19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

. Служби миттєвого обміну повідомленнями. Практична робота № 13 «Обмін миттєвими повідомленнями»

Про матеріал

Мета: розглянути: принципи роботи з програмою обміну миттєвими повідомленнями пояснити: настроювання параметрів облікового запису в програмі обміну миттєвими повідомленнями; навчити: запускати на виконання та завершувати роботу з програмою обміну миттєвими повідомленнями; знаходити співрозмовників і запрошувати їх до мережі обміну миттєвими повідомленнями; керувати списком контактів; розвивати вміння і навички роботи в мережі Інтернет; виховувати інформаційну культуру, етикет спілкування.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

Дана розробка використовує сучасні додатки ,сервіси обміну швидкими повідомленнями такі як Windows Messenger, Skype,Viber,Instagram,Telegram,google Hangouts .Розробка для академічного рівння вивчення.

Перегляд файлу

10 А 25.04.18

Тема. . Служби миттєвого обміну повідомленнями. Практична робота № 13 «Обмін миттєвими повідомленнями».

Мета: розглянути: принципи роботи з програмою обміну  миттєвими повідомленнями пояснити: настроювання параметрів облікового запису в програмі обміну миттєвими повідомленнями; навчити: запускати на виконання та завершувати роботу з програмою обміну миттєвими повідомленнями; знаходити співрозмовників і запрошувати їх до мережі обміну миттєвими повідомленнями;  керувати списком контактів; розвивати вміння і навички роботи в мережі Інтернет; виховувати інформаційну культуру, етикет спілкування.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

II. Перевірка домашнього завдання

III. Актуалізація опорних знань

1. Експрес опитування

1. Назвіть основні послуги Інтернету.

2. Що таке E-mail?

3. Що таке «миттєве повідомлення»?

4. Яке спілкування можна назвати «форумом»?

5.  Які є служби миттєвих повідомлень?

6. Що потрібно для відео конференцій?

7. Яке   програмне  забезпечення   використовується  для   роботи з миттєвими повідомленнями?

 

IV. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчальної діяльності

V. Сприйняття й усвідомлення нового матеріалу

Як уже вказувалося, найпопулярніші програми для роботи виділити важко. Всі вони відрізняються за видом, мовою інтерфейсу, складністю обслуговування тощо. Навчальною програмою вказуються наступні: Windows Messenger, Skype,Viber,Instagram,Telegram.

Програми для роботи з інтерактивними повідомленнями дозволяють:

  • бачити імена всіх, хто знаходиться в інтерактивному режимі;
  • оперативно відправляти повідомлення;
  • викликати комп'ютери потрібних користувачів;
  • відправляти файли;
  • обмінюватися повідомленнями з групою адресатів.

З програмами ми вже працювали на минулому уроці Skype,Viber,Instagram,Telegram. Програма   Windows  Messenger  зазвичай   Інтегрована  в   Windows ХР (Пуск → Усі програми → Windows Messenger)

На сьогоднішньому уроці більш детально ознайомимося а програмою google hangouts.

Комунікаційна система google hangouts відома завдяки низці її особливостей, зокрема безкоштовній голосовій та відеоконференції.

За даними дослідницької компанії TeleGeography 2008 року google hangouts став найбільшим оператором міжнародного голосового зв'язку — його частка від загального обсягу розмов склала 8 %.

Користувачі google hangouts по суті роблять телефонні викликни і відеовиклики через комп'ютер, використовуючи програмне забезпечення google hangouts і Інтернет. Основа системи — безкоштовна комунікація між користувачами програмного забезпечення google hangouts. Проте продукт також дозволяє користувачам google hangouts зв'язуватися з користувачами регулярної наземної лінії зв'язку і мобільних телефонів. Це програмне забезпечення зараз доступне безкоштовно для завантаження, але воно приватне і протокол google hangouts неопублікований.

Демонструю роботу додатку google hangouts. У ході демонстрації вказуються також можливості та загальні принципи роботи з програмою.

 

Для того щоб використати додаток google hangouts

,достатнньо авторизуватись в обліковому записі google .Далі просто відкрити даний додаток google hangouts .Перед вами відкриється Інформаційне вікно ,в якому описуються можливості програми.

Далі відкриваємо меню додатку ,та обрераємо вкладку чати та сворюємо чат для спілкування нашого класу,тут ми можемо створити як груповий чат,так і створити розмову з конкретним абонентом.

Для того щоб створити чати ,або окрему рзмову треба додати контакти,для цього ми можемо використати телефону книгу нашого мобільного телефону,або просто вести електрону адресу користувача,единим недоліком є те що електрона адреса користувача повинна бути лише в обліковому записі google.

2. Основні моменти роботи в програмі

У головному вікні програми для кожного абонента є пункт Меню, у якому вибирають можливі варіанти спілкування чи налаштування.

Найчастіше  використовують  Почати   та Зателефонувати.

 

VI. Формування практичних навичок

 

1. Практична робота № 13 «Обмін миттєвими повідомленнями»

Інструктаж з техніки  безпеки.

1. авторизуймесь в обліковому записі google.

2. Створіть новий документ у текстовому процесорі . Для всіх пунктів практичної роботи створіть відповіді скріншоти та збережіть їх у текстовому документі

3. Завантажте додаток google hangouts Знайдіть абонента (вчителя) за вказаним учителем ім'ям, до­дайте його до своїх контактів.

5. Надішліть повідомлений вчителю. У повідомленні, окрім привітання, повинен бути текст «Я успішно авторизувався.».

6.Додойте в список контактів своїх однокласників(вашої підгрупи), поспілкуйтеся між со­вою в текстовому режимі (у довільному порядку). Спілкуючись із кожним новим абонентом, створюйте відповідний скріншот. Будьте готовим до звукового спілкування.

7. Відповідайте на дзвінок учителя. За вказівкою вчителя закін­чіть голосове спілкування.

8. Коректно завершіть спілкування, закрийте програму. Збережіть текстовий документ  та відправте його вчителеві.

 

VII. Підбиття підсумків уроку

Самоаналіз роботи учнів. Кожен учень, пригадавши тему та мету уроку, з'ясовує свої досягнення на урок.

 

VIII. Домашнє завдання

Опрацювати конспект уроку та відповідний розділ підручника.

doc
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
751
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку