Скретч-проект "Google T-rex game"
Герої, образи, тло.
Кактус
Динозавр Рекс (спрайт) ліва нога
Динозавр Рекс (образ) права нога
Тло 1 ( земля)
Тло 2 (game Over) як образ
Програмуємо героїв.
Герой «Динозавр Т-Rex»
-
Гра починається, коли користувач натискає кнопку “коли Прапорець натиснуто”.
-
Після початку гри, динозавр (або інший об’єкт гри) стає видимим на екрані, що відображено блоком “показати”.
-
Змінна “Game Over” встановлюється в 0, що означає, що гра ще не закінчена. Це відображено блоком “надати Game Over значення 0”.
-
Змінні «Рахунок» встановлюється в 0, що означає, що гра починається кожного разу з 0.
-
Блок перемістити у x: -203 y: -134”, встановлює чітке місце розташування спрайта.
-
Якщо “Game Over” дорівнює 0 (тобто гра ще триває), динозавр змінює свій образ (можливо, це анімація руху) і гра чекає 0.1 секунду перед наступним кроком. Це відображено блоками “якщо Game Over = 0 то”, “наступний образ” та “чекати 0.1 секунду”.
-
Цей скрипт, створює основну механіку гри, де динозавр біжить і перешкоди з’являються перед ним. Користувач має уникнути цих перешкод, щоб продовжити гру. Якщо динозавр зіткнеться з перешкодою, гра закінчується, і змінна “Game Over” стає рівною 1.
-
Коли користувач натискає кнопку “пробіл”, це викликає подію в грі.
-
Якщо “Game Over” дорівнює 0 (тобто гра ще триває), гра продовжується. Це відображено блоком “Game Over = 0”.
-
Кожні 0.3 секунди, динозавр переміщується до певної позиції на екрані. Це відображено блоками ковзати “кожні 0.3 сек до х -196 y: -40” та “кожні 0.3 сек до х -196 y: -140”. Це відображає рух динозавра вгору або вниз на екрані для уникнення перешкод.
Цей скрипт, створює додаткову механіку гри, де динозавр може рухатися вгору та вниз, щоб уникнути перешкод. Якщо динозавр зіткнеться з перешкодою, гра закінчується, і змінна “Game Over” стає рівною 1.
-
Коли гра закінчується (тобто “Game Over” не дорівнює 0), це викликає подію в грі. Це відображено блоком “коли я отримую Game Over”.
-
Після закінчення гри, динозавр стає невидимим на екрані, що відображено блоком “сховати”.
Цей скрипт, створює механіку гри, де динозавр стає невидимим після закінчення гри.
Програмуємо героя «Кактус»
-
Коли гра отримує сигнал (коли я починаю як клон), кактус з’являється на екрані і переміщується до певної позиції на екрані, що відображено блоком “переместиться в х: 235 у: -130”.
-
Кактус стає видимим на екрані, що відображено блоком “показати”.
-
За допомогою блоку «повторити» якому надане значення 48 одиниць, кактус змінює своє положення по осі x на -10.
-
При торканні динозавра до кактуса змінна «Game over» змінює своє значення на 1, що означає зупинку гри.Що в свою чергу оповіщаю за допомогою блоку «оповітисти «Game over» і це зупиняє скрипт і вилучає цей клон(кактус) зі сцени.
-
Також задана умова при якій записується рекорд набратих очків, поверх попередніх,якщо вони перевищують їх.
-
Блок «змінити рахунок на 1», підраховує кількість пройдених перешкод героєм Динозавр.
Цей скрипт, створює механіку гри, де кактус з’являється на екрані і рухається, щоб уникнути динозавра. Якщо динозавр зіткнеться з кактусом, гра закінчується.
-
Коли гра отримує сигнал (коли прапорець натиснуто), кактус стає невидимим на екрані, що відображено блоком “сховати”.
-
Кактус виконує дію постійно, поки гра триває, що зреалізовано блоком “завжди”.
-
Кактус чекає від 1.5 до 2.5 секунди перед наступною дією. Це відображено блоком “випадково від 1.5 до 2.5 секунди”.
-
Якщо “Game Over” дорівнює 0 (тобто гра ще триває), кактус створює “клон з мене”. Це відображає створення нового кактусу на сцені, що рухається.
Цей скрипт, створює механіку гри, де кактус з’являється на екрані, рухається і потім зникає. Якщо динозавр зіткнеться з кактусом, гра закінчується.
Програмуємо Тло
-
Коли користувач натискає на «коли натиснуто прапорець» тло гри змінюється на “тло1”. Це відображено блоком “змінити тло на тло1”.
-
Коли гра отримує сигнал “Game Over” (тобто гра закінчується), тло гри змінюється на “тло2”. Це відображено блоком “коли я отримую Game Over” та “змінити тло на тло2”.
-
Після цього всі скрипти в грі зупиняються, що відображено блоком “зупинити все-”.
Цей скрипт, створює механіку гри, де тло гри змінюється в залежності від стану гри. Коли гра починається, тло змінюється на “тло1”, а коли гра закінчується, тло змінюється на “тло2”.