Скарбничка вправ "Адаптація першокласників"

Про матеріал
Скарбничка вправ "Адаптація першокласників" допоможе зняти емоційну напругу. Дасть змогу швидше познайомитися однокласникам.
Перегляд файлу

Картинки по запросу смайлик сонечкоДень перший   

 Ранкові зустрічі

1. Привітання.

Доброго ранку, доброго дня.

Я бажаю щастя та добра!

2. Етюд « Знайомство»

(Вихованці стоять у колі)

* Назвати своє ім’я та як хотіли б, щоб вас називали;

* Проспівати своє ім’я, весь колектив підспівує;

* Ім’я  на першу його букву асоціація з рисою характеру (А- активний, актуальний…Б – балакучий, боязкий…В-ввічливий…)

* Ім’я на першу його букву асоціація з довкіллям, предметами. (Наталія – Н-нагідка-квітка, нісанчик-автомобіль, небо…)

3. Вправа « Спільнота»

* Об’єднатися вихованцям із однаковими іменами не називаючи його за допомогою міміки, жестів, рухів в повітрі.

*  Об’єднатися решті вихованцям, з іменами по одному,  стати в алфавітному порядку, виконувати безслівно, використовуючи міміку, жести, рухи в повітрі.

 Позитивчики

Вправи із цеглинками LEGO.

1. Вправа «Цеглинка настрою» (Обрати 1 цеглинку будь-якого кольору; назвати настрій, тому що…)

2. Вправа «Кнопочки включення». (Натиснути цеглинкою на своєму тілі  кнопочки на  уваги, зосередженості, спілкування, дружби) ;

3.Вправа «Моделі на подіум» (Рух по колу цеглинка на голові, плечі, долоні, носі, вусі).

4. Вправа «Промінці в коло» (Руки з цеглинкою в коло. Утворюємо мирне «Сонечко»

5. Вправа « Дружня пара» ( Обрати ще одну цеглинку. Постукати одну об одну  і привітайтеся «Привіт»)

6. Флешмоб «Блискавка»  із двома цеглинками.

 

 

День другий

Ранкові зустрічі

1. Етюд «Привітання»

Привітання посмішками

2. Вправа «Коло компліментів»

(Вихованці стають в коло і говорять побажання. Починають словами:

« Я радий бачити тебе, Максимко. Я бажаю тобі веселого дня.

« Я рада бачити тебе, Марійко. Я бажаю тобі успіху…»

Позитивчики

Вправи із цеглинками LEGO

1. Кінозілогічні вправи з цеглинками LEGO

(Вправи проводяться із 2 цеглинками. Вправи направлені на розвиток просторових відношень у учнів)

- Піднімаємо кубики вверх одночасно (Кубики лежать в долоньці, на тильній стороні долоні руки)

- Піднімаємо кубики вверх почергово (Кубики лежать в долоньці, на тильній стороні долоні руки)

- Піднімаємо кубики вверх почергово до різних частин тіла: носа, вух, лоба підборіддя, плечей.

2. Художній етюд однією цеглинкою LEGO

(Вихованці  стоять в колі спинками один до одного і цеглинкою малюють по спинках картину на тему: «Літо на морі»

- Малюємо: небо, сонечко, чайки, хвилі, човник, рибки…

День третій

Ранкові зустрічі

  1. Привітання (Діти виходять у шкільний сад, що знаходиться на території школи і виконують дії-привітання).

1-2 ми йдемо, 3-4 відшукаємо,

рослини саду - у нас просто клас,

користь приносять для нас.

Яблуньці кивну, грушку обійму.

Вишеньці - «Добрий день», - скажу.

Всі рослини ціную я.

Дякую, моя рідна земля.

2. Гра – руханка «Ураган»  (Діти стоять в колі і міняються місцями ті, хто погоджуються із цими висловами).

- у кого біля будинку є сад;

- хто щодня їсть яблука;

- полюбляє груші;

- хто вважає черешні ягодою;

- малина – це кущ;

- персик та абрикос це близькі родичі;

- фрукти – корисні для організму. 

Позитивчики

Вправи із цеглинками LEGO

1.Вправа  «Скарби» команди «Сила» (хлопчики класу) та команда «Краса»  (дівчатка класу) за кожну відповідь отримують лего сістем, а потім виконують вправу  наступну «Чарівні перетворення»

- Назвіть дерева, що ростуть в садах України.

- Назвіть рослини в яких є звук [в].

2. Вправа «Чарівні перетворення» ( Із цеглинок створюють незвичайну рослину, окремо команди «Сила» та «Краса»

 

День четвертий-п’ятий

Ранкові зустрічі

1. Привітання

Привітаймося у дружньому колі.

Усі друзі- ти і я.

Ми –одна сім’я

2. Емоційний практикум (Діти виконують дії, які називає організатор)

- Посміхніться, «зніміть» посмішку із свого обличчя та подаруйте друзям, що стоять поруч;

- Ваші сусіди «спіймають посмішку» і прикрасять своє обличчя;

- Продовжуємо зображувати емоції (добро, здивування, радість…)

Позитивчики

Вправи із цеглинками LEGO

1. Вправа  «Розумні очі- руки»

 - Порахуйте скільки вихованців у команді «Сила» (хлопчики класу) та команда «Краса»  (дівчатка класу)

Викладіть їх кількість у LEGO- башту. (Дівчатка викладають за команду хлопчиків, хлопчики –дівчаток. Переможець той хто вірно порахує і перший складе башточку. Дівчаток – башточка із жовтих цеглинок, а хлопчиків- зелених)

День шостий - сьомий

Ранкові зустрічі

1. Привітання

Обійміть товариша в колі, що стоїть праворуч, а потім ліворуч, привітайтеся колінами, ліктями, носиками, вушками, голівками, плечами, п’ятками.)

2. Привітання за народними звичаями.

Вітання майбутніх чоловіків, хлопчиків класу - за руку, дівчаток  – складені долоні разом до серця і нахил вперед.

3. Привітання з українським віночком.

( Віночок передається по колу і висловлюються словесні вітання: добрий день, доброго дня, добрий ранок, доброго ранку, привіт, доброго здоров’я…)

Позитивчики

Вправи із цеглинками LEGO

- Порахуй, скільки кубиків Лего в основному наборі українського школяра ? (6);

- Скажіть кольори кубиків? (червоний, помаранчевий, жовтий, зелений блакитний, синій);

- Як умовно можна об’єднати кубики цього набору в 2 групи за кольорами (теплим та холодним);

- Вкажіть  кубики теплих кольорів  та вкажіть асоціацію із плодом саду

День восьмий-дев’ятий

Ранкові зустрічі

1. Етюд «Лагідне ім’я». (Діти сидять у колі. За сигналом перекидають м’ячик і придумують лагідні імена кожній дитині  класу)

2. Вправа «Активний мім»

- Показати улюблене хобі пантомімою, говорячи слова:

Про улюблену справу не скажу,

а всім друзям покажу.

Позитивчики

Вправи із цеглинками LEGO

1. Гра «Інтуіція».

Кожна гравець в грі отримує 6 різнокольорових кубиків Лего (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, голубий, синій) . Складає їх у стовпчик в різному порядку. Всі гравці повертаються спиною до кола, ховають в долонях від суперників кубики. Один кубик передається по колу кожним гравцем, потім наступний. Завдання  скласти кубики одного кольору разом, в кількості - 6. Хто складає першим стає переможцем. Гру можна продовжувати до того часу поки всі гравці не складуть стовпчик із кубиків Лего одного кольору. Останній гравець виконує завдання-бажання друзів (фанти).

2.  Піраміда «Пори року». ( Стати за порами року, коли народилися вихованці класу, взявши відповідний колір і створивши пірамідку.

Синій-зима; зелений –весна; жовта- літо; помаранчевий – осінь.)

3. Вправа «Кольорові слова» (Вихованець витягає цеглинку із чарівної торбинки. Називає по 5 слів-асоціацій до даного кольору. Наприклад, червоний- суниця, черешня, серце, помідор, автомобіль)

День десятий-одинадцятий

Ранкові зустрічі

 

1. Етюд «Привітання».

Добрий день!

У добрий час,

вітаємось так повсякчас.

2. Вправа «Відкриття».

Продовжити речення:

  • Мені у житті пощастило, тому що…
  • Про мене ви не знаєте…
  • Я пишаюся тим, що…

Позитивчики

Вправи із цеглинками LEGO

1. Вправа «Створи веселку»  Подивись на кольори слів. Вивчи жартівливий віршик, склади пірамідку-веселку.

Чесний

Окунь

Жив

Зимою

Багато

Справедливо

Фєєрично

2.  Вправа «Подарунок другу» ( Скласти із цеглинок подарунок для друга)

 

День дванадцятий-тринадцятий

Ранкові зустрічі

Гра «Крокуй і думай» (Учень робить п’ять кроків і на кожний крок називає слово, яке описує навчання в 1 класі

Позитивчики

Вправи із цеглинками LEGO

1. Колективна справа «Школа моєї мрії» (Створення проекту Нової української школи із цеглинок)

 

День чотирнадцятий

Ранкові зустрічі

Гра «Стрілочка дружби»

Ширше, ширше коло,

Друзі є у нас навколо.

Цей, цей, а найкращий друг оцей.

(Діти ідуть по колу, одна дитина в центрі кола, виконує функцію стрілочку-дружби, долоньки складені одна до одної поперед грудей. На кого покажуть долоньки той виходить в центр, стають двоє в центрі в колі спиною на рахунок 1-3 повертаються, якщо в один бік, то обіймаються, в різні –тиснуть руки. Гра продовжується з іншими учасниками)

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
НУШ
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку