Сімейна форма навчання 5 клас НУШ англійська Prepare 1

Про матеріал
Календарне планування Сімейна форма навчання 5 клас НУШ англійська Prepare 1
Перегляд файлу

 

ПОГОДЖЕНО

Педагогічною радою

Протокол №____

від «___»_____________20____р.

     ЗАТВЕРДЖУЮ 

          Директор  

                                _______________

                                               

«__»  ___________ 20___р. 

 

 

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

для учня (або учнів)   5  класу

назва закладу

З англійської мови

З  16.02.2023 р.  по  31.05.2023 р. 

 

за підручником «Prepare 1» (автор Joanna Kosta, Melanie Williams. Видавництво «Лінгвіст» Київ – 2022   )

(II семестр —  5 год на тиждень)

Кількість

годин

Теми

(з розбивкою по годинах(уроках))

Де знайти

 

II семестр

My digital life.

  1.  

1

Дозвілля.Місця для розваг та дозвілля

S.b.p.68

W.b.p.48

 

  1.  

1

Прислівники частоти: always, often, sometimes, never

S.b.p.69

W.b.p.49

 

  1.  

1

Технології.Розповідь про свої гаджети та їх призначення.Назви гаджетів

S.b.p.70

w.b.p.50

 

  1.  

1

Технології. How much…?
How many…?

S.b.p.71

w.b.p.51

 

  1.  

3

Working life. Професії.

S.b.p.72

W.b.p.52

 

  1.  

3

Розповідь про професії членів своєї родини. Present Simple and Present Continuous

S.b.p.73

W.b.p.53

 

  1.  

3

У кафе. Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я. Назви кухонних предметів. Can: прохання і дозволи

S.b.p.74-75

W.b.p.54-55

 

Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet

Безпека у інтернеті

  1.  

2

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

S.b.p.76-77

 

  1.  

2

Повторення. Контроль. ст. 78-79

S.b.p.78-79

 

  1.  

2

Places.У місті.  Запитання і відповіді про вихідні у місті. Is there are…? Are there any…?

S.b.p.80-81

W.b.p.56-57

 

  1.  

3

Опис власного місця проживання. Прикметники на позначення місць

S.b.p.82-83

W.b.p.58-59

 

  1.  

3

Out and about.Транспорт. Види транспорту. Запитання і відповіді про транспорт, яким користується

S.b.p.84-85

w.b.p.60-61

 

  1.  

3

Дозвілля .Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя. Написання електронного листа

S.b.p.86-87

W.b.p.62-63

 

  1.  

3

Culture. Museums around the world

 

 

  1.  

3

Музеї світу. Прикметники на позначення музеїв

S.b.p.88-89

 

  1.  

3

What shall I wear? Назви предметів одягу. Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди .Plurals: spelling

S.b.p.90-91

W.b.p.64-65

 

  1.  

3

Людина (фрази). Характеристики зовнішності людей. Have got/ has got

S.b.p.92-93

W.b.p.66-67

 

  1.  

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностувальна) робота № 3

 

 

  1.  

3

Buy it! Покупки. Назви товарів. Розповідь про ставлення до покупок. Need/want

S.b.p.94-95

W.b.p.68-69

 

  1.  

3

Гроші і ціни. Опис власних звичок щодо покупок. Позначення ціни. too+adjective

S.b.p.96-97

W.b.p.70-71

 

  1.  

3

Life Skills. Social responsibility: Looking after our world. Соціальна відповідальність, сприйняття тексту про одяг.

S.b.p.98-99

 

  1.  

3

Повторення. Контроль. ст.100-101

S.b.p.100-101

 

  1.  

3

Different places. Природа.Назви природних об’єктів . Ступені порівняння: короткі прикметники

S.b.p.102-103

W.b.p.72-73

 

  1.  

3

Точки зору (прикметники). Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі,команді . Ступені порівняння: довгі прикметники

S.b.p.104-105

W.b.p.74-75

 

  1.  

2

The weather. Погода.Назви видів погоди і пір року.Займенник it на позначення погоди

S.b.p.106-107

W.b.p.76-77

 

 

  1.  

2

Свята. Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку . Прийменники with, for, until

S.b.p.108-109

W.b.p.78-79

 

  1.  

2

Culture. Beach culture in Australia and New Zealand. Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії. Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

S.b.p.110-111

 

  1.  

2

A fantastic concert. Опис дозвілля з друзями. Past Simple: be

S.b.p.112-113

W.b.p.80-81

 

  1.  

2

Обговорення подій з минулого. Wh- questions

S.b.p.114-115

W.b.p.82-83

 

  1.  

2

Animals. Дикі тварини. Назви диких тварин.Past Simple (affirmative)

S.b.p.116-117

w.b.p.84-85

 

  1.  

2

Домашні тварини. Розповідь про домашніх улюбленців. Past Simple (negative)

S.b.p.118-119

W.b.p.86-87

 

  1.  

2

Life Skills. Collaboration: Deciding things together. Співпраця. Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

S.b.p.120-121

 

  1.  

2

Повторення. Контроль. ст. 122-123

S.b.p.122-123

 

  1.  

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностувальна) робота № 4

 

 

 

Вчитель  ___________________    ____________________________

                         (підпис)                                                                         (ПІП)

 

ПОГОДЖЕНО

Батьки учня______________    _________________________________________________

                                 (підпис)                                                        ПІП

«_____»_______________20____

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (для спеціалізова-них шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 5 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
29 січня 2023
Переглядів
1405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку