Якими бувають мови програмування
Які засоби необхідні для виконання створених програм
Які середовища програмування використовують для створення програм
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькскладові мови програмування;складові та призначення елементів вікна навчального середовища програмування.
Номер слайду 3
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Якими бувають мови програмування. Які засоби необхідні для виконання створених програм. Які середовища програмування використовують для створення програм
Номер слайду 4
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Середовища програмування
Номер слайду 5
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Транслятор (від англ. translation — переклад) — програма, яка записує команди програми, описаної деякою мовою програмування, на машинну мову. Транслятор. Способи трансляціїКомпіляціяІнтерпретація. Компілятор зчитує одразу всю програму й переписує її машинним кодом або мовою асемблеруІнтерпретатор зчитує вихідний код програми по одній команді й одразу намагається їх «перекладати» та виконувати. Засоби необхідні для виконання створених програм
Номер слайду 6
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Засоби необхідні для виконання створених програм. Розробку мови Python (вимовляють «пайтон») було розпочато наприкінці 1980-х років співробітником голландського інституту CWI Гвідо ван Россумом. Першовідкривачкою в галузі оптимізації компіляторів та першою жінкою, яка отримала у 2006 р. найпрестижнішу в галузі інформатики премію Тюрінга, є Френсіс Аллен.
Номер слайду 7
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Середовище програмування. Середовище програмування — це комплекс програм, що має засоби автоматизації процесів підготовки та виконання програм користувача. Редактор текстів програмстворення та редагування тексту програми;Довідково-інформаційну системуінформація про мову програмування та середовище;Бібліотекинайбільш уживаних фрагментів програм або цілі програми;Компілятор чи інтерпретатордає змогу швидко знайти помилку в програмі та виправити її;Покроковий «виконавець» програми
Номер слайду 8
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Середовище програмування
Номер слайду 9
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Середовище програмуванняІнтегроване середовище програмування IDLEІнтерактивне середовища інтерпретатора Python Shell
Номер слайду 10
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Середовище програмуванняІнтегроване середовище програмування Py. Charm
Номер слайду 11
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §12 стор. 127-132 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Транслятор, компілятор, інтерпретатор, середовище програмування
Номер слайду 12
Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Номер слайду 13
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. СЕРЕДОВИЩЕРозгадай ребус
Номер слайду 14
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Онлайнові середовища. Завдання. Дослідіть онлайнові середовища, які підтримують мову програмування Python. Визначте їхні переваги та недоліки. Заповніть таблицю порівняння. Зробіть висновок. Завантажте файл Онлайнові середовища, який збережено в папці Програмування на спільному навчальному диску. Відкривайте середовища за запропонованим списком. Проводьте дослідження за запропонованими критеріями.
Номер слайду 15
Знайдіть в Інтернеті відомості про історію виникнення різних мов програмування. Обговоріть і сплануйте, як можна було б подати знайдені відомості на лінії часу та в якій програмі зручно було б створити таку лінію часу. Створіть її. Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Номер слайду 16
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером