19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

«Шкільний зорепад талантів» (сценарій концерту для батьків)

Про матеріал

Сценарій дасть змогу формувати в учнів повагу до творчих надбань українського народного та сучасного мистецтва, розкрити значення таланту в становленні культурної особистості, виховувати почуття національної гідності, усвідомлення своєї приналежності до народу, що має величезний творчий скарб, в якому відбилися його традиції і характер; розвивати в учнів комунікативні навички спілкування, їх вокальні та хореографічні здібності; прищеплювати інтерес до світу мистецтва.

Розробка стане в нагоді класним керівникам, педагогам-організаторам, заступникам директора з виховної роботи.

Перегляд файлу

1

 

«Шкільний зорепад талантів»

(сценарій концерту для батьків)

 

                                                            З.І.Сікора, педагог-організатор

                                                            КЗ «Рубіжанська обласна загальноосвітня                     

                                                            санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів»

 

Мета: формувати в учнів повагу до творчих надбань українського народного  та сучасного мистецтва, розкрити значення таланту в становленні культурної особистості, виховувати почуття національної гідності, усвідомлення своєї приналежності до народу, що має величезний творчий скарб, в якому відбилися його традиції і характер; розвивати в учнів комунікативні навички спілкування, їх вокальні та хореографічні здібності; прищеплювати інтерес до світу мистецтва.

Обладнання: музична апаратура, мікрофони, записи репертуару, костюми для учасників, букетики штучних квітів, віночки, віяла тощо.

Перебіг заходу

(Сцена святково оформлена паперовими рушниками та повітряними кульками. У центрі Герб та  Прапор України, нижче розташовані білі паперові голуби).

Педагог-організатор. Доброго дня усім, хто завітав сьогодні до цієї прекрасної зали на свято зустрічі з талантом. «Талант – то крапля здібностей і море праці». Цей влучний вислів належить відомому українському письменникові Григору Тютюннику. І з ним важко не погодитися: кому, як не людині, що за життя скуштувала і солодкого смаку слави, і жорсткого  диктату у своїй літературній діяльності, знати, як непросто жити з унікальним даром, даним людині Богом чи успадкованим від батьків. Тим більше – працювати над тим, аби талант цей розвинути, філігранно відточити, вміти застосувати…

А ще кажуть, що талант завжди родом із дитинства. І що кожна людина народжується із зернятком у руці. Тільки треба знайти поле, де це зерно найкраще проросте. Талант може проявитися в різних сферах людської діяльності – в галузях музики, літератури, природничих наук, техніки, спорту, в організаторській і педагогічній діяльності, в різноманітних видах виробництва. До когось це приходить вже в дитячому віці, отже, завдання батьків, вихователів, вчителів – допомогти дитині розвинути свій дар, скористатися своєю унікальністю з користю для себе та оточуючих.

У нашому освітньому закладі є усі можливості для розвитку здібностей дітей. І є досить значні досягнення учнів, які разом з педагогами, батьками намагаються максимально використати свої здібності, проявити свої таланти. Та про це більш детальніше розповість заступник директора з методичної роботи .... Її ми запрошуємо до слова.

(Виступ заступника директора з МР, нагородження батьків Подяками за розвиток та підтримку талановитих дітей).

Педагог-організатор. Наша Україна багата талановитими людьми, що своєю працею звеличують її. І привели їх до вершин слави наполеглива праця та дитячі зіркові мрії.

Україно, люба! Ти ще будеш жити,

Бо твої таланти золоті ростуть!

Наче квіти красні, ці маленькі люди

На твоєму полі, глянь, уже цвітуть.

Посмішки дитячі загорілись ясно,

І ти ще співаєш голосом дітей.

Україно, мила! Ти вже родиш рясно!

Створюєш майбутнє із малих людей!

О, моя Вкраїно! Майже відродилась,

Світ новий відкрила для своїх дітей!

Глянь, як твої віти рясно розпустились

Для нового щастя, для нових ідей!

Рідна Україно! Це дарунок неба,

Ці нові таланти дав тобі Творець!

І скажи, кохана, що іще нам треба?

Вже лунає пісня прямо із сердець.

Для вас, шановні глядачі, звучить пісня «А в нас небо…» у виконанні ансамблю учнів 5, 7 та 10 класів. Ваші оплески!

(Виконання пісні).

Педагог-організатор. Весна – це чудова пора року, час пробудження природи, прильоту і веселого щебету пташок, час, що радує око свіжістю зелені і теплим сонечком.

Надійшла весна прекрасна,

Многоцвітна, тепла, ясна,

Наче дівчина в вінку.

Зацвіли луги, діброви,

Повно гомону, розмови

І пісень в чагарнику.

Так писав про весну Іван Франко. Пропонуємо вам долучиться разом із нами до весняного таночка у виконанні дівчаток 2 класу.

(Хореографічна композиція «Весна»).

Педагог-організатор. Як весняне сонечко, усміхалась донечка.

                                       В оченятах сяяли щастя промінці.

                                       Тішилася донечка, що її долонечка,

                                       Крихітна долонечка, в татовій руці.

Щебетала донечка про жучка та сонечко.

З татком не боялася навіть павука.

Бо у світі цілому малюку несмілому

Так спокійно й затишно в тата на руках.

І радів за донечку місяць у віконечку,

На краєчок ліжечка стиха він присів.

 

Побажав маляточкам – хлопчикам й дівчаточкам –

Мати добрих, лагідних диво-татусів.

Для наших диво-татусів звучить пісня «Татова донечка» у виконанні ансамблю учениць 3 класу.

(Виконання пісні).

Педагог-організатор. Усміхнені вуста і очі, як волошки,

                                        Росинки, як сльоза і виточені ножки.

Як у смереки стан, чарівні чорні коси,

Приземистий туман і весни розголоси…

                                      Босоніж поміж трав, весела і щаслива…

                                      Туман лице вмивав, так ніжно і грайливо.

Спішила навпростець, там де чекала доля,

І вітер молодець, тумани гнав по полі…

Такий прекрасний вірш, мабуть, написав автор, споглядаючи за красунями дівчатами, які зараз вийдуть на цю сцену з хореографічною композицією «Подих вітру». Її виконують наші найстарші учениці – десятикласниці.

(Виконання номеру).

Педагог-організатор. Серед великих якостей, якими наділена людина, почуття гумору вважається головним. За висловом французького письменника Віктора Гюго: «Сміх – це сонце: воно проганяє зиму з людського обличчя». Гумор тисячами променів і промінчиків зігріває людські душі.

                                       Народний геній склав пісень багато.

                                       Вони лунають в будень і на свято,

                                       І поруч з ними, і поперед них

                                       Іде його живий, правдивий сміх.

Відпочиває душа, коли ми слухаємо жарти. То ж до вашої уваги гумореска Павла Глазового «Як Кузьму провчила жінка його мила…» у виконанні Єлизавети Несмашної, учениці 6 класу.

(Виконання гуморески).

Педагог-організатор. Квітка до квіточки, спіле колосся,

                                       Гілочка хмелю, барвінку лоза… – 

                                       Сонячний промінь лоскоче волосся,

                                       Наче в короні голівка-краса!

Скільки століть цей віночок барвистий

На українських дівчатах цвіте – 

Віру, надію, любов нашу чисту

З піснею в серце впліта золоте.

                                       Не перемінеться звичай, я знаю,

                                       Так прикрашати себе навесні, –

                                       Щира листівка із рідного краю,

                                       Ясний вінок – нагорода мені.

Для вас, шановні глядачі, танок із вінками виконують дівчата 6 класу.

(Виконання хореографічної композиції).

Педагог-організатор. Кожної днини ми бачимо, шановні батьки, скільки ви докладаєте зусиль для розвитку здібностей своїх дітей, як ви разом з нами, педагогами, намагаєтеся виховувати творчу еліту нашої молодої країни. Ми щиро вдячні вам за вашу підтримку, за вашу небайдужість, за моральну й матеріальну допомогу, бо тільки разом ми можемо плекати молоді таланти та радіти їх успіхам.

Хай радість осяває будні й свята,

Хай святістю зориться доброта.

І щастя вам великого й багато

На довгі-довгі сонячні літа.

Для вас звучить «Пісня-побажання» у виконанні учнів 5-6 класів.

(Звучить «Пісня-побажання».

Педагог-організатор. Буяє весна за вікном, заквітчує землю у барвистий віночок. Скільки життя у цій красі, скільки позитивних емоцій, святості, чистоти та радощів. Квітисправжня окраса природи, її святкове вбрання. І діти наші, як квіти. Милуйтеся ними під час хореографічної композиції «Квіти натхнення» у виконанні учениць 5 класу.

(Танок з квітами).

Педагог-організатор.  Кожне слово у пісні, як набат, як молитва. Просимо усі разом миру для нашої багатостраждальної землі. Плекаємо надію про повернення миру в Україну. Усіма своїми силами боремося за мирне майбутнє для наших дітей. Мир це світло радості, сповнення мрій. "Хай буде мир" найзаповітніше бажання усіх людей на землі.

                                     Летить наша пісня до сонця, до зір

                                     Це пісня про щастя, це пісня про мир.

(Лунає фінальна пісня «Нам потрібне мирне небо…» у виконанні зведеного хору освітнього закладу).

Педагог-організатор. Щастя і здоров`я, радості багато

                                       В цей святковий час вам хочем побажати!

                                       Щоб жили у мирі, у добрі й достатку,

                                       Серце щире мали й мудрості печатку!

Нехай ваше життя буде схожим на казку, розфарбовану всіма кольорами веселки: червоний – це ваше вічне взаємне кохання, оранжевий – теплота дружніх стосунків, жовтий – яскраве сонечко, зелений – спокій у душі, блакитний – чисте безхмарне мирне небо, синій – вірність і чесність, а щоб ви іноді вміли розслаблятися, то нехай час від часу для вас все буде фіолетове.

До побачення! До нових зустрічей!

(Лунає музична заставка, фотосесія з батьками).

1

 

doc
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку