План роботи з формуванню соціальної компетентності на 2020-2021 навч. року.
Група № 2. Вихователь: Свистун К.К.
Вересень « Моя сім’я»
1. Розглядання фотоальбомів.
Мета: вчити дітей мати уявлення про сім’ю, сімейні та родинні відносини, членах сім’ї.
2. Бесіда « Будь уважним до старших»
Мета: виховуємо вміння спілкуватися зі старшими.
3. Бесіда: « З ким я живу»
Мета: вчити дітей розуміти, наймолодші діти ( братики і сестрички) потребують турботу та
увагу старших дітей.
4. Складання спеціальних розповідей по картинкам.
Мета: вчимо дітей відокремлювати вікові та полові особливості в зовнішньому вигляді людини
(дорослих).
Жовтень « Дитячій садок»
Бесіда: « Мій улюблений дитячій садок»
Мета: дати уявлення про дітей різного віку та статі. Формувати уявлення про те що всі діти
різні, та відрізняються друг від друга.
1. Бесіда: « Розповідь про себе»
Мета: вчити дітей знати своє ім’я, прізвище, по батькові, стать, вік, домашню адресу.
2. Дидактична гра «Впізнай настрій»
Мета: вчити дітей розуміти, що всі люди відчувають різні емоційні і фізичні стани.
Листопад « Світ навколо нас»
1. Бесіда «Наше відношення»
Мета: вчити дітей культурі спілкування хлопчиків і дівчаток виховувати дружні відносини.
2. Вправа: «Запрошення на танок»
Мета: вчити дітей культурі поведінки, розумінню правел поведінки.
3. Бесіда: «Мій вік»
Мета: розвити в дітей знання про себе. Виховувати уважне відношення до себе та інших.
4. Вправа « Дзеркало»
Мета: розвинути вміння відтворювати образи собі подібних через особисте бачення.
Грудень «Мої друзі»
1. Бесіда : «Міцна дружба»
Мета: формувати у дітей поняття про причини виникнення сварок, конфліктів.
2. Дидактична гра «Не поділили іграшку»
Мета: навчати правильній поведінці в конфліктних ситуаціях.
3. Бесіда «Як настрій»
Мета: дати уявлення о власних емоціях.
4. Етюд “Кошенята”
Мета: навчати правильної поведінки в конкретних ситуаціях.
Січень: “Країна ввічливості”.
1. Бесіда: “Як вести себе вдома, щоб усім було добре”
Мета: вчитися розуміти, чому потрібно виконувати правила, пояснювати дітям їх гуманістичний сенс.
2. Ситуативна бесіда "Перший день в дитячому садку"
Мета: мати уявлення про правила культурної поведінки в групі серед дітей, бути доброзичливими, чуйними, допомагати і т.д.
3. Ігрова ситуація "Поділися іграшкою"
Мета: вчити грати дружно, бути справедливим.
4. C/р гра "Сім'я" Мета: виховувати дружні стосунки, вміти грати разом.
Лютий: “Місто майстрів”.
1. Бесіда про професії
Мета: дати дітям уявлення про професії дорослих.
2. Дидактична гра: "Хто більше назве дій"
Мета: збагачувати словник дітей словами-діями.
3. Гра малювання "Маленький перукар"
Мета: викликати інтерес до професії перукаря. Викликати повагу до праці дорослих.
4. Бесіда "Мама вдома, мама на роботі"
Мета: викликати бажання допомагати мамі. викликати чуйність, доброту.
Березень: “Моя сім'я”.
1. Заняття: "Чим можна порадувати маму"
Мета: виховати любов до мами, бажання їй допомагати.
2. Розгляд фотоальбомів
Мета: вчити дітей мати уявлення про сім'ю, про стосунки в родині.
3. Обговорення вірша "Якщо був би я дівчинкою"
Мета: вчити дітей розуміти зв'язок між вчинками і настроєм.
4. Дидактична гра: "Радіо"
Мета: виховувати у дітей уміння ввічливо звертатися один до одного.
Квітень: "Поведінка в громадських місцях".
1. Бесіда "Ми в театрі"
Мета: вчити дітей правильно поводитися під час перегляду вистави.
2. Дидактична гра: "Правильно чи ні".
Мета: закріпити правила поведінки в громадському транспорті.
3. Розгляд картинок про поведінку в громадському транспорті.
4. Етюд "Допоможи бабусі"
Мета: вчити дітей ввічливості. Викликати чуйність, доброту
Травень: "Добре. Погано".
1. Етюд "Капризуля"
Мета: вчити дітей показувати хороший приклад малюкам.
2. Дидактична гра: "Описування іграшки".
Мета: вчити дітей висловлювати прагнення до творчості.
3. С/р гра: "Два жадібних ведмежати"
4. Бесіда "Добрий вчинок"
Мета: вчити розуміти, що неприпустимо проявляти жадібність, байдужість. Викликати почуття справедливості.