Системи електронного урядування

Про матеріал
. Системи електронного урядування. Цілі:  навчальна: сформувати поняття про системи електронного урядування;  розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; розвиток гнучкості мислення, предметної уваги;  виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.
Перегляд файлу

 Урок №8 Системи електронного урядування

Інформатика 10 клас \ І курс ПТНЗ

 

 

Урок 8. Системи електронного урядування.

Цілі:

  • навчальна: сформувати поняття про системи електронного урядування;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; розвиток гнучкості мислення, предметної уваги;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 7

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 85-86

  1. Вправи для очей.

VI. Підсумки уроку

Фронтальне опитування

  1. У чому особливість електронного урядування в порівнянні з традиційною системою державного управління?
  2. Як організовують взаємодію між владою, бізнесом і громадянським суспільством при е-урядуванні?
  3. Які засоби ідентифікації застосовують при наданні електронних адміністративних послуг?
  4. Як можна отримати громадянину електронну адміністративну послугу у своєму місті?

Рефлексія

1. Під час уроку я

  • дізнався…
  • зрозумів…
  • навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав (-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 7 ст. 81-86

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

 

Тарнавська Л.П.                                                                                                                                1

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
866
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку