Система роботи з народознавства

Про матеріал
Патріотичні почуття формуються в дитини з раннього віку, формуються поступово, під впливом батьків, вихователів, навколишнього природного середовища. Ми навчаємо дітей любити материнську мову, свій дім, батьків і усіх людей, любити природу рідного краю, звичаї , шанувати традиції своєї сім’ї і народу, людську працю
Перегляд файлу

Старша група

 

Вересень

  •                 бесіда «Гостини у селі»
  •                 заняття «Українське подвір’я»
  •                 дидактичні ігри: «Впізнай за описом», «Що та звідки»
  •                 мандрівка вулицями рідного міста
  •                 конкурс дитячих малюнків «Моє місто»
  •                 читання казки «Кривенька качечка», В. Сухомлинський «Без Батьківщини - життя не життя»

 

Жовтень

  •                 бесіда «Бабусина світлиця»
  •                 заняття «Українська хата»
  •                 дидактичні ігри: «Обереги людини», «Українська піч»
  •                 розгляд картин з зображенням хатніх оберегів
  •                 козацькі розваги
  •                 читання легенд і повір’їв про хату
  •                 індивідуальна робота

Листопад

 

  •                 бесіда «З чого виготовляли український посуд?»
  •                 заняття «Український посуд»
  •                 дидактичні ігри: «Минуле – сучасне», «Знайди і розкажи»
  •                 екскурсія до краєзнавчого музею
  •                 індивідуальні бесіди
  •                 народна гра «Пекар»

Грудень

 

  •                 бесіда «Значення вишиванки у житті людини»
  •                 заняття «Український одяг»
  •                 дидактичні ігри: «Що в бабусиній скрині», «Вишивки різних регіонів», «Одягнемо ляльку»
  •                 читання твору Н. Кулинич «Як почалися вишивки»
  •                 виготовлення ялинкових іграшок
  •                 народна гра «Хустинка»

 

Січень

  •                 бесіда «Оберіг вірності і любові – рушник»
  •                 заняття «Український рушник»
  •                 дидактичні ігри: «Створення українського рушника», «Вибери рушник», «Склади орнамент»
  •                 вивчення колядок, щедрівок, засівалок
  •                 читання  творів М. Хоросницької «Рушничок», « Щедрий вечір», У.Кравченко «Різдвяний сон»
  •                 індивідуальна робота

 

Лютий

  •                 бесіда «Іграшки наших бабусь і дідусів»
  •                 заняття «Народна іграшка»
  •                 дидактичні ігри: «Як називається?», «Вгадай та розкажи»
  •                 народознавче лото «Що з чого зроблене»
  •                 читання П. Осадчук «Я навчуся у тата»

 

Березень

  •                 бесіда «Значення квітів у віночку»
  •                 заняття «Віночок – символ України»
  •                 дидактичні ігри: «Збери квіти у віночку», «Що означає квітка?»
  •                 читання твору В. Паронової «Віночок»
  •                 рухлива гра «Чий віночок кращий»

 

Квітень

  •                 бесіда «Свято Великодня»
  •                 заняття «Українські народні свята»
  •                 дидактичні ігри: «Знайди писанку, крашанку»,
  •                 розпис писанок
  •                 читання творів Ж. Петрусів «Звідки писанки взялись?»,С. Жупанін «Писанка»
  •                 народна гра «У лісочку на горбочку»
  •                 індивідуальна робота

 

Травень

  •                 бесіда «Вічна пам’ять героям - захисникам»
  •                 заняття «Народні ремесла»
  •                 дидактичні ігри: « З чого виготовлено», «Збери візерунок», «Назви правильно»
  •                 покладання квітів до меморіалу загиблим воїнам

читання творів Т. Коломієць «Гончарний круг», А. Свашенко «Столярики – молодці»


 

docx
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку