Сірники, не іграшки!

Про матеріал
Мета: Формувати уявлення дітей про руйнівну силу вогню, ознайомити малят із правилами пожежної безпеки; закріпити поняття ,, сірники- це не іграшка”; учити відповідати за змістом; розвивати зв`язне мовлення,пам`ять, увагу, мислення, виховувати слухняність, дбайливе ставлення до природи і до власного життя .
Перегляд файлу

                                                                                       КЗ ,,Солоницівська гімназія  

                                                                                       ,,Перлина””

                                  Інтегроване заняття з БЖД

                                               ранній вік                                                                              Тема:,,Сірники, не іграшки!”.

                                                                               Вихователь Денисова Н.В.

                                                         2020р.

                                    Тема:,,Сірники, не іграшки!”

    Мета: Формувати уявлення дітей про руйнівну силу вогню, ознайомити малят із правилами пожежної безпеки; закріпити поняття ,, сірники- це не іграшка”; учити відповідати за змістом; розвивати зв`язне мовлення,пам`ять, увагу, мислення, виховувати слухняність, дбайливе ставлення до природи і до власного життя .

    Матеріали: Іграшка- білка, вірш О. І. Золочевської ,,Не розпалюй вогнище”, ілюстрації до вірша, малюнок сірників.

                                                    Хід заняття.

    До малят завітала білочка.

  -Давайте привітаємося з нею. Вихователь читає вірш.

                                                 -Де ти, білочко, живеш?

                                                  Що ти, білочко, гризеш?

                                                 -У зеленому ліску,

                                                  У дуплі, у соснячку                                                   Я гризу горішки                                                   І гриби і шишки!

  

  -Хто до нас завітав? Так , білочка.

   Де вона живе? Так, в лісі.

   Що вона любить їсти?(Відповіді дітей).

Наша білочка засумувала. Ось послухайте, малята, що з нею трапилося.

                                                 Ми в сусідній гай ходили,                                                  Вогнище там розпалили.                                                  Розгорілося багаття,                                                  Наробило бід багато:

                                                 Дуб старий згорів дотла,                                                  Лишилась білка без дупла!

    Вихователь демонструє картинки до віршика і картинку із зображенням сірників.

  -Малята, чи можна гратися сірниками?(Відповіді дітей),

Так , не можна , тому, що може статися пожежа. Ось і у нашої білочки сталося лихо. Згорів старий дуб і вона залишилася без домівки. А щоб білочка не сумувала, давайте допоможемо їй:

                           ,.Намалюємо дупло для білочки”.

    А чи знаєте, ви, що таке дупло?

   Дупло- це невеличкий отвір (дірочка) у стовбурі дерева.

Вихователь показує на малюнках зображення дупла.

  -Якої форми дупло? Якого кольору?(Відповіді дітей).

  Пальчикова гімнастика

                                                    У рудої білочки                                                     Дуже гарні діточки.

                                                    Одне-як мізинчик,

                                                    Сіло на ослінчик,

                                                    Друге-як грибочок,                                                     Сіло на горбочок.

                                                    А третє-як мишка,                                                     Ухопило книжку.                                                     Сторінки гортає,                                                     Казочку читає.

Діти під віршовані рядки загинають і розгинають пальчики.                   

  -Малята, намалюємо затишне дупло для білочки, щоб їй було де жити.  Вихователь піднімає руку і у повітрі малює коло, пропонуючи дітям повторити за ним. Потім  демонструє техніку виконання, малює олівцем зліва направо коло- дупло для білочки.

Діти виконують завдання самостійно, вихователь за потребою допомагає їм.

    Білочка дякує малятам за  затишну домівку.   -Дітки, пригостимо білочку горішками?

   Р/гра:,,Горішки для білочки”( розвивати спритність, увагу, дрібну моторику пальців рук, виховувати любов до живої природи).

pdf
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
1608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку