ПОГОДЖЕНО Педагогічною радою Протокол №____ від «___»_____________20____р. |
ЗАТВЕРДЖУЮ Директор _______________
«__» ___________ 20___р. |
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
для учня (або учнів) 5 класу
назва закладу
З англійської мови
З 16.02.2023 р. по 31.05.2023 р.
за підручником «Prepare 1» (автор Joanna Kosta, Melanie Williams. Видавництво «Лінгвіст» Київ – 2022 )
(II семестр — 5 год на тиждень)
№ |
Кількість годин |
Теми (з розбивкою по годинах(уроках)) |
Де знайти |
|
II семестр |
||||
My digital life. |
||||
|
1 |
Дозвілля.Місця для розваг та дозвілля |
S.b.p.68 W.b.p.48 |
|
|
1 |
Прислівники частоти: always, often, sometimes, never |
S.b.p.69 W.b.p.49 |
|
|
1 |
Технології.Розповідь про свої гаджети та їх призначення.Назви гаджетів |
S.b.p.70 w.b.p.50 |
|
|
1 |
Технології. How much…? |
S.b.p.71 w.b.p.51 |
|
|
3 |
Working life. Професії. |
S.b.p.72 W.b.p.52 |
|
|
3 |
Розповідь про професії членів своєї родини. Present Simple and Present Continuous |
S.b.p.73 W.b.p.53 |
|
|
3 |
У кафе. Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я. Назви кухонних предметів. Can: прохання і дозволи |
S.b.p.74-75 W.b.p.54-55 |
|
Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet |
||||
Безпека у інтернеті |
||||
|
2 |
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн |
S.b.p.76-77 |
|
|
2 |
Повторення. Контроль. ст. 78-79 |
S.b.p.78-79 |
|
|
2 |
Places.У місті. Запитання і відповіді про вихідні у місті. Is there are…? Are there any…? |
S.b.p.80-81 W.b.p.56-57 |
|
|
3 |
Опис власного місця проживання. Прикметники на позначення місць |
S.b.p.82-83 W.b.p.58-59 |
|
|
3 |
Out and about.Транспорт. Види транспорту. Запитання і відповіді про транспорт, яким користується |
S.b.p.84-85 w.b.p.60-61 |
|
|
3 |
Дозвілля .Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя. Написання електронного листа |
S.b.p.86-87 W.b.p.62-63 |
|
|
3 |
Culture. Museums around the world |
|
|
|
3 |
Музеї світу. Прикметники на позначення музеїв |
S.b.p.88-89 |
|
|
3 |
What shall I wear? Назви предметів одягу. Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди .Plurals: spelling |
S.b.p.90-91 W.b.p.64-65 |
|
|
3 |
Людина (фрази). Характеристики зовнішності людей. Have got/ has got |
S.b.p.92-93 W.b.p.66-67 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
|
Тематична контрольна (діагностувальна) робота № 3 |
|
|
|
3 |
Buy it! Покупки. Назви товарів. Розповідь про ставлення до покупок. Need/want |
S.b.p.94-95 W.b.p.68-69 |
|
|
3 |
Гроші і ціни. Опис власних звичок щодо покупок. Позначення ціни. too+adjective |
S.b.p.96-97 W.b.p.70-71 |
|
|
3 |
Life Skills. Social responsibility: Looking after our world. Соціальна відповідальність, сприйняття тексту про одяг. |
S.b.p.98-99 |
|
|
3 |
Повторення. Контроль. ст.100-101 |
S.b.p.100-101 |
|
|
3 |
Different places. Природа.Назви природних об’єктів . Ступені порівняння: короткі прикметники |
S.b.p.102-103 W.b.p.72-73 |
|
|
3 |
Точки зору (прикметники). Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі,команді . Ступені порівняння: довгі прикметники |
S.b.p.104-105 W.b.p.74-75 |
|
|
2 |
The weather. Погода.Назви видів погоди і пір року.Займенник it на позначення погоди |
S.b.p.106-107 W.b.p.76-77
|
|
|
2 |
Свята. Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку . Прийменники with, for, until |
S.b.p.108-109 W.b.p.78-79 |
|
|
2 |
Culture. Beach culture in Australia and New Zealand. Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії. Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
S.b.p.110-111 |
|
|
2 |
A fantastic concert. Опис дозвілля з друзями. Past Simple: be |
S.b.p.112-113 W.b.p.80-81 |
|
|
2 |
Обговорення подій з минулого. Wh- questions |
S.b.p.114-115 W.b.p.82-83 |
|
|
2 |
Animals. Дикі тварини. Назви диких тварин.Past Simple (affirmative) |
S.b.p.116-117 w.b.p.84-85 |
|
|
2 |
Домашні тварини. Розповідь про домашніх улюбленців. Past Simple (negative) |
S.b.p.118-119 W.b.p.86-87 |
|
|
2 |
Life Skills. Collaboration: Deciding things together. Співпраця. Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
S.b.p.120-121 |
|
|
2 |
Повторення. Контроль. ст. 122-123 |
S.b.p.122-123 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
|
Тематична контрольна (діагностувальна) робота № 4 |
|
|
Вчитель ___________________ ____________________________
(підпис) (ПІП)
ПОГОДЖЕНО
Батьки учня______________ _________________________________________________
(підпис) ПІП
«_____»_______________20____