Календарно – тематичне планування з англійської мови 5 клас НУШ Карпюк (3 год.) 51год у ІІ семестрі
№ |
Дата |
При-мітка |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Unit 5. Природа. Одяг |
||||||||||
63 |
|
|
Кліматичні відмінності. |
с.74 |
|
впр.3, с.75 |
|
впр.2,4, с.75 |
впр.1, с.74 |
впр.5, с.75 |
64 |
|
|
Природні явища. |
с.76 |
с.76 |
впр.3, с.76 |
впр.1, с.76 |
впр.2, с.76 |
|
впр.4, с.76 |
65 |
|
|
Прогноз погоди. |
с.77 |
|
впр.2, с.78 |
впр.1б, с.77 |
впр.3, с.78 |
впр.1а, с.77 |
вивчити с.77 |
66 |
|
|
Куточок граматики. |
|
be going to Future Simple |
|
|
впр.1, с.79 |
впр.2,3, с.79 |
впр.4, с.79 |
67 |
|
|
Погода. |
с.80 |
|
|
впр.1, с.80 |
впр.3, с.80 |
впр.2, с.80 |
впр.4, с.80 |
68 |
|
|
Види одягу та взуття. |
|
|
|
|
впр.2, с.81 |
впр.1, с.81 |
впр.3, с.81 |
69 |
|
|
Куточок граматики. |
|
Zero Conditional |
впр.1, с.82 |
|
|
впр.2, с.82 |
впр.3, с.82 |
70 |
|
|
Сезонний одяг. |
с.83 |
|
|
впр.1, с.83 |
впр.2, с.83 |
впр.3, с.83 |
впр.4, с.83 |
71 |
|
|
Репортаж про погоду. |
|
|
впр.2а, с.84 |
|
|
впр.2б, с.84 |
впр.1, с.84 |
72 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
впр.1, с.85 |
|
впр.3,4, с.85 |
впр.5, с.86 |
впр.2, с.85 |
73 |
|
|
Яка сьогодні погода? |
|
|
впр.8, с.86 |
впр.9, с.87 |
впр.7, с.86 |
впр.6, с.86 |
впр.10, с.87 |
74 |
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.88 |
|
Unit 6. Відпочинок і дозвілля |
||||||||||
75 |
|
|
Чим ти полюбляєш займатися? |
с.90 |
|
впр.3, с.90 |
|
впр.1,2, с.90 |
впр.4, с.91 |
впр.5, с.91 |
76 |
|
|
Захоплення. |
|
|
|
|
впр.1,3, с.92 |
впр.2, с.92 |
впр.4, с.92 |
77 |
|
|
Парк розваг. |
с.93 |
|
впр.4, с.94 |
впр.1, с.93 |
впр.2,3, с.93 |
|
впр.5, с.95 |
78 |
|
|
Куточок граматики. |
|
the “-ing” form of the verb |
|
|
впр.1,3, с.96 |
впр.2, с.96 |
впр.1, с.96 |
79 |
|
|
Шкільний проєкт. |
|
|
впр.2, с.97 |
впр.3,4, с.98 |
впр.1, с.97 впр.6, с.98 |
впр.5, с.98 |
впр.7, с.98 |
80 |
|
|
Види відпочинку та занять. |
|
|
впр.3, с.99 |
|
впр.1,2, с.99 |
|
впр.2, с.99 |
81 |
|
|
Куточок граматики. |
|
Present Continuous for future actions |
впр.1, с.100 |
|
впр.3, с.100 |
впр.2, с.100 |
напис.4 реч. про себе |
82 |
|
|
Інтерв’ю. |
|
|
|
впр.1, с.101 |
впр.2,4, с.101 |
|
впр.3, с.101 |
83 |
|
|
Канікули. |
|
|
впр.2, с.102 |
|
|
впр.1, с.102 |
впр.2, с.102 |
84 |
|
|
Вільний час. |
|
|
впр.4, с.104 |
|
впр.2, с.103 |
впр.1, с.103 |
впр.3, с.103 |
85 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
впр.5,6, с.104 |
впр.7, с.105 |
|
впр.8, с.105 |
86 |
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.106 |
|
Unit 7. Україна. Рідне місто/село |
||||||||||
87 |
|
|
Загальні відомості про Україну. |
с.109 |
|
с.108-109 |
|
впр.3, с.109 |
впр.1,2, с.108 |
впр.4, с.109 |
88 |
|
|
Місцезнаходження. |
|
|
впр.1, с.110 |
|
впр.2,3, с.110 |
|
впр.4, с.110 |
89 |
|
|
У селі. |
с.111 |
|
впр.1, с.111 впр.3а, с.112 |
|
впр.2, с.111 впр.3б, с.112 |
|
напис. про своє село |
90 |
|
|
Куточок граматики. |
|
Past Simple Present Perfect |
впр.1, с.113 |
|
впр.2,5 с.113 |
впр.3, с.113 |
впр.4, с.113 |
91 |
|
|
Столиця України. |
с.114 |
|
|
впр.1,3, с.114 |
впр.2, с.114 |
|
розповісти про Київ |
92 |
|
|
Як дістатися до… |
с.115 |
|
|
впр.1, с.115 |
впр.2б, с.115 |
впр.2а, с.115 |
впр.3, с.115 |
93 |
|
|
Куточок граматика. |
|
|
впр.2, с.116 |
|
впр.1, с.116 |
|
скласти реч. |
94 |
|
|
Основні історичні та культурні відомості. |
|
|
впр.1,2а, с.117 |
|
впр.3,4, с.117 |
|
впр.2б, с.117 |
95 |
|
|
Міста Батьківщини. |
|
|
|
|
впр.1, с.118 |
впр.2, с.118 |
впр.1, с.118 |
96 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
впр.1, с.119 впр.4, с.120 |
|
впр.2, с.119 |
|
впр.3, с.119 |
97 |
|
|
Екскурсія по країні. |
|
|
впр.6, с.121 |
|
впр.5, с.120 |
впр.8, с.121 |
впр.7, с.121 |
98 |
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.122 |
|
Unit 8. Подорож. Країни виучуваної мови |
||||||||||
99 |
|
|
Види подорожей. |
с.124 |
|
с.124-125 |
|
впр.1,2, с.124 |
впр.4, с.125 |
впр.3, с.125 |
100 |
|
|
Країни і мови. |
|
|
|
впр.2, с.126 |
впр.1,4, с.126 |
|
впр.3, с.126 |
101 |
|
|
Загальні відомості про країни виучуваної мови. |
|
|
впр.2,3, с.127 |
|
впр.1, с.127 впр.4, с.128 |
впр.5, с.128 |
впр.6, с.128 |
102 |
|
|
Куточок граматики. |
|
Linking words |
впр.1,3, с.129 |
|
впр.2, с.129 |
|
впр.4, с.129 |
103 |
|
|
Цікаві місця. |
|
|
|
впр.2, с.130 |
впр.3, с.130 |
впр.1, с.130 |
впр.4, с.130 |
104 |
|
|
Країни та столиці. |
|
|
впр.5, с.131 |
|
впр.1,2, с.131 |
впр.3, с.131 |
впр.4, с.131 |
105 |
|
|
Куточок граматики. |
|
Article the |
впр.2, с.132 впр.3, с.133 |
|
|
впр.1, с.132 |
впр.4, с.133 |
106 |
|
|
Прогулянка містом. |
|
|
впр.2, с.134 |
впр.1, с.134 |
впр.3, с.134 |
|
скласти розп. |
107 |
|
|
На відпочинку. |
|
|
|
|
|
|
|
108 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
впр.1а, с.135 |
|
|
впр.1б, с.135 |
впр.2, с.135 |
109 |
|
|
Улюблені напрямки подорожі |
|
|
|
|
|
|
|
110 |
|
|
Привіт канікули! |
|
|
впр.2, с.136 впр.4, с.137 |
впр.3а, с.136 |
впр.3б, с.136 |
впр.1, с.136 |
впр.5, с.138 |
111 |
|
|
Семестровий контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
112 |
|
|
Семестровий контроль аудіювання. |
|
|
впр.6, с.138 |
|
впр.7,9, с.139 |
впр.10, с.139 |
впр.8, с.139 |
113 |
|
|
Семестровий контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
114 |
|
|
Семестровий контроль письма. |
|
|
|
|
|
с.140-141 |
|