СЕМІНАР “Рольова гра як метод підвищення мотивації при вивченні хімії”

Про матеріал
Аналіз використання ігрових методів навчання при вивченні хімії як засіб підвищення пізнавальної активності та якості знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА СЕМІНАРУ: Рольова гра як метод підвищення мотивації при вивченні хіміїПідготувала :учитель хімії спеціалізованої школи №61 з поглибленим вивченням інформаційних технологій м. Києва КАПУСТІНА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА

Номер слайду 2

Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості.                            В. А. Сухомлинский Гра - це величезне світле ніжне, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень і понять про навколишній світ.

Номер слайду 3

УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОСВІТИ Перетворення природничо-наукової освіти в науку. А наука, це не тільки сукупність формул і знаків, це перш за все трудова людська діяльність з виробництва знань. Раціональні зміни ролі учня в навчальному процесі, про його перетворення з незабутнього пристрою в активного учасника подій. Перетворення педагога з передавального механізму, дії якого запрограмовані програмою і підручником, в людину, захоплену і захоплюючу за собою учнів, на справжнього інженера людських душ. ГУМАНІЗАЦІЯ ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ

Номер слайду 4

Без розкриття механізму виникнення проблем і пошуків їх вирішення в процесі людського пізнання знищується «дух допитливості», створюється «покірність фактам», в результаті відвертає учня від школи. Д.І. Менделєєв

Номер слайду 5

Рольова гра - гра навчального чи розважального призначення, вид драматичної дії, учасники якого діють в рамках обраних ними ролей, керуючись характером своєї ролі і внутрішньою логікою середовища дії; разом створюють або слідують вже створеному сюжету. Одна із дієвих форм, що сприяють процесу гуманізації освіти - рольова гра.

Номер слайду 6

ЦІЛЬОВЕ ПРИЗНАЧЕННЯ РОЛЬОВОЇ ГРИВідбір та узагальнення знань з різних предметів. Застосування узагальнених знань в знайомих і аналогічних ситуаціях. Засвоєння рольового змісту і поведінки фахівця.

Номер слайду 7

ДИДАКТИЧНІРУХЛИВІІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇ ВЛАСНЕ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІБУДІВЕЛЬНІ ІГРИ ЗА ПРАВИЛАМИ ВИДИ РОЛЬОВОЇ ГРИ(СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІ)ТВОРЧІ

Номер слайду 8

ВИДИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГОРІТВОРЧІОР ІНСЦЕНУВАННЯСИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯЗАХИСТ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВДИСПУТПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ

Номер слайду 9

Функції рольової гры виховнаорієнтуючакомпенсаторнанавчальна мотиваційно- спонукальна

Номер слайду 10

Переваги рольових ігор Рольова гра дає можливість для отримання додаткових знань, для виявлення неосвітлених в навчальному курсі питань. Сприяє розвитку навичок участі в дискусії, співпраці в досягненні мети; розвиваються творчі здібності при вирішенні поставлених проблем. Учні намагаються займати різні позиції, знаходити аргументи і формулювати погляди; формується толерантне ставлення до інших думок. Дозволяє направити в корисне русло надмірну активність учнів, дає можливість самовираження, прояву емоцій в соціально прийнятних формах. Учні можуть показати вміння застосовувати отримані знання у вирішенні поставлених завдань.

Номер слайду 11

Гра має важливе значення в житті дитини, має те саме значення, яке в дорослого має діяльність, робота, служба. Яка дитина в грі, така багато в чому вона буде в роботі, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається насамперед у грі. Макаренко А. С.

Номер слайду 12

Шановні колеги! Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Хімія, Інші матеріали
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку