ШОУ-ОГЛЯД «ЩАСЛИВИЙ ВИПАДОК»

Про матеріал

Огляд-шоу "Щасливий випадок" складається з 7 геймів: «Загадаю-відгадай!», "Прислів'я знаєш - мені відповідаєш.», «Найрозумніший»(капітанський конкурс), «В гостях у казки», «Заморочки», «Юні математики», «Природознавці».

Мета конкурсу. Перевірити здобуті знання .Розвивати творчий потенціал дітей. Виховувати культуру спілкування ,почуття дружби та взаємодопомоги.



Перегляд файлу

Мета.Розвивати творчий потенціал дітей. Виховувати  культуру спілкування ,почуття дружби та взаємодопомоги.

Обладнання: плакат «Щасливий випадок», кульки для прикрашення залу,
жеребки з номерами, чисті аркуші паперу, ілюстрації до казок (предмети чи
річ, які зустрічаються в казках), аудіозапис муз.творів.


Хід конкурсу

Учитель. - Добрий день, шановні учасники конкурсу, журі та гості. Сьогодні
на нашому Шоу-огляді знань зустрічаються дві команди: «Ерудити» і

      «Розумники»

Звучить музика, під яку заходять команди. Відбувається вітання
Учитель. - Окрім знань, командам допомагатимуть дружба, взаємодопомога.
Нехай сильніші, розумніші, старанніші сьогодні переможуть. За кожну
правильну відповідь команда буде отримувати 1 бал.

Отож, не гаємо - розпочинаємо!

1 гейм «Загадаю-відгадай!»

Ведучий. - Я загадую кожній команді загадки, а учасники повинні швидко
відгадати.

 

Команда «Ерудити»

  1. Латка на латці, а всередині - гризь! (Капуста)
  2. Мовчить , а сто розумних навчить (Книга)
  3. Мене часто просять, ждуть,

А тільки покажусь - ховатись почнуть. (Дощ)

  1. Іде слідом за тобою, утікай - не втечеш, доганяй - не доженеш. (Тінь)

Команда «Розумники»

  1. Є шапка, але немає голови,
    є нога, але без черевика. (Гриб)
  2. Солоні, а не сіль, течуть, а не річка. (Сльози)
  3. Воно належить мені, але інші вживають його частіше за мене. (Ім’я)
  4.   У легкого держака голова така важка. (Молоток)

2 гейм «Прислів’я знаєш - мені відповідаєш.»

Ведучий. - Я починаю прислів’я, а ви - продовжуєте.

Команда «Ерудити»

  1.   Шануй учителя, як ... (родителя).
  2.    Нащо кращий клад, коли ... (в сім'ї лад).
  3.    Не копай ями іншому, бо ... (сам в неї попадеш).
  4.    Друга шукай, а знайдеш -... (тримай).
  5.    Не одяг красить людину, а... (добрі діла).

ШОУ-ОГЛЯД «ЩАСЛИВИЙ ВИПАДОК»


Команда

  1.   Хто чисте сумління має, той ... (спокійно спати лягає).
  2.   Хто людям добра бажає, той ... (і сам має).
  3.   Не хвали сам себе, нехай ..( тебе люди похвалять).
  4.   Хочеш їсти калачі -... (не сиди на печі).
  5.   Під лежачий камінь ... (вода не тече).

Тайм-аут: виконується жартівливий танок.

3-й гейм «Найрозумніший»  Капітанський конкурс
Ведучий - Двом командам даються однакові запитання. Капітани команд
швидко і правильно повинні записати відповіді на аркушах паперу. Кількість
балів визначається кількістю правильних відповідей.

  1.   Твір, у якому висміюються вади людини (Гумореска)
  2.   Жінка, яка досягла старості (Баба)
  3. Грошова одиниця України в наш час. яка дорівнює 100 копійок
    (Гривня)
  4.   Чоловік, який дожив до старості. (Дід)
  5.   Особа чоловічої статі стосовно своїх батьків (Син)
  6.   Усна народна творчість (Фольклор)
  7.   Урочиста пісня, яка є символом державної єдності (Гімн)

Учитель. Надається слово журі. {Підводяться підсумки попередніх
завдань)


4 гейм «В гостях у казки»

Ведучий. - 3 якої казки ці слова?

Команда «Ерудити»

  1. «Ото їх шестеро, вже так їм тісно, що й нікуди» («Рукавичка»)
  2.   «Тільки не я,»- сказав Круть.( «Колосок»)
  3. «А третя стріла полетіла ні низько, ні високо і впала в болото.

(« Царівна-Жаба»)

  1. «Пішла жінка на річку прати, коли це котиться горошина по дорозі.»
    («Котигорошок»)

Команда «Розумники»

  1. «Журавель до кашки - стукав, стукав дзьобом по тарілці.» («Лисичка і
    Журавель»)
  2. «Заколю тебе рогами, ніжками затопчу, хвостиком підмету.» («Коза-
    дереза»)
  3.   «Тягнуть-потягнуть - а витягти не можуть» («Ріпка»)
  4. «Це не наша матінка співає. В нашої матусі голосочок тоненький.»
    («Вовк та семеро козенят»)

Тайм-аут: Гра із глядачами «Відгадай казку». Ведучий показує предмет або
річ (ілюстрацію), а глядачі відгадують казку, в якій цей предмет
зустрічається.



5 гейм «Заморочки»

Ведучий. - А зараз загадки, які вимагають від команд кмітливості.
Команда «Ерудити»

  1. В який горщик не можна налити води? (В повний)
  2. Якого каменю немає в морі? (Сухого)
  3.   Що росте вниз корінням ? (Бурулька)
  4.   Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон)
  5.   Хто спить, а очей не заплющує? (Заєць)

Команда «Розумники»

  1. Де у коника - стрибунця вухо? (На нозі)
  2.   Що важче: кілограм вати чи кілограм заліза? (Однаково)
  3.   Що у вогні не горить, а у воді не тоне? (Лід )
  4.   У воді росте, у воді кохається, у воду впаде - води злякається. (Сіль)
  5.    Не горить, а гасити доводиться. (Вапно)

Ведучий. - Слово надається журі.


6 гейм «Юні математики»

Ведучий. - Завдання на перевірку логічного мислення у часників команд.
Команда «Ерудити»

І.Ішли: один дід, два батька два сини, один внук. Скільки всього людей? (3)

  1.   Півень на двох лапах важить 4 кг Скільки кг він важить, коли стоїть на
    одній нозі? (4 кг)
  2.   На столі стояло 3 чашки з ягодами. Вова з'їв одну чашку ягід і поставив
    її на стіл. Скільки чашок залишилось на столі? (3 )
  3.   Ти і я, і ми з тобою. Скільки нас разом? (2)
  4.   Росте 4 берези. На кожній березі по 4 гілки, на кожній гілці є 4 яблука
    Скільки всього росте яблук? (0, на березі яблука не ростуть)

Команда «Розумники» 

  1. Бігло 4 ховрахи, один потрапив у капкан. Скільки ховрахів залишилось? (1)
  2. Двоє хлопчиків грали у шахи 2 години. Скільки годин грав кожен з
    хлопців? (2 год.)
  3. Запалили 3 свічки. Потім одна з них погасла. Скільки свічок залишилось? (1)
  4.   Сидять 3 білки. Проти кожної білки 2 білки. Скільки їх всього? (3)
  5. Мені назустріч бігли поросята: один попереду двох, один між двома і
    один позаду двох. Скільки бігло поросят? (3)

Тайм-аут: Уболівальники по черзі згадують прислів’я, в яких зустрічаються
числа.

(«Одна голова гарно, а дві – краще», «За одного битого двох небитих дають».

«За двома зайцями не женись, бо жодного не піймаєш», «Лінивий двічі
робить, а скупий двічі платить», «Влітку один тиждень рік годує»,  «Ти йому
слово, а він тобі десять»)

 



7 гейм «Природознавці»

Ведучий. - А зараз завдання, завдяки якому ми перевіримо, як знають, люблять природу наші учасники.

Команда «Ерудити»

1.Які птахи перші прилітають із вирію? (Граки, шпаки)

  1.   Що за голова, що лиш зуби та борода? (Часник)
  2.   Без очей, а сльози ллє. (Роса)
  1. Його вб'єш - свою кров проллєш.(Комар)
  2.   Що трапиться з бджілкою, коли вона когось укусить? (Вона помре)
  3.   Яка річка тече в роті? (Десна)

7. Яка рослина вбиває звіра? (Звіробій)

Команда «Розумники»

  1. Чому не можна брати яйця в гніздах птахів? (Якщо до яйця торкнутися
    руками, пташка кидає гніздо)
  2. У воді водиться, з хвостом родиться, а як виростає, хвіст відпадає.
    (Жаба)
  3.   Уночі гуляє, а вдень спочиває, має круглі очі. бачить серед ночі. (Сова)
  4.   Хто будує будинок без рук і без сокири? (Пташка)
  5.   Хто покидає свій хвіст, якщо на нього насту пити? (Ящірка)
  6.    Зброя бджоли. (Жало)
  7.    Яке місто літає? (Орел)

Тайм-аут: уболівальники показують пантоміму на тварин, птахів. ( порося,
собака, орел та ін.)


Учитель: - Іспити витримати всі. Молодці! Дякую вам за гарну гру.
Підсумкове слово надається журі.

Підводяться підсумки змагання. Переможці нагороджується сувенірами і дипломами, а переможені отримують за участь у змаганні книжечки..


 

docx
Додано
16 жовтня 2018
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку