18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Середовище описання та виконання алгоритмів

Про матеріал
Конспект для 5 клас з інформатики до теми "Середовище описання та виконання алгоритмів"
Перегляд файлу

Тема. Середовище описання та виконання алгоритмів.

Формування компетентностей:

Удосконалити знання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп'ютерними пристроями; сформувати знання учнів про середовище програмування Скретч, виконавців алгоритму, основні групи команд у Скретчі; навчитися задавати прості команди виконавцю для отримання бажаного результату; сприяти усвідомленню наслідків впливу комп’ютерних пристроїв на здоров'я людини;

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою: сприяти усвідомленню комунікаційної ролі ІТ та ОС;

Уміння вчитися впродовж життя: сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання;

Основні компетентності в природничих науках і технологіях: формувати вміння послуговуватися технічними пристроями.

Тип уроку: формування компетентностей.

Обладнання: дошка, комп’ютери, підручники, презентація уроку, картки з командами та магніти для дошки.

Програмне забезпечення: браузер, середовище програмування Scratch.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап  

  •        Привітання,
  •        перевірка присутніх,
  •        забезпечення емоційної готовності учнів до уроку.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Вправа 1. Пояснити значення слів із хмаринки слів.

C:\Users\Артем\Downloads\Word Art 19.jpeg

Вправа 2. Проблемні запитання:

  1. Як би можна було описати Скретч для свого друга?
  2. Як би можна було описати Скретч для своєї бабусі?
  3. Що можна створити у Скретч?
  4. Що б ТИ хотів створити у Скретч?

Вправа 3. Робота на дошці. За допомогою команд скласти на дошці алгоритм виходу виконавці з лабіринту.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

ІІІ. Етап цілевизначення та планування

  1.     Повідомлення теми уроку.
  2.     Визначення завдань та мети уроку. Під час вивчення цієї теми ви дізнаєтесь:
  •     чому так важливо вміти складати алгоритми.
  •     особливості роботи зі спрайтами у Скретчі;
  •     як створювати послідовні алгоритми відповідно до потреб виконавця.

Метою сьогоднішнього уроку є:

  •     Згадати правила конструювання алгоритмів.
  •     Навчитися створювати простий алгоритми за заданими правилами.
  •     Навчитися задавати прості команди у середовищі Scratch.

 

ІV. Етап опрацювання нового матеріалу

Розповідь матеріалу за п.4.1-4.2 у підручнику.

Робота з Курсом 2 на сайті Студія Коду https://studio.code.org/s/course2

Малювання в Скретчі  план майбутнього житла.

 

VІ. Рефлексивно-оцінювальний етап

  1. Бесіда за питаннями:

— Чи задоволені ви своєю роботою? 

— З яким настроєм ви працювали на уроці?

— Що вам запам’яталось на уроці?

  1. Заповнення карток для рефлексії:

Критерії

Так

Ні

50/50

Чи важка для Вас ця тема уроку?

 

 

 

Чи зрозумілими були завдання?

 

 

 

Чи важко Вам було виконувати завдання?

 

 

 

Чи комфортно Ви себе почували під час заняття?

 

 

 

Чи цікавим був цей урок?

 

 

 

Яке завдання Вам легко було виконувати?

Яке завдання викликало труднощі?

 

VІІ. Домашнє завдання

Опрацювати п.___(ст..______)

Створити алгоритм-пригоду до поданого зображення.

 

docx
Додано
15 лютого
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку