School. School things. (1 клас)

Про матеріал
Практикування вживання слів за темою «The school. School things», вживання граматичних структур: I have got ..., I can..., This is ... Вчимося описувати класну кімнату. Формування елементарних навичок аудіювання, говоріння, вміння відповідати на питання. Закріплення знань про кольори.
Перегляд файлу

КЗ Дніпрорудненська спеціалізована школа «Світоч» І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Мурко Тетяна Сергіївна

вчитель англійської мови

КЗ ДСШ «Світоч»

І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

2013 рік

Дата: 08.04.2013

Клас: 1-А

Тема: The school. School things.

Мета уроку:

1) практикувати вживання слів за темою «The school. School things», вживання граматичних структур: I have got ..., I can..., This is ..; вчити описувати класну кімнату;

2) формувати елементарні навички аудіювання, говоріння, вміння відповідати на питання, закріпити знання про кольори;

3) виховувати уважність, старанність, бажання вивчати іноземну мову.

Обладнання: підручник Л.В. Калініна, І.В. Самойлюкевич «English 1», робочі зошити, картки з зображенням шкільних речей, картки для аудіювання,картки з зображенням звуків, відео «Colours», «Head and shoulders».

Хід уроку

І. Початок уроку

1. Організаційний момент (привітання, перевірка готовності).

- Good morning, pupils (the poem).

- How are you today? Ask me, please.

2. Фонетична зарядка. Гра «Catch the sound!»

- Зараз я хочу перевірити, чи ви добре запам’ятали вимову слів, які ми вже вивчали з нашої теми. Я називатиму слова, а ви мусите впіймати звук, який я загубила. Let’s play!

Pen - ...en [p]

Desk - ...esk [d]

Pencil – penci... [l]

Book - ...ook [b]

Chair - ...air [ʧ]

Copy-book – copy-boo... [k]

- Давайте ще раз вимовимо ці звуки (картки на дошці).

3. Мовленнєва зарядка. «Riddles».

- Ви любите загадки? Я вам підготувала декілька. Слухайте мене уважно.

- Англійською ми кожен день

Ручку називаємо…(a pen)

 

- Я малюнок свій повісив

І в пенал поклав що?...(a pencil)

 

- Бачу в класі безліч рук,

Бо всі знають: книга …(a book)

 

- Вся рівненька,наче струни

Це лінійка в нас…(a ruler)

 

- У лісовій школі a bear

Сів на зручнесенький…(a chair)

 

- Сів за парту,чутно тріск,

Слово парта - це…(a desk)

 

- Дуже старанний хлопчик Джек

Поклав … (a copy-book) у свій …(a bag)

 

- Українською – кіт, російською – кот,

Уважно пишу на зеленій … (a blackboard)

- Show me a pen, please. (А pencil, a book, a copy-book....)

 

ІІ. Основна частина.

1. Тренування в мовленні. Активізація вивченого.

- Діти, чи потрібні нам у школі всі ці речі? Чому навчитися вони нам допомагають?(читати, писати, рахувати – read, write, count)

Can you read? – Yes

Can you write? – Yes

Can you count? – Yes

- Давайте зараз покажемо ці предмети і розкажемо, що ми вже вміємо робити з їх допомогою (вчитель показую предмет, називає його, учні дублюють дії вчителя та повторюють).

  • I have a book. I can read.
  • I have a pen. I can write.

2. Подача нового матеріалу.

- Вам подобається ваша школа? А класна кімната? Сьогодні на уроці ми будемо розказувати про свою класну кімнату.

- Welcome to our classroom! Look! We have got desks, a blackboard, pictures, and chairs. Let’s learn!

3. Розвиток навичок усного мовлення.

- Have you got...? Yes, we have/No, we haven’t.

- The classroom is big or small?

- What colour is blackboard? (desks, chairs)

4. Фізхвилинка.

- So, stand up and let’s sing and dance.

- The video “Head and shoulders”.

5. Розвиток навичок аудіювання. Гра «Paint me!».

- Діти, подивіться на свої шкільні речі,та предмети,які вас оточують. Вам подобається їх зовнішній вигляд. А тепер подивіться на картки… А чи хотіли б ви мати такі сірі речі?

- Я вам пропоную їх розфарбувати. Але не просто так. Ми пограємо у гру на уважність «Paint me!».

- Давайте пригадаємо, які кольори ми вивчили. У цьому нам допоможе відео про кольори.

- Я загадуватиму вам англійською мовою, який предмет якого кольору, а ви мусите правильно його зафарбувати. Наприклад: The copy-book is pink.

  • The pencil is green. The chair is brown. The book is red. The ruler is blue. The bag is orange. The blackboard is yellow.

 

ІІІ. Заключний етап уроку.

1. Підведення підсумків уроку.

- Які предмети ми називали з вами? Чому вони нам допомагають навчитися? Погляньте навколо, давайте ланцюжком назвемо всі знайомі предмети, які нас оточують в класній кімнаті.

2. Вербальне оцінювання.

  • Stand up. The lesson is over. Good bye!
doc
До підручника
Англійська мова (підручник для /спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови). 1 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
15 квітня 2021
Переглядів
1333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку