УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОСВІТИ Перетворення природничо-наукової освіти в науку. А наука, це не тільки сукупність формул і знаків, це перш за все трудова людська діяльність з виробництва знань. Раціональні зміни ролі учня в навчальному процесі, про його перетворення з незабутнього пристрою в активного учасника подій. Перетворення педагога з передавального механізму, дії якого запрограмовані програмою і підручником, в людину, захоплену і захоплюючу за собою учнів, на справжнього інженера людських душ. ГУМАНІЗАЦІЯ ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ
Рольова гра - гра навчального чи розважального призначення, вид драматичної дії, учасники якого діють в рамках обраних ними ролей, керуючись характером своєї ролі і внутрішньою логікою середовища дії; разом створюють або слідують вже створеному сюжету. Одна із дієвих форм, що сприяють процесу гуманізації освіти - рольова гра.
Переваги рольових ігор Рольова гра дає можливість для отримання додаткових знань, для виявлення неосвітлених в навчальному курсі питань. Сприяє розвитку навичок участі в дискусії, співпраці в досягненні мети; розвиваються творчі здібності при вирішенні поставлених проблем. Учні намагаються займати різні позиції, знаходити аргументи і формулювати погляди; формується толерантне ставлення до інших думок. Дозволяє направити в корисне русло надмірну активність учнів, дає можливість самовираження, прояву емоцій в соціально прийнятних формах. Учні можуть показати вміння застосовувати отримані знання у вирішенні поставлених завдань.