Скретч-проєкт “Google T-rex game”

Про матеріал
“Google T-rex game” є проектом на Scratch, який відтворює популярну гру “T-rex”, вбудовану в браузер Google Chrome. У цій грі гравець керує динозавром, який біжить через пустелю, уникаючи перешкод у вигляді кактусів.
4-original.png
pngwing.com.png
Ліва нога .png
Права нога .png
Перегляд файлу

Скретч-проект "Google T-rex game"

 

Герої, образи, тло.

Кактус

 

 

Динозавр Рекс (спрайт) ліва нога

 

 

Динозавр Рекс (образ) права нога

 

 

Тло 1 ( земля)

 

 

Тло 2 (game Over) як образ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмуємо героїв.

 

Герой «Динозавр Т-Rex»

  1. Гра починається, коли користувач натискає кнопку “коли Прапорець натиснуто”.
  2. Після початку гри, динозавр (або інший об’єкт гри) стає видимим на екрані, що відображено блоком “показати”.
  3. Змінна “Game Over” встановлюється в 0, що означає, що гра ще не закінчена. Це відображено блоком “надати Game Over значення 0”.
  4. Змінні «Рахунок» встановлюється в 0, що означає, що гра починається кожного разу з 0.
  5. Блок перемістити  у x: -203 y: -134”, встановлює чітке місце розташування спрайта.
  6. Якщо “Game Over” дорівнює 0 (тобто гра ще триває), динозавр змінює свій образ (можливо, це анімація руху) і гра чекає 0.1 секунду перед наступним кроком. Це відображено блоками “якщо Game Over = 0 то”, “наступний образ” та “чекати 0.1 секунду”.
  7. Цей скрипт, створює основну механіку гри, де динозавр біжить і перешкоди з’являються перед ним. Користувач має уникнути цих перешкод, щоб продовжити гру. Якщо динозавр зіткнеться з перешкодою, гра закінчується, і змінна “Game Over” стає рівною 1.

 

  1. Коли користувач натискає кнопку “пробіл”, це викликає подію в грі.
  2. Якщо “Game Over” дорівнює 0 (тобто гра ще триває), гра продовжується. Це відображено блоком “Game Over = 0”.
  3. Кожні 0.3 секунди, динозавр переміщується до певної позиції на екрані. Це відображено блоками ковзати “кожні 0.3 сек до х -196 y: -40” та “кожні 0.3 сек до х -196 y: -140”. Це відображає рух динозавра вгору або вниз на екрані для уникнення перешкод.

Цей скрипт, створює додаткову механіку гри, де динозавр може рухатися вгору та вниз, щоб уникнути перешкод. Якщо динозавр зіткнеться з перешкодою, гра закінчується, і змінна “Game Over” стає рівною 1.

 

  1. Коли гра закінчується (тобто “Game Over” не дорівнює 0), це викликає подію в грі. Це відображено блоком “коли я отримую Game Over”.
  2. Після закінчення гри, динозавр  стає невидимим на екрані, що відображено блоком “сховати”.

Цей скрипт, створює механіку гри, де динозавр стає невидимим після закінчення гри.

                                                                        

Програмуємо героя «Кактус»

  1. Коли гра отримує сигнал (коли я починаю як клон), кактус з’являється на екрані і переміщується до певної позиції на екрані, що відображено блоком “переместиться в х: 235 у: -130”.
  2. Кактус стає видимим на екрані, що відображено блоком “показати”.
  3. За допомогою блоку «повторити» якому надане значення 48 одиниць, кактус змінює своє положення по осі x на -10.
  4. При торканні динозавра до кактуса змінна «Game over» змінює своє значення на 1, що означає зупинку гри.Що в свою чергу оповіщаю за допомогою блоку «оповітисти «Game over» і це зупиняє скрипт і вилучає цей клон(кактус) зі сцени.
  5. Також задана умова при якій записується  рекорд набратих очків, поверх попередніх,якщо вони перевищують їх.
  6. Блок «змінити рахунок на 1», підраховує кількість пройдених перешкод героєм Динозавр.

Цей скрипт,  створює механіку гри, де кактус з’являється на екрані і рухається, щоб уникнути динозавра. Якщо динозавр зіткнеться з кактусом, гра закінчується.

  1. Коли гра отримує сигнал (коли прапорець натиснуто), кактус стає невидимим на екрані, що відображено блоком “сховати”.
  2. Кактус виконує дію постійно, поки гра триває, що зреалізовано блоком “завжди”.
  3. Кактус чекає від 1.5 до 2.5 секунди перед наступною дією. Це відображено блоком “випадково від 1.5 до 2.5 секунди”.
  4. Якщо “Game Over” дорівнює 0 (тобто гра ще триває), кактус створює “клон з мене”. Це відображає створення нового кактусу на сцені, що рухається.

Цей скрипт, створює механіку гри, де кактус з’являється на екрані, рухається і потім зникає. Якщо динозавр зіткнеться з кактусом, гра закінчується.

 

Програмуємо Тло

  1. Коли користувач натискає на «коли натиснуто прапорець» тло гри змінюється на “тло1”. Це відображено блоком  “змінити тло на тло1”.
  2. Коли гра отримує сигнал “Game Over” (тобто гра закінчується), тло гри змінюється на “тло2”. Це відображено блоком “коли я отримую Game Over” та “змінити тло на тло2”.
  3. Після цього всі скрипти в грі зупиняються, що відображено блоком “зупинити все-”.

Цей скрипт, створює механіку гри, де тло гри змінюється в залежності від стану гри. Коли гра починається, тло змінюється на “тло1”, а коли гра закінчується, тло змінюється на “тло2”. 

 

 

 

zip
Додано
21 квітня
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку