Конспект уроку розрахований для учнів 11 класу за підручником Ривкінд, Лисенко (академічний і профільний рівень). В конспекті використовуюиться різні форми і методи роботи з учнями.
ТЕМА: Сортування, фільтрація і пошук даних.
МЕТА: навчальна: дати поняття «сортування», «фільтрування»; навчити учнів сортувати, шукати і фільтрувати дані в таблиці;
виховна: виховати в учнів прагнення працювати і вдосконалювати свої знання в певній галузі;
розвиваюча: розвивати любов і самоосвіту.
ТИП УРОКУ: урок вивчення нового матеріалу.
ОБЛАДНАННЯ: підручники, зошити, ПК, база даних Access, роздатковий матеріал.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП.
Привітання. Перевірка присутності. Перевірка підготовки робочого місця до заняття.
II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ.
Самостійна робота.
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Бліц-опитування.
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Часто при роботі з великими БД виникає потреба пошуку даних. Це важко зробити в тому випадку, якщо дані розміщені в хаотичному порядку.
IV. ФОРМУВАННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.
1. Слово вчителя. Темою уроку буде: «Сортування, пошук і фільтрація даних». Метою уроку є дати поняття «сортування», «фільтрування»; навчити учнів сортувати, шукати і фільтрувати дані в таблиці.
V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
1. Розповідь - пояснення учителя супроводжується показом на ПК.
БД Access дає можливість дані сортувати, фільтрувати та за допомогою певних параметрів шукати дані.
Алгоритм сортування (рис. 3,56):
Щоб відмінити сортування: Главная, сортировка и фильтр, очистить все сортировки. Можна виконати сортування по кільком полям послідовно з різними параметрами.
Алгоритм пошуку даних (рис. 3.57):
Фільтр дозволяє змінити відображаються в поданні дані форми або звіту, не зачіпаючи макет форми або звіту. Можна розглядати фільтр як умова або правило, що задається для поля. Умова визначає, які значення поля потрібно відобразити. Після застосування фільтра до подання включаються тільки ті записи, які містять вказані значення. Решта записи будуть приховані до тих пір, поки фільтр не буде видалений.
Алгоритм фільтрації даних (рис. 3.58):
Можна виконати фільтрацію по декільком полів. Кількість записів, які відповідають умовам фільтрації можна побачити в нижній лівій частині вікна програми. Для відміни фільтрації виконати: Главная, сортировка и фильтр, применить фильтр.
Для виконання «Фильтр по выделенному»:
VI. ПЕРВИННЕ УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
Самостійне заповнення таблиці.
Тип |
Призначення |
Алгоритм виконання |
Сортування |
|
|
Фільтрування |
|
|
Пошук |
|
|
VIІ. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
VIІI. ЗАКРІПЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ.
Завдання
IХ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ.
Підбиття підсумків уроку та виставлення оцінок.
Х. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Завдання
Завдання
Завдання
Завдання
Завдання