Синхронізоване календарно-тематичне планування
з історії для 7 класу
Історія України (1 година на тиждень, 35 – на рік) Підручники: Власов «Історія України. 7 клас» Всесвітня історія (1 година на тиждень, 35 – на рік) Васильків «Всесвітня історія. 7 клас»
Згідно оновленої програми для учнів 5 – 9 класів: «Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи», затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804
№ |
Історія України № |
Всесвітня історія № |
Тема уроку |
7-А |
7-Б |
Примітки |
|
І СЕМЕСТР |
|
||||||
1 |
|
1 |
Вступ. Середньовіччя як період розвитку людства |
|
|
|
|
|
Розділ 1. Перші середньовічні держави |
|
|||||
2 |
|
2 |
Утворення «варварських королівств». Імперія франків та її занепад |
|
|
|
|
3 |
3 |
|
|
|
|||
4 |
4 |
|
|
|
|||
5 |
5 |
Практичне заняття № 1. «Вплив Візантії, імперії Карла Великого, перших Арабських халіфатів на становлення Середньовічної Європи» |
|
|
|
||
|
Розділ 2. Середньовічний світ Західної Європи |
|
|||||
6 |
|
6 |
|
|
|
||
7 |
7 |
|
|
|
|||
8 |
8 |
Повсякденне життя середньовічної Європи. Рицарі. Торгівля. Ремісники та селяни |
|
|
|
||
9 |
9 |
Практичне заняття. «Замок. Рицарські традиції. Життя селян». |
|
|
|
||
10 |
10 |
|
|
|
|||
11 |
11 |
Урок узагальнення Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
Розділ 1. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ–УКРАЇНИ |
|
|||||
12 |
1 |
|
Розселення слов’янських племен на території України. Сусіди східних слов’ян |
|
|
|
|
13 |
2 |
|
|
|
|||
14 |
3 |
|
|
|
|||
15 |
4 |
|
|
|
|||
16 |
5 |
Практичне заняття. Працюємо з джерелами. Історичний портрет князя Святослава. |
|
|
|
||
17 |
6 |
Урок узагальнення |
|
|
|
||
|
Розділ 2. РУСЬ-УКРАЇНА НАПРИКІНЦІ Х – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІ ст. |
|
|||||
18 |
7 |
|
|
|
|
||
19 |
8 |
|
|
|
|||
20 |
9 |
Суспільне та господарське життя за доби розквіту Русі-України |
|
|
|
||
21 |
10 |
Практичне заняття на вибір
|
|
|
|
||
22 |
11 |
|
|
|
|||
23 |
12 |
Урок узагальнення Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
Розділ 3. ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВ І ДЕРЖАВИ В Х-ХV cт. |
|
|||||
24 |
|
12 |
Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій |
|
|
|
|
25 |
13 |
Скандинавія в Середньовіччі. Походи вікінгів та їхні завоювання |
|
|
|
||
26 |
14 |
Хрестові походи. Держави хрестоносців на Сході. Духовно-рицарські ордени |
|
|
|
||
27 |
15 |
Практичне заняття . «Наслідки Хрестових походів» |
|
|
|
||
28 |
16 |
Реконкіста. Династична унія Ізабелль І і Фернандо II та утворення Королівства Іспанія |
|
|
|
||
29 |
17 |
|
|
|
|||
30 |
18 |
Англія в XI—XV ст. Генріх II Плантагенет. «Велика хартія вольностей». Війна троянд |
|
|
|
||
31 |
19 |
|
|
|
|||
32 |
20 |
Урок узагальнення Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
ІІ СЕМЕСТР
|
|
||||||
|
Розділ 3. РУСЬ-Україна У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІІІ ст. |
|
|||||
33 |
13 |
|
|
|
|
||
34 |
14 |
Русь-Україна за Володимира Мономаха і Мстислава Володимировича |
|
|
|
||
35 |
15 |
|
|
|
|||
36 |
16 |
|
|
|
|||
37 |
17 |
|
|
|
|
||
38 |
18 |
Кочові народи степів України Х-ХІІІ ст. Крим у складі Візантії |
|
|
|
||
39 |
19 |
Урок узагальнення Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
Розділ 4. КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ (ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА) |
|
|||||
40 |
20 |
|
Галицько-Волинська держава від створення до монгольської навали |
|
|
|
|
41 |
21 |
|
|
|
|||
42 |
22 |
Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків |
|
|
|
||
43 |
23 |
Практичне заняття на вибір
|
|
|
|
||
44 |
24 |
|
|
|
|||
45 |
25 |
Урок узагальнення Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
Розділ 4. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ |
|
|||||
46 |
|
21 |
|
|
|
||
47 |
22 |
|
|
|
|||
48 |
23 |
Наукові й технічні досягнення |
|
|
|
||
49 |
24 |
Архітектура і мистецтво доби Середньовіччя. Гуманізм. Раннє Відродження |
|
|
|
||
50 |
25 |
Урок узагальнення Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
Розділ 5. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ Х-ХVст. |
|
|||||
51 |
|
26 |
|
|
|
||
52 |
27 |
Практичне заняття «Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій» |
|
|
|
||
53 |
28 |
|
|
|
|||
54 |
29 |
|
|
|
|||
55 |
30 |
Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда II. Культура Османської імперії |
|
|
|
||
|
Розділ 6. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД |
|
|||||
56 |
|
31 |
|
|
|
||
57 |
32 |
Урок узагальнення Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
Розділ 5. РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО |
|
|||||
58 |
26 |
|
Українські землі у складі Великого князівства Литовського та Королівства Польського |
|
|
|
|
59 |
27 |
Крим та українське Причорномор’я. Українські землі у складі Угорщини, Молдови та Московії |
|
|
|
||
60 |
28 |
Суспільне та господарське життя на українських землях у XIV-XV ст. |
|
|
|
||
61 |
29 |
|
|
|
|||
62 |
30 |
Практичне заняття на вибір
|
|
|
|
||
63 |
31 |
Урок узагальнення Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
64 |
32 |
|
|
|
|||
65 |
33 |
Узагальнення до розділів 3-4 |
|
|
|
||
66 |
34 |
Узагальнення за розділом 5 |
|
|
|
||
67 |
35 |
Узагальнення з курсу «Місце історії України в Середньовіччі» |
|
|
|
||
68 |
|
33 |
|
|
|
||
69 |
34 |
Узагальнення до розділів 3-4 |
|
|
|
||
70 |
35 |
Узагальнення за розділом 5-6 |
|
|
|
||