Шкільне методичне об'єднання класних керівників на 2017-2018 н.р. (річний план)
ПАСПОРТ
шкільного методичного об'єднання класних керівників
Кожанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Фастівської районної державної адміністрації Київської області
Керівник методичного об'єднання Науменко Євгенія Олександрівна
Кількісний склад членів методичного об'єднання 9 чол.
Відділ освіти Фастівської районної державної адміністрації
Кожанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
ШКІЛЬНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
2017/2018 навчальний рік
ПАСПОРТ
шкільного методичного об’єднання класних керівників
Кожанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Золочівської районної державної адміністрації Харківської області
Керівник методичного об’єднання Науменко Євгенія Олександрівна
Кількісний склад членів методичного об’єднання 9 чол.
Методична тема, над якою працює методичне об’єднання
Морально-духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого креативного простору
ЗАТВЕРДЖЕНО
на засіданні шкільного методичного
об’єднання класних керівників
Протокол №__ від «__»________2017р.
ПЛАН РОБОТИ
ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
„Учитель повинен усе життя працювати над самовдосконаленням", - писав В.Сухомлинський. Відомо, що лише творчий учитель може сформувати творчу особистість. Тому головним завданням методичного об'єднання є розвиток у кожного вчителя того індивідуального стилю, який характеризує його професійну майстерність як складне соціально-педагогічне явище.
Вступ
Інтеграційні процеси, що відбуваються в Україні, європоцентричність, пробудження громадянської і громадської ініціативи, виникнення різних громадських рухів, розповсюдження волонтерської діяльності, які накладаються на технологічну і комунікативну глобалізацію, міграційні зміни всередині суспільства, ідентифікаційні і реідентифікаційні процеси в особистісному розвитку кожного українця, відбуваються на тлі сплеску інтересу і прояву патріотичних почуттів і нових ставлень до історії, культури, релігії, традицій і звичаїв українського народу (Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді).
Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають національно-патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.
Важливо, щоб кожен навчальний заклад став для дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.
Методичне об’єднання класних керівників – це структурний підрозділ внутрішньошкільної системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
Робота класних керівників відповідає вимогам:
– Листів Інституту модернізації змісту освіти: від 25.07.2016 № 2.1/10-1828 «Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році»; від 29.07.2016 № 2.1/10-1855 “Про методичні рекомендації щодо здорового способу життя та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми та учнівською молоддю у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році”.
Головне завдання методичної роботи з класними керівниками полягає в розвитку сучасного педагогічного мислення класного керівника, підвищенні його мотивації на самоосвіту, формуванні в педагога якостей інноваційної особистості. Члени МО вважають, що головною метою виховної роботи є:
- становлення та розвиток життєвих компетентностей вихованців, свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших;
- створення необхідних умов для розвитку творчих здібностей та формування особистості дитини;
- стимулювання пізнавальної, практичної та комунікативної діяльності учнів, необхідної для формування, застосування та здобуття досвіду їх успішної подальшої адаптації у соціумі.
Методичне об’єднання працює над проблемою: «Морально-духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого креативного простору». Класні керівники працюють над виховними темами, що відповідають рівню психофізичного розвитку та вихованості учнів, ступеня згуртованості класних колективів.
У роботі методичного об’єднання значна роль відводиться підвищенню наукової компетентності та професіоналізму педагогів. Тому роботу МО орієнтовано на практичне спрямування. Її мета: ознайомити класних керівників із найбільш важливою актуальною інформацією з питань педагогічної теорії, досягнень сучасної науки, підвищити методичну підготовку вчителів. Заняття дають можливість значно підвищувати рівень науковості, сприяють розвитку їх аналітичного мислення, спонукають до аналізу конкретних педагогічних ситуацій.
Класний керівник має бути яскравою, інтелігентною, неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, прагнути до постійного вдосконалення, духовного зростання. Становлення таких якостей особистості педагога має забезпечувати методична робота з класними керівниками як складова частина всієї методичної роботи закладу.
І. Методична тема, завдання ШМО класних керівників на 2017/2018 н.р.
Методична тема, над якою працює шкільне методичне об’єднання класних керівників:
Морально-духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого креативного простору
Мета: Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.
Кредо: Якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини.
Основні завдання шкільного методичного об’єднання класних керівників:
ІІ. Персональний склад шкільного методичного об’єднання класних керівників
2017/2018 н.р.
№ зп |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Дата народження |
Який ВНЗ закінчив, рік закінчення |
Спеціальність за дипломом |
Категорія, педагогічне звання |
Загальний педстаж |
У якому класі працює класним керівником |
Виховна тема класного керівника |
1. |
|
19 |
Харківський державний університет ім.В.Н.Каразіна,
|
Російська мова і література |
Спеціаліст вищої категорії, |
|
1 |
Виховання колективізму у дітей |
2. |
|
19 |
Харківський державний педагогічний інститут ім.Г.С.Сковороди, 1985 |
Педагогіка і методика початкового навчання |
Спеціаліст вищої категорії |
31 |
2 |
Виховання ціннісного ставлення до людини |
3. |
|
19 |
Харківський державний педагогічний інститут ім.Г.С.Сковороди, 1985 |
Українська мова та література |
Спеціаліст вищої категорії |
47 |
3 |
Виховання колективізму у дітей |
4. |
|
19 |
Харківський державний педагогічний інститут ім.Г.С.Сковороди, 1988 |
Педагогіка і методика початкового навчання |
Спеціаліст вищої категорії, Старший учитель |
29 |
4 |
Творчий розвиток особистості через родинне виховання |
5. |
|
19 |
Харківський державний педагогічний університет |
Математика та основи інформатики |
Спеціаліст вищої категорії, Старший учитель |
25 |
5 |
Виховання високоморальної особистості на основі відродження національних традицій українського народу |
6. |
|
19 |
Харківський національний педагогічний університет, ім.Г.С.Сковороди, 2009 |
Історія та географія |
Спеціаліст |
7 |
6 |
Виховання почуття толерантності один до одного |
77 |
|
|
|
|
|
|
|
Проектна робота як ефективний засіб самостійної роботи учнів |
8. |
|
19 |
Харківський державний педагогічний інститут ім.Г.С.Сковороди, 1986 |
Біологія та хімія |
Спеціаліст вищої категорії |
30 |
8 |
Формування комунікативних якостей учнів, їхнього спілкування одне з одним |
9. |
Науменко Євгенія Олександрівна |
1987 |
Національний педагогічний університет, ім.М.П. Драгоманова, 2010 |
Хімія та біологія |
Спеціаліст ІІ категорії |
7 |
9 |
Формування групової згуртованості в класі на основі різних форм діяльності |
IІІ. Засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників
2016/2017 н.р.
№ з/п |
Тематика засідань |
Форма проведення |
Дата проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|
|
Методичний семінар
|
31.08.2017 |
Голова ШМО
|
|
2 засідання |
|
Обмін думками Аукціон педагогічних ідей Рекомендації
|
02.11.2017 |
Голова ШМО Класні керівники
|
|
3 засідання |
|
Круглий стіл
|
11.01.2018 |
Голова ШМО Класні керівники
|
|
4 засідання |
|
Педагогічний діалог
Творча робота |
29.03.2018 |
Голова ШМО Класні керівники
|
|
5 засідання |
|
Обмін думками
Звіт голови ШМО Панорама ідей |
17.05.2018 |
Голова ШМО Класні керівники
|
|