Поняття об’єкту та його властивостей і методів

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати уявлення про основні етапи створення проекту, синтаксис оператора присвоєння для задавання значень властивостей компонентів; сформувати вміння пояснювати поняття властивостей, методів, подій елементів керування; задавати значення властивостей компонентів в режимі виконання програми;  розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;  виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькщо таке об’єкт і чим різняться об’єкти;які особливості має графічний інтерфейс програми;які об’єкти графічного інтерфейсу використовують в операційній системі Windows;як створюють проєкти в середовищі Скретч.

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Що розуміють під об’єктом у мові програмування. Які особливості мають програми з графічним інтерфейсом. Які є способи створення об’єктів графічного інтерфейсу

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Середовища програмування

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Об’єкт у мові програмування. Постановка серйозної задачі практично ніколи не містить опису змінних, які треба використовувати. Більшість реальних задач формулюються як опис поведінки об’єктів, наприклад, під час комп’ютерного моделювання складних систем. Наприкінці 80-х років XX ст. програмування опинилося в досить серйозній кризі. Головна проблема полягала в тому, що складність програм стала перевищувати можливості людського інтелекту. Одній людині стало не під силу охопити розумом усі аспекти складної програми. Виходом із кризової ситуації став підхід, заснований на понятті об’єкта. Нова ідея полягала в тому, щоб розбити складну систему на частини — об’єкти, і спробувати зрозуміти й удосконалювати кожну частину окремо, незалежно від інших. При цьому розробку кожної частини, пов’язаної з окремим об’єктом, можна доручити окремій людині та робити окремо. Такий підхід називають об’єктно-орієнтованим програмуванням.

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Об’єкт у мові програмування. Об’єкт (від лат. objectum — предмет, явище) — це те, на що спрямована певна діяльність (на противагу суб’єкту, який здійснює таку діяльність). Об’єкт. Предмети чи явища матеріального світу. Поняття, які створені і використовують люди. Кожний об’єкт має свою назву. Кожний об’єкт має властивості (параметрів), які описують об’єкт. Властивості поділяють на: кількісні — такі властивості можна подати числом у певних одиницях виміру (метрах, секундах, грамах); якісні — такі властивості можна лише назвати.

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Подія. Подія — зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами, утворення нового об’єкта або знищення наявного об’єкта. Дії можуть виконувати власне об’єкти або їх виконують над об’єктами.

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Середовище об’єкта. Методи Середовище об’єкта — середовище, у якому перебуває об’єкт, незалежно від того, які дії ним чи над ним (крім знищення об’єкта) виконано. У середовищі об’єкт може виконувати деякі команди — їх називають методами. Методи — це команди, які об’єкт розуміє і може виконувати. Властивості й методи є інтерфейсом об’єкта, тобто способом його спілкування із зовнішнім світом.

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Об’єкт. Властивості. Події. Метод Як пов’язаний об’єкт із властивостями, подіями та методами в середовищі Скретч

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §14 стор. 140-142 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Об'єкт, подія, середовище об'єкта, методи, інтерфейс

Номер слайду 11

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. ОБ’ЄКТРозгадай ребус

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
17 квітня 2023
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку