Тема. Середовище описання та виконання алгоритмів.
Формування компетентностей:
Удосконалити знання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп'ютерними пристроями; сформувати знання учнів про середовище програмування Скретч, виконавців алгоритму, основні групи команд у Скретчі; навчитися задавати прості команди виконавцю для отримання бажаного результату; сприяти усвідомленню наслідків впливу комп’ютерних пристроїв на здоров'я людини;
Ключові компетентності:
Спілкування державною мовою: сприяти усвідомленню комунікаційної ролі ІТ та ОС;
Уміння вчитися впродовж життя: сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання;
Основні компетентності в природничих науках і технологіях: формувати вміння послуговуватися технічними пристроями.
Тип уроку: формування компетентностей.
Обладнання: дошка, комп’ютери, підручники, презентація уроку, картки з командами та магніти для дошки.
Програмне забезпечення: браузер, середовище програмування Scratch.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Вправа 1. Пояснити значення слів із хмаринки слів.
Вправа 2. Проблемні запитання:
Вправа 3. Робота на дошці. За допомогою команд скласти на дошці алгоритм виходу виконавці з лабіринту.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Етап цілевизначення та планування
Метою сьогоднішнього уроку є:
ІV. Етап опрацювання нового матеріалу
Розповідь матеріалу за п.4.1-4.2 у підручнику.
Робота з Курсом 2 на сайті Студія Коду https://studio.code.org/s/course2
Малювання в Скретчі план майбутнього житла.
VІ. Рефлексивно-оцінювальний етап
— Чи задоволені ви своєю роботою?
— З яким настроєм ви працювали на уроці?
— Що вам запам’яталось на уроці?
Критерії |
Так |
Ні |
50/50 |
Чи важка для Вас ця тема уроку? |
|
|
|
Чи зрозумілими були завдання? |
|
|
|
Чи важко Вам було виконувати завдання? |
|
|
|
Чи комфортно Ви себе почували під час заняття? |
|
|
|
Чи цікавим був цей урок? |
|
|
|
Яке завдання Вам легко було виконувати? |
|||
Яке завдання викликало труднощі? |
VІІ. Домашнє завдання
Опрацювати п.___(ст..______)
Створити алгоритм-пригоду до поданого зображення.