальної роботи з дітьми з ООП. Березень.
Перегляд файлу

Щоденний календарний план корекційно відновлювальної роботи з дітьми з ООП.    Березень.

 

Дні/

Числа

Лексична тема: «Перші квіти весни»

 

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

 

 

Сенсорно-моторний розвиток

Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки,  розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера

 

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з  мозаікою.

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

  

Математика (ст. підгр.)

Величина предметів. Оріентування у часі.

 

Математика(сер. підгр.) 

Оріентування в просторі.Геометричні фігури

 

Учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, вечір, ранок.

Вправляти у порівнянні предметів за величиною. Закріпити числа та цифри в межах 5

Вдосконалювати знання про геометричні фігури..

Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

 

Математика (ст. підгр.)

Величина предметів. Оріентування у часі.

Математика(сер. підгр.)

Оріентування в просторі.Геометричні фігури.

Учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, вечір, ранок.

Вправляти у порівнянні предметів за величиною. Закріпити числа та цифри в межах 5

Вдосконалювати знання про геометричні фігури.

Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Четвер

 

Індивідуальна робота  + конструювання

Д/гра: « Четвертий зайвий»

Д/гра: « Що змінилося?»

Д/гра: « Чого не вистачає?»

Д/гра: « Що для чого?»

Д/гра: «Склади ціле з частин».

 

 

Розвивати логічне мислення,  увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

   

 

 

Сюжетно рольова гра «Подорож  за квітами»

Розвивати вміння дітей виконувати роль, використовуючи предмети-замінники, самостійно добирати їх, розгортати сюжет гри з поєднанням різних тематик; спонукати дітей реалізувати в іграх правила культури поведінки,; виховувати доброзичливість, взаємоповагу.

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

 

Дні/

Числа

Лексична тема: «Птахи прилетіли»

 

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

 

Сенсорно-моторний розвиток

Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки,  розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з  мозаікою.

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

  

Математика (ст. підгр.)

Підсумкове

Математика(сер. підгр.)

Підсумкове

 

 

Закріпити вміння  утворювати числа в межах 5; рахувати в межах 5; закріпити навички орієнтування у просторі, розрізняти площинні та об’ємні геометричні фігури.

Закріпити навички орієнтування у просторі, у часі, порівняння груп предметів, числа та цифри в межах 4, лічбу в межах 4.

Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

 

Математика (ст. підгр.)

Підсумкове

Математика(сер. підгр.)

Підсумкове

 

 

Закріпити вміння  утворювати числа в межах 5; рахувати в межах 5; закріпити навички орієнтування у просторі, розрізняти площинні та об’ємні геометричні фігури.

Закріпити навички орієнтування у просторі, у часі, порівняння груп предметів, числа та цифри в межах 4, лічбу в межах 4.

Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Четвер

 

Індивідуальна робота  + конструювання

«Пташка» з геометр.фігур.

Д/гра: « Четвертий зайвий»

Д/гра: « Що змінилося?»

Д/гра: « Чого не вистачає?»

Д/гра: « Що для чого?»

Д/гра: «Склади ціле з частин».

Розвивати логічне мислення,  увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

   

 

 

Сюжетно рольова гра «Подорож до лісу»

розвивати вміння дітей виконувати роль, використовуючи предмети-замінники, самостійно добирати їх, розгортати сюжет гри з поєднанням різних тематик; спонукати дітей реалізувати в іграх правила культури поведінки,; виховувати доброзичливість, взаємоповагу.

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

 

Дні/

Числа

Лексична тема: «Любі і знай свій рідний край»

 

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

 

Сенсорно-моторний розвиток

Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки,  розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з  мозаікою.

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

  

Математика (ст. підгр.)

Співвідношення числа та цифри 5

Математика(сер. підгр.)

Геометричні фігури. Орієнтування в просторі.

Закріпити знання про число та цифру 5. Формувати вміння знаходити склад числа 5 шляхом об’єднання груп предметів. Закріпити порядкову та зворотну лічбу в межах 5

Розвивати сприйняття цілостного, логічне мислення, зорову увагу, пам’ять.

Закріпити знання про геометричні фігури. Закріпити просторові відношення: зліва, справа.

Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

 

Математика (ст. підгр.)

Співвідношення числа та цифри 5

Математика(сер. підгр.)

Геометричні фігури. Орієнтування в просторі.

Закріпити знання про число та цифру 5. Формувати вміння знаходити склад числа 5 шляхом об’єднання груп предметів. Закріпити порядкову та зворотну лічбу в межах 5

Розвивати сприйняття цілостного, логічне мислення, зорову увагу, пам’ять.

Закріпити знання про геометричні фігури. Закріпити просторові відношення: зліва, справа.

Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Четвер

 

Індивідуальна робота  + конструювання

Д/гра: « Четвертий зайвий»;

Д/гра: « Що змінилося?»

Д/гра: « Чого не вистачає?»

Д/гра: « Що для чого?»

Д/гра: «Склади ціле з частин».

Розвивати логічне мислення,  увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

   

 

 

 

Сюжетно рольова гра «Сім я»

Розвивати вміння дітей виконувати роль, використовуючи предмети-замінники, самостійно добирати їх, розгортати сюжет гри з поєднанням різних тематик; спонукати дітей реалізувати в іграх правила культури поведінки,; виховувати доброзичливість, взаємоповагу.

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

 

 

Дні/

Числа

Лексична тема: «Транспорт»

 

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

 

Сенсорно-моторний розвито

Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки,  розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з  мозаікою.

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

  

Математика (ст. підгр.)

«Число і цифра 5. Орієнтування у просторі: над, під, за, праворуч, ліворуч»

 

Математика (сер. підгр.)

«Порівняння груп предметів. Один - багато»

Закріпити знання про число та цифру 5; вдосконалювати навички орієнтування у просторі та вживання прийменників: над, під, за, праворуч, ліворуч. Розвивати уяву, логічне мислення, пам’ть.

Вчити дітей порівнювати групи предметів, дати поняття : «один - багато». Привчати дітей виконувати словесну інструкцію педагога.

Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

 

Математика (ст. підгр.)

«Число і цифра 5. Орієнтування у просторі: над, під, за, праворуч, ліворуч»

 

Математика (сер. підгр.)

«Порівняння груп предметів. Один - багато»

Закріпити знання про число та цифру 5; вдосконалювати навички орієнтування у просторі та вживання прийменників: над, під, за, праворуч, ліворуч. Розвивати уяву, логічне мислення, пам’ть.

Вчити дітей порівнювати групи предметів, дати поняття : «один - багато». Привчати дітей виконувати словесну інструкцію педагога.

Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Четвер

 

Індивідуальна робота  + конструювання

Д/гра: « Четвертий зайвий»;

Д/гра: « Що змінилося?»

Д/гра: « Чого не вистачає?»

Д/гра: « Що для чого?»

Д/гра: «Склади ціле з частин».

Розвивати логічне мислення,  увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

   

 

 

Сюжетно рольова гра «Шофери»

Розвивати вміння дітей виконувати роль, використовуючи предмети-замінники, самостійно добирати їх, розгортати сюжет гри з поєднанням різних тематик; спонукати дітей реалізувати в іграх правила культури поведінки,; виховувати доброзичливість, взаємоповагу.

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Планування
Інкл
Додано
17 жовтня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку