Синхронізовані календарно-тематичні плани з історії за оновленими програмами, 7 клас

Про матеріал

Згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України Історія України. Всесвітня історія 5–9 класи (від 07.06.2017 № 804)

Підручники:

Історія України: підруч. для 7-го кл. загальноосвіти. навч. закл./ О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Х. : Вид-во «Ранок», 2015. — 240 с. : іл.


Всесвітня історія: підруч. для 7 класу загальноосвіт. навч. закладів / С.В. Д᾽ячков — Х. : Вид-во «Ранок», 2015. — 256 с. : іл

Перегляд файлу

 

Синхронізовані календарно-тематичні плани з історії за оновленими програмами,  7 клас

                        Історія України (35 години)                                                                               Всесвітня історія  (35 годин)

Історія України: підруч. для 7-го кл. загальноосвіти. навч. закл./ О.В.Гісем, О.О.Мартинюк. Х. : Вид-во «Ранок»,  2015. 240 с. : іл.

Всесвітня історія: підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. закладів/ С.В. Дячков Х. : Вид-во «Ранок»,  2015. 256 с. : іл.

 

№ з/п

Дата

Д/З

 

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

№ з/п

Дата

Д/З

 

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

 

 

 

 

1

 

§ 1

Повторення. Цивілізаційна спадщина Стародавнього світу.

 

 

 

 

2

 

§ 2

Вступ. Початок роботи над укладанням синхронізованої хронологічної таблиці  “Європа в добу Середньовіччя” ” / за зразком/

 

 

 

 

 

Розділ 1.    Перші середньовічні держави

 

 

 

 

3

 

§3

Велике переселення народів.

 

 

 

 

4

 

§4

Утворення варварських королівств. Франкська держава.

Карл Великий.

 

 

 

 

5

 

§5

Візантійська імперія.

 

 

 

 

6

 

§7

Арабський світ: релігія, завоювання, культура. .

 

 

 

 

7

 

§8

Практичне заняття.  Організація влади у «варварських королівствах», Франкській імперії, Візантійській імперії, перших Арабських халіфатах.

 

 

 

 

8

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

Розділ 1.   Виникнення та становлення Русі – України

 

 

 

 

1

 

§2

Розселення слов’янських племен на території України. Утворення Русі-України.

 

 

 

2

 

§3

Київські князі. Аскольд, Олег.

 

 

 

3

 

§4

Київські князі. Ігор, Ольга, Святослав.

 

 

 

4

 

§4

Практична робота:  на підставі доступних джерел укласти (за допомогою вчителя) історичний портрет княгині Ольги або князя Святослава.

 

 

 

5

 

§5

Суспільно-політичний устрій та господарське життя Русі­України в IX—X ст.

 

 

 

6

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 2.  Середньовічний світ Західної Європи

 

 

 

 

9

 

§9

Середньовічне європейське суспільство

 

 

 

 

10

11

 

§11-12

Середньовічне місто. Повсякденне життя

 

 

 

 

12

 

§1113

 Повсякденне життя. Практична робота: підготувати і представити усне повідомлення (п’єску, живу картинку) на теми «У феодальному замку», «У міському будинку (майстерні, крамниці)», «У селянській господі» (на вибір учителя/учениця або учнів/учениць)

 

 

 

 

 

Розділ 3. Європейське суспільство і держави в X – XV століттях

 

 

 

 

13

 

§14

Скандинавія в добу середньовіччя. Походи вікінгів та їхні завоювання.

 

 

 

 

14

 

§15

Хрестові походи. Держави хрестоносців. Духовно-рицарські ордени.

 

 

 

 

15

 

§16

Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій.

 

 

 

 

16

 

§17

Англія в ХІ–ХV ст. Генрі ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей». Війна троянд.

 

 

 

 

17

 

§18

Франція у ХІ–ХV ст. Столітня війна. Жанна д’Арк. Консолідація влади в руках французьких королів. Луї ХІ.

 

 

 

 

18

 

§19

Священна Римська імперія: устрій та боротьба за політичний провід між світськими і духовними володарями

 

 

 

 

19

 

§20

Італія та Іспанія

 

 

 

 

20

 

§

Практичне заняття.  Устрій станово-представницької монархії у Франції та в інших державах Західної Європи (монархіях, середньовічних республіках); тезово (усно або письмово) представити результати зіставлення (висновки);

 

 

 

 

21

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 2. Київська держава (Русь – Україна) наприкінці  X -  у першій половині  XI ст.

 

 

 

7

 

§6

Внутрішня і зовнішня політика Володимира Великого.

 

 

 

8

 

§6

Впровадження християнства. Практична робота: визначити (за доступними джерелами) роль і вплив християнської релігії й церкви в житті руського (давньоукраїнського) суспільства

 

 

 

9

 

§7

Київська держава (Русь-Україна) за Ярослава Мудрого.

 

 

 

10

 

§8

Суспільний і політичний устрій та господарське життя Русі наприкінці X — у першій половині XI ст.

 

 

 

11

 

§8

Практична робота: здійснити уявну подорож Києвом часів Володимира Великого / Ярослава Мудрого.

 

 

 

12

 

§9

Культура Русі­України

 

 

 

13

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

Розділ 3.   Київська держава у другій половині XI – першій половині XIII століть

 

 

 

14

 

§10

Передумови політичного дроблення Київської держави. Любецький з’їзд князів

 

 

 

15

 

§11

 Правління Володимира Мономаха.

 

 

 

16

 

§12

Київське, Переяславське та Чернігівське князівства в середині XII – першій половині XIIІ ст. Політичне і соціально-економічне життя (оглядово).

 

 

 

17

 

§13

Культура Русі – України в другій половині XIпершій половині XIII століть

 

 

 

18

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

Розділ 4.   Королівство Руське (Галицько – Волинська держава)

 

 

 

19

 

§14

Утворення Галицько-Волинської держави.  

 

 

 

20

 

§15

Походи монголів на Русь. Підпорядкування руських князівств Монгольській імперії (Золотій Орді).

 

 

 

21

 

§16

Король Данило – будівничий Галицько-Волинської держави.

 

 

 

22

 

§17

Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича та її розпад.

 

 

 

23

 

§18

Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ – першої половини XІV ст.

 

 

 

24

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи в X – XV ст.

 

 

 

 

22

 

§26

Велике князівство Литовське за правління Ольгерда ( Дмитра) Гедиміновича. Польське королівство за Казимира ІІІ. 

 

 

 

 

23

 

§26

Угорське королівство за Іштвана І. Ян Гус. Гуситські війни у Чехії.

 

 

 

 

24

25

 

§27

 28

Монгольське панування. Новгородська боярська республіка. Устрій та територіальні надбання Великого князівства Московського XIV – на початку XVІ ст..

 

 

 

 

 

26

 

§29

 Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії

 

 

 

 

27

 

§

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

Розділ 4.   Королівство Руське (Галицько – Волинська держава)

 

 

 

25

 

§14

Інкорпорація руських удільних князівств до складу Великого князівства Литовського.

 

 

 

26

 

§15

Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії та Османської імперії. Кримське ханство

 

 

 

27

 

§16

Соціальна структура населення українських земель у другій половині ХІV — ХV ст.

 

 

 

28

 

§17

Практична робота: зіставити організацію суспільства (соціальну стратифікацію) і влади (державний устрій) у руських удільних князівствах, Кримському ханстві, Великому князівстві Литовському та Королівстві Польському в XV ст

 

 

 

29

 

§18

Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.

 

 

 

30

 

 

Пам’ятки середньовічної культури XІV–XV ст.

 

 

 

31

 

 

Практичне заняття. «Етнічний склад населення України. Повсякденне життя (ХІV—ХV ст.)»

 

 

 

32

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 4.    Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя

 

 

 

 

28

 

§21

Середньовічні школи та університети. Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування.

 

 

 

 

29

 

§22

Практичне заняття.  Повсякденне життя середньовічного студента/учня описати (на основі доступних джерел)

 

 

 

 

30

 

§23

 Церковний розкол 1054 р. Католицька церква в ХІ–ХV cт. Тома Аквінський. Середньовічні єресі й боротьба з ними.

 

 

 

 

31

 

§24

Практичне заняття.  «Середньовічні замки та собори: візитна картка туристичної Європи». підготувати ілюстровану уявну екскурсію

 

 

 

 

32

 

§25

Архітектура і мистецтво. Раннє Відродження. Гуманізм

 

 

 

 

 

  Розділ 6.    Середньовічний Схід ( оглядово)

 

 

 

 

33

 

§3031

Держава і суспільство в середньовічному Китаї та Індії

 

 

 

 

34

 

§22

Практичне заняття.  Уявна екскурсія до середньовічних пам’яток культури Китаю та Індії; підготувати індивідуальний або колективний проект (вікторину, квест та ін.) про культурні досягнення середньовічного Сходу, які мали вплив на формування європейського культурного простору.

 

 

 

 

35

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

Узагальнення до курсу.   Історія України в контексті епохи середніх віків

 

 

 

33

 

С. 230

Здобутки середньовічного русько-українського суспільства. Особливості суспільного життя Русі-України.

 

 

 

34

 

 

Внесок Русі-України у формування європейської цивілізації. Практична робота: на підставі укладеної протягом навчального року синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в добу Середньовіччя» сформулювати висновок про місце Русі-України в загальноєвропейських політичних, господарських і культурних процесах.

 

 

 

35

 

 

Узагальнення до курсу

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
2472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку