Шкільний квест для учнів початкових класів "Знайди розклад уроків!" (День знань)

Про матеріал

Квест для учнів 1-4 класів. Класні керівники разом з учнями класу продумують правила руху під час подорожі та складають коротке, але підбадьорююче до навчання гасло. Всі разом отримують карти та по дзвінку вирушають у подорож по Країні Уроків шукати навчальні предмети. В ході квесту діти демонструють свої знання в різних галузях та проявляють уміння працювати в команді, а також мають можливість разом з однокласниками скласти розклад уроків на наступний день. (Квест розраховано на 9 класів)

Перегляд файлу

Автор:

Олефіренко Ірина Володимирівна,

 заступник директора

 з навчально-виховної роботи

Котелевської гімназії №1 імені С.А.Ковпака

Шкільний квест на 1 вересня

«ЗНАЙДИ РОЗКЛАД УРОКІВ!»

 

Після святкової зустрічі та привітання першокласників у дружній шкільній родині, учні початкових класів вирушають до школи.

На порозі їх зустрічає заступник директора та із занепокоєнням оголошує:

  • Дорогі діти! Ми раді вас вітати після теплих, веселих та безтурботних літніх канікул! Але справа в тім, що до нашої школи, після відпочинку. завітали на 1 вересня не всі!!!  Не з’явились навчальні предмети, вони продовжили свій відпочинок, а без них я не можу скласти розклад уроків!
  • Діти, а як же нам почати навчання без математики, української мови, англійської мови та інших предметів? Що ж ми будемо робити без них у школі? (Відповіді учнів).
  • Я пропоную пошукати наші навчальні предмети. Перед тим як розійтись на канікули, вони мені залишили карту, на якій позначили місця свого відпочинку. Тож я пропоную відправитись у цікаву подорож сповнену пригод. Відшукати та повернути навчальні предмети до школи та разом з ними провести цікавий навчальний рік. Прошу представників з класів підійти та отримати карти.
  • Не забувайте про правила подорожі, які ви разом з класним керівником продумаєте та будете їх дотримуватись. І головне – ваше гасло! Кожен клас буде вітати ним всіх зустрічних та заохочувати навчальні предмети повернутись до школи!

(Класний керівник разом з учнями  класу продумують правила руху під час  подорожі та складають коротке, але підбадьорююче до навчання гасло.  Всі разом отримують карти та по дзвінку вирушають у подорож по Країні Уроків)

 

Країна Уроків (учні рухаються за картою по уявних містах-предметах, виконують завдання (7 хв.) та отримують назву навчального предмета для розкладу уроків):

Українська  мова

«Склади слово»

Обладнання: коробки з буквами, які діти одягають на себе. Одна буква попереду, інша позаду коробки. Літери: А, К, В, М, С, Л, О, Р.

Завдання: скласти швидко слова, відповіді на запитання, однокласники можуть допомагати.

  1. Головний атрибут козака – це пишні … (Вуса)
  2. Вона буває українська, англійська, французька… (Мова)
  3. Моя хрещена доводиться моїй мамі … (Кума)
  4. Без неї ви не спечете хліб, булочки. (Мука)
  5. Дівоча краса – це …  (Коса)
  6. Птах, який веде нічний спосіб життя. (Сова)
  7. Традиційний продукт українців – це … (Сало)
  8. Біле ведмежатко, яке шукало свою маму  (Умка)

 

Англійська мова

Гра «Simon says»

Завдання:

  1.               Simon says «Hello! »
  2.               Simon says «Put up your left hand»
  3.               Put up you right hand
  4.               Simon says «Jump»
  5.               Simon says «Turn round»
  6.               Simon says «Touch your nose»
  7.               Touch your ear
  8.               Touch your cheeks
  9.               Simon says «Touch your knee»
  10.          Simon says «Sit down»
  11.          Simon says «Stand up»
  12.          Clap three times
  13.          Simon says «Clap five times»
  14.          Run
  15.          Simon says «Hop»
  16.          Simon says «Good-bye! »

 

Я у світі

(станція знаходиться у музеї С.А.Ковпака)

Обладнання: карта України в пазлах, портрети місцевих видатних людей, які прославили рідний край, на окремих картках прізвища цих людей)

Учні об’єднуються у 2  групи (за кольором вибраної стрічки, які потім зав’язують на зап’ястя)

Дітей вітає екскурсовод, проводить коротке знайомство з музеєм та пропонує виконати завдання.

Завдання:

1 група відтворює карту України.

2 група розміщує під портретами відомих людей їхні прізвища.

Фізична культура (Основи здоров’я)

(обладнання:  дві довгих  яскравих стрічки, дерево здоров’я,  акварельні фарби, серветки, вода)

Завдання:

  1. Завдання «Дружня розминка»
    Клас об’єднується у 2 групи – хлопчики та дівчатка.

У кожної групи своя за кольором стрічка.

Діти виконують вправи під ритмічну музику (повторюючи за вчителем фізкультури) разом тримаючись за стрічку.

 

 

 

 

  1. Завдання «Дерево здоров’я»

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти по-черзі вмочають пальчик  у вибраний ними колір фарби та ставлять «листочок»  на Дереві здоров’я свого класу. (По закінченню квесту в школі влаштовується виставка «Садочок здоров’я нашої школи»)

 

Природознавство (Я досліджую світ)

(станція знаходиться у місцевому парку відпочинку)

Обладнання: ілюстрації з ілюстраціями явищ природи.

Завдання:

  1. Знайти пору року

Учням роздаються ілюстрації з різними явищами природи. Діти повинні знайти свою пору року за ілюстраціями, згрупуватись у відповідні локації та разом аргументувати, чому саме дані явища притаманні вибраній порі року.

  1. Гра «Дерево-кущ»

Учням  оголошують назву куща чи дерева. Якщо це  кущ (терен, калина, шипшина) – діти опускають  руки вниз, а  коли  дерево (дуб, береза, тополя)  – підіймають вгору.

 

Трудове навчання

(дітей вітають представники центру дитячої та юнацької творчості, проводять коротке ознайомлення з гуртками центру)

Обладнання: кольоровий папір, клей ножиці, ватман А1 (у формі серця)

Загадки про папір, клей і ножиці:

Гострі-гострі леза має

І тканину, і нитки

Ріже й ріже на куски (ножиці)

 

Його можна різати,

Можна розривати,

Його можна склеювати.

Можна й фарбувати. (Папір)

 

Ця рідка текуча маса

Зовсім вам і не прикраса.

Він деталі нам з’єднає,

З ним емблему прикрашаєм! (Клей)

_ Діти, перед вами велике сердечко, його потрібно декорувати маленькими різнокольоровими сердечками із вашими автографами. Велике серце – це ваш клас, маленькі сердечка – це ви. А потім всі класи разом сформують велике серце – це буде наша школа. Цією композицією ми продемонструємо нашу єдність і любов до своєї школи.

(Даються чіткі інструкції від вчителя з ТБ та послідовність дій щодо виконання роботи)

 

Дітям створюють колаж з кольорового паперу «Я люблю школу» в центрі якого буде розміщене фото класу з фотосесії на День знань.

Музика (хореографія)

(на дітей чекають представники з дитячої музичної школи)

Обладнання: музичні інструменти (гітара, бубон, трикутник), портативна колонка.

  1. завдання:
  • Діти,  чим відрізняється «жива музика» від «неживої» музики? (Відповіді дітей)
  • Давайте послухаємо, як звучать різні інструменти (гітара, бубон, трикутник). (Прослуховування)
  • А зараз ми розучимо перший куплет пісні «Україна – це ти!» (Т.Кароль)

(Діти співають  пісню під мінусовий запис)

  • А зараз ми заспіваємо пісню використовуючи оплески, притупування та метод «пружинки». (Діти розвивають уміння поєднувати одночасно гру та спів)

 

2 завдання:

Звучить руханка, діти виконують рухи за вчителем хореографії.

 

Малювання

Обладнання: ілюстрації до загадок, презентація)

Відгадай загадки:

Я

Хвиля б’є у береги,

В небі – дивні батоги.
Сім веселих кольорів
Піднялось з-за берегів
То ж у кого їх аж сім
Чи відомо вам усім? (Веселка)

А

Невелика деревина                    

Із графіту середина,
Всім потрібна, щоб писати,
Щоб картини малювати (Олівець)

В

Намалювати можна нею                       

Будинки, хмари і поля.

Зелену затишну алею,

Високі гори і моря.

Зачарувати можна нею-

Така вона чудова й гарна!

Ти знаєш, як зовуть цю фею?

Її зовуть, звичайно... (Фарба)

Н

Він для фарби — незамінний,     

Бо художник він відмінний.

Розфарбує все, як треба,

І малюнок є вже в тебе  (Пензлик)

М

Білий-білий, наче сніг,                   

Рук нема, немає ніг,

Не людина і не звір,

А зовуть його... (Папір)

А

Постирає все, що бачить,            

Це не іграшка, не м'ячик,

Опусти ти руку в сумку

Та дістань в долоні... (Гумку)

Ю

Сонце, небо, ляльку, м’ячик,         

Вправно водить олівець

Наш художник молодець.

Він потрібен всім сьогодні,

Бо вам стане у пригоді,

Тут підкаже з казки гном,

Що потрібен вам... (Альбом)

Н

Дерев’яний та довгенький,                   
Хвостик в нього є маленький.
Як у фарби хвіст мочає —
Все довкола розцвітає (Пензлик)

Я

Є зелений, жовтий, сірий,                     

Є коричневий і білий…

Розмалюють папірці

Кольорові… (олівці)

(Вчитель загадує загадки. На парті лежать картинки. На одній стороні малюнки-відгадки, а на іншій – букви. Діти відгадують загадки. Потім перевертають на іншу сторону та з літер утворюють слово – МАЛЮВАННЯ)

 

Завдання 2.

Презентація «Оптичні ілюзії»

Математика

Обладнання: гімнастичні палиці

Завдання:

  1. Разом, взявшись за руки побудувати «живі» – коло, трикутник, квадрат.
  2. Гра «Не зіб’юсь!» (Рахувати по колу  числа і замість парних чисел казати «Гоп!» або «Не зіб’юсь!»)

  1. Виконання головоломок з гімнастичних палиць.
    • Розвернути будинок
       
    • Рак повзе вгору, перекласти 3 палиці так, щоб він повз вниз
       


На фініші квесту на дітей чекає «порожній» розклад уроків. Діти мають можливість скласти власний розклад на перший день занять у школі для свого класу (розміщуючи назви предметів, отриманих в ході квесту, у розклад уроків)

Затверджується розклад уроків на наступний день директором гімназії в присутності школярів.

 

Всі класи отримують «набір для пікніка» та на галявинках, в тіні дерев, влаштовують «Сніданок на траві» (пропонується залучити батьків для організації місця  пікніка).

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Родюк Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 серпня 2019
Переглядів
1950
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку