КЗ ,,Солоницівська гімназія
,,Перлина””
Інтегроване заняття з БЖД
ранній вік Тема:,,Сірники, не іграшки!”.
Вихователь Денисова Н.В.
2020р.
Тема:,,Сірники, не іграшки!”
Мета: Формувати уявлення дітей про руйнівну силу вогню, ознайомити малят із правилами пожежної безпеки; закріпити поняття ,, сірники- це не іграшка”; учити відповідати за змістом; розвивати зв`язне мовлення,пам`ять, увагу, мислення, виховувати слухняність, дбайливе ставлення до природи і до власного життя .
Матеріали: Іграшка- білка, вірш О. І. Золочевської ,,Не розпалюй вогнище”, ілюстрації до вірша, малюнок сірників.
Хід заняття.
До малят завітала білочка.
-Давайте привітаємося з нею. Вихователь читає вірш.
-Де ти, білочко, живеш?
Що ти, білочко, гризеш?
-У зеленому ліску,
У дуплі, у соснячку Я гризу горішки І гриби і шишки!
-Хто до нас завітав? Так , білочка.
Де вона живе? Так, в лісі.
Що вона любить їсти?(Відповіді дітей).
Наша білочка засумувала. Ось послухайте, малята, що з нею трапилося.
Ми в сусідній гай ходили, Вогнище там розпалили. Розгорілося багаття, Наробило бід багато:
Дуб старий згорів дотла, Лишилась білка без дупла!
Вихователь демонструє картинки до віршика і картинку із зображенням сірників.
-Малята, чи можна гратися сірниками?(Відповіді дітей),
Так , не можна , тому, що може статися пожежа. Ось і у нашої білочки сталося лихо. Згорів старий дуб і вона залишилася без домівки. А щоб білочка не сумувала, давайте допоможемо їй:
,.Намалюємо дупло для білочки”.
А чи знаєте, ви, що таке дупло?
Дупло- це невеличкий отвір (дірочка) у стовбурі дерева.
Вихователь показує на малюнках зображення дупла.
-Якої форми дупло? Якого кольору?(Відповіді дітей).
Пальчикова гімнастика
У рудої білочки Дуже гарні діточки.
Одне-як мізинчик,
Сіло на ослінчик,
Друге-як грибочок, Сіло на горбочок.
А третє-як мишка, Ухопило книжку. Сторінки гортає, Казочку читає.
Діти під віршовані рядки загинають і розгинають пальчики.
-Малята, намалюємо затишне дупло для білочки, щоб їй було де жити. Вихователь піднімає руку і у повітрі малює коло, пропонуючи дітям повторити за ним. Потім демонструє техніку виконання, малює олівцем зліва направо коло- дупло для білочки.
Діти виконують завдання самостійно, вихователь за потребою допомагає їм.
Білочка дякує малятам за затишну домівку. -Дітки, пригостимо білочку горішками?
Р/гра:,,Горішки для білочки”( розвивати спритність, увагу, дрібну моторику пальців рук, виховувати любов до живої природи).