КЗ Дніпрорудненська спеціалізована школа «Світоч» І-ІІІ ступенів
Підготувала:
Мурко Тетяна Сергіївна
вчитель англійської мови
КЗ ДСШ «Світоч»
І-ІІІ ступенів
2013 рік
Дата: 08.04.2013
Клас: 1-А
Тема: The school. School things.
Мета уроку:
1) практикувати вживання слів за темою «The school. School things», вживання граматичних структур: I have got ..., I can..., This is ..; вчити описувати класну кімнату;
2) формувати елементарні навички аудіювання, говоріння, вміння відповідати на питання, закріпити знання про кольори;
3) виховувати уважність, старанність, бажання вивчати іноземну мову.
Обладнання: підручник Л.В. Калініна, І.В. Самойлюкевич «English 1», робочі зошити, картки з зображенням шкільних речей, картки для аудіювання,картки з зображенням звуків, відео «Colours», «Head and shoulders».
Хід уроку
І. Початок уроку
1. Організаційний момент (привітання, перевірка готовності).
- Good morning, pupils (the poem).
- How are you today? Ask me, please.
2. Фонетична зарядка. Гра «Catch the sound!»
- Зараз я хочу перевірити, чи ви добре запам’ятали вимову слів, які ми вже вивчали з нашої теми. Я називатиму слова, а ви мусите впіймати звук, який я загубила. Let’s play!
Pen - ...en [p]
Desk - ...esk [d]
Pencil – penci... [l]
Book - ...ook [b]
Chair - ...air [ʧ]
Copy-book – copy-boo... [k]
- Давайте ще раз вимовимо ці звуки (картки на дошці).
3. Мовленнєва зарядка. «Riddles».
- Ви любите загадки? Я вам підготувала декілька. Слухайте мене уважно.
- Англійською ми кожен день
Ручку називаємо…(a pen)
- Я малюнок свій повісив
І в пенал поклав що?...(a pencil)
- Бачу в класі безліч рук,
Бо всі знають: книга …(a book)
- Вся рівненька,наче струни
Це лінійка в нас…(a ruler)
- У лісовій школі a bear
Сів на зручнесенький…(a chair)
- Сів за парту,чутно тріск,
Слово парта - це…(a desk)
- Дуже старанний хлопчик Джек
Поклав … (a copy-book) у свій …(a bag)
- Українською – кіт, російською – кот,
Уважно пишу на зеленій … (a blackboard)
- Show me a pen, please. (А pencil, a book, a copy-book....)
ІІ. Основна частина.
1. Тренування в мовленні. Активізація вивченого.
- Діти, чи потрібні нам у школі всі ці речі? Чому навчитися вони нам допомагають?(читати, писати, рахувати – read, write, count)
Can you read? – Yes
Can you write? – Yes
Can you count? – Yes
- Давайте зараз покажемо ці предмети і розкажемо, що ми вже вміємо робити з їх допомогою (вчитель показую предмет, називає його, учні дублюють дії вчителя та повторюють).
2. Подача нового матеріалу.
- Вам подобається ваша школа? А класна кімната? Сьогодні на уроці ми будемо розказувати про свою класну кімнату.
- Welcome to our classroom! Look! We have got desks, a blackboard, pictures, and chairs. Let’s learn!
3. Розвиток навичок усного мовлення.
- Have you got...? Yes, we have/No, we haven’t.
- The classroom is big or small?
- What colour is blackboard? (desks, chairs)
4. Фізхвилинка.
- So, stand up and let’s sing and dance.
- The video “Head and shoulders”.
5. Розвиток навичок аудіювання. Гра «Paint me!».
- Діти, подивіться на свої шкільні речі,та предмети,які вас оточують. Вам подобається їх зовнішній вигляд. А тепер подивіться на картки… А чи хотіли б ви мати такі сірі речі?
- Я вам пропоную їх розфарбувати. Але не просто так. Ми пограємо у гру на уважність «Paint me!».
- Давайте пригадаємо, які кольори ми вивчили. У цьому нам допоможе відео про кольори.
- Я загадуватиму вам англійською мовою, який предмет якого кольору, а ви мусите правильно його зафарбувати. Наприклад: The copy-book is pink.
ІІІ. Заключний етап уроку.
1. Підведення підсумків уроку.
- Які предмети ми називали з вами? Чому вони нам допомагають навчитися? Погляньте навколо, давайте ланцюжком назвемо всі знайомі предмети, які нас оточують в класній кімнаті.
2. Вербальне оцінювання.