План-конспект бінарного уроку англійська мова та фізична культура
6 клас за підручником ENGLISH by OKSANA KARPIUK (2014)
Тема: Спорт
Мета: практична:практикувати активний словник теми, ввести нові лексичні одиниці, вчити їх правильно артикулювати, розвивати вміння учнів логічно та послідовно викладати власні думки іноземною мовою; освітня: тренувати навички роботи з текстом, поглибити знання учнів про види спорту, традиції країни, мова якої вивчається, розвивати самостійне мислення, ініціативність, бажання до пізнання нового; розвиваюча: розвивати автентичний слух, пам’ять, увагу, логічне мислення, уяву, творчість, навички вимови, читання, розвивати зв’язне діалогічне мовлення; виховна: виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови, до занять спортом, дотримання правил здорового способу життя
Обладнання: ПК, картки із завданнями, медалі паперові, картинки із зображенням видів спорту, свисток, м’яч
Тип уроку: бінарний
Хід уроку
І.Організаційний момент
Діти організовано входять в залу, шикуються в шеренгу (форма одягу – спортивна. У всіх учасників кожної команди емблеми своєї команди на грудях).
ІІ.Повідомлення теми і мети уроку
Вчитель фізкультури: Рівняйсь! Струнко! Доброго ранку, клас!
Вчитель англійської мови: Good morning, children. I’m glad to see you. Sit down, please. Today we’ve got an unusual lesson.
Уч.фіз-ри: Сьогодні на уроці ми об’єднаємо два навчальні предмети: фізкультуру та англійську мову. На уроках фізкультури ви вчитеся бути здоровими, ми навчаємось руховим навичкам та вмінням, які необхідні для вас упродовж усього життя. На уроках англійської мови ви вивчаєте історію європейських країн, дізнаєтесь про культуру спілкування та поведінку англійців, учитеся рахувати, писати, говорити англійською, вивчаєте популярні види спорту в країнах.
Уч.англ.мови: Щоб вам було цікаво, наш урок відбудеться у вигляді гри-змагання. Уявіть собі, що найближчим часом вам доведеться поїхати на міжнародні спортивні змагання. Сьогодні ми повинні підготуватися до подорожі в казкову країну Великобританію, де ви й проявите свої навички та вміння в спорті та англійській мові. Оцінювати вашу підготовку буде наше журі________________________________________________________________________________________________________________________ (представити журі). За виграш 2 бали, за програш 1 бал, якщо команди впорались із завданням одночасно – 1 бал, також фіксується і порушення правил – мінус 0,5 бала команді до протоколу.
Уч. фіз.-ри: Як ви вважаєте, діти, які якості повинен мати спортсмен? (учні підбирають прикметники англійською мовою з використанням модальних дієслів)
Уч.англ.мови: You are right. Good sportsmen should not only be strong and brave and also know English language.
Уч.фіз-ри: Тому давайте почнемо наш уроку. По-порядку розрахуйся!
Уч.англ.мови: in English, please!
Уч.фіз-ри: Направо! За направляючим кроком руш! (Стройові вправи проводить вчитель фізкультури). Прошу зайняти свої місця.
ІІІ.Основна частина уроку
1)Представдення команд
Вч англ.мови: Nice warm-up. But it’s high time to start our competitions. In the beginning I would like our teams to introduce themselves. It’s the first contest of the lesson.
Команда 1.
«Animals» - У здоровому тілі, здоровий дух. ( A sound mind in a sound body)
Команда 1
Лиш один рецепт на світі
Всім-усім підходить дітям.
Коли спорт полюбиш -
Сильним, спритним будеш.
Команда 2.
«Spiders» - Здоров’я – найбільше багатство. (Health is better than wealth)
Команда 2
Всім відомо: це чудово,
Коли кожен з нас здоровий,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.
2) T: And now let’s listen to our captains. (Представлення капітанів кожної команди)
Captain 1.
Cock та Hen були маленькі
«Chicken» кликала їх ненька
Chicken, cock та hen – сім’я
«Animals» їх кличу я.
Captain 2.
Сіточку зіткали тоненьку,
Spiders, хитрунці маленькі.
Net легенька наче пух,
Не для рибок, а для мух.
(Два бали за завдання отримує команда яка чітко та без помилок представила команду та капітана. Один бал отримує команда, якщо допустила мовні помилки, або зміст сказано був не чітким та не зрозумілим. 0,5 бала знімають за порушення правил чи поведінки)
3. Робота в групах. Work in groups.
2.1 Конкурс капітанів-
Look at the screen we have some words with missing letter. Your task is to write the right word and name the missing letter
|
|
|
|
|
|
|
B |
H |
E |
I |
C |
E |
X |
N |
A |
O |
G |
O |
L |
F |
Y |
I |
S |
C |
P |
R |
U |
H |
J |
I |
K |
K |
L |
K |
S |
M |
A |
K |
E |
E |
C |
N |
I |
D |
E |
S |
T |
Y |
H |
C |
A |
O |
C |
A |
B |
C |
O |
M |
P |
E |
T |
E |
A |
J |
W |
D |
E |
O |
P |
S |
L |
F |
O |
O |
T |
B |
A |
L |
L |
S |
W |
I |
M |
M |
I |
N |
G |
(sw…mming, tenni…, winds…rfing, f…tball, k…rate, a…robics, volle…ball, basketb…ll, j…do,
cy…ling, s…ateboar…ing, at…letics)
2.2. Знайти види спорту. Find different kinds of sport….
3. Конкурс «Домашнє завдання»
Уч.англ.мови:At home you had to do exercise1 on page67. You had to learn volleyball and football rules. Let’s check up your knowledges. (впр2ст68)
4.Listerning and Writing
4. Аудіювання і письмо
Grammar. Fill the sentences with the right question word.
5. Speaking retell ex. 1 p. 67
Т1: Команди, увага! Перший конкурс – «Balloon shooting».
На шведській стінці висять кульки. У кожній кульці є слово з назвою виду спорту. За сигналом всі учасники команд біжать до кульок і починають тріскати, щоб дістати слово з кульки. На столі лежать листки із завданням. Треба визначити про який вид спорту йдеться у завданні.
Т1: Молодці! Наступний – друге конкурсне змагання називається «Kinds of sport»
Перед командами розкидані картки з видами спорту. За сигналом команди вибігають вперед, оминаючи кеглі і беруть картки зі своїми видами спорту і повертаються назад. (Визначається жеребкуванням).
Виграє та команда яка швидше знайде всі свої види спорту і повернеться на лінію старту.
(swimming, tennis, windsurfing, football, karate, aerobics, volleyball, basketball, judo, cycling, skateboarding, athletics)
play |
go |
do |
play |
go |
do |
tennis football basketball volleyball |
swimming windsurfing cycling skateboarding |
karate aerobics judo athletics |
Т2: Well done! Отже, наступний конкурс – «Basketball».
Ведення баскетбольного м'яча - робота за картками із завданнями.
У цьому конкурсі команди беруть участь по черзі. Перший учасник біжить з веденням баскетбольного м'яча до контрольної стійки. Потім підходить до столу і вибирає картку із завданням. Після виконання завдання учасник повертається з м'ячем у руках до команди і передає естафету.Картки із завданнями:
Jump 5 times.
Bend left 3 times.
Bend right 3 times.
Nod your head 5 times.
Wave your hands 5 times.
Bend your knees 6 times.
Shake your left leg 5 times.
Shake your right leg 6 times.
Уч.фіз-ри: А зараз естафета «Кенгуру». Команда шикується у колону. Ви по-черзі затискаєте між ногами м’яч та стрибаєте до прапорця. Біля прапорця кожен з вас має прочитати частину речення до тексту домашнього завдання та доповнити другу половину .
Ключ:
1. Outdoor game 6.inside or outside
2.11 players 7.6 players
3.cick or roll the ball 8.hit the ball with hand or arm
4.touch, hold, throw the ball 9.catch or hold the ball
5.team with most goals 10.the first team to get 15 points
(Два бала отримує команда яка не допустила жодної помилки. Один бал – за 1 помилку. 0,5 бала знімають за порушення правил та поведінку)
6)Фізкультхвилинка (проводить учитель фізичної культури)
8)Конкурс «Гаряча картопля»
Уч. фіз-ри: Розпочинаюмо улюблений конкурс «Гаряча картопля».
Уч.англ.мови: But it will be not so easy for you. The last person who will get the ball will answer the questions about sports. (Кожному учаснику команди учитель задає запитання. Правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала. За чотири правильні відповіді команда отримає 2бали)
1.A game for two players. They have two rackets. They hit a shuttlecock over a high net. (Tennis)
2.A game in which you use long sticks called clubs to hit a small ball into holes in grassy land. (Golf)
3.This is an outdoor game for two teams of eleven players. You need a ball, two goals and a referee. (Volleyball)
4.It’s a game in which two teams of five players try to throw a ball into a net basket fixed to a metal ring. (Basketball)
5.This is an indoor game for two or four players who hit a small plastic ball to each other across a net on the table. (table tennis)
6.It’s a game for two players. They have sixteen figures which they move on the board. They must trap the opponent’s king to win. ( chess)
7.You play this game in the swimming pool. You need a ball and two goals and you must be a very good swimmer. (Swimming)
8. A round ball is used in this game. Two teams of players kick it. They are not allowed to handle the ball. (football)
Т1: Молодці! Які ж Олімпійські ігри без символу – п’яти переплетених кілець блакитного, чорного, червоного, жовтого та зеленого кольорів? Тому останній етап змагань називається «Olympic rings».
На початку естафети один учасник добігає до кінця спортивного залу, бере кільце, повертається назад і бере другого члена команди і біжать разом тримаючись один за одного до кінця залу і беруть наступне кільце і т.д.
Кожен раз вчитель називає команду яким чином необхідно дістатися до конкретного кільця. Наприкінці завдання кожна команда складає правильно символ Олімпійських ігор.
T2: Ready, steady, go!
Run to the blue ring.
Hop to the black ring.
Swim to the red ring.
Go to the yellow ring.
Jump to the green ring.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
T2: Did you like our lesson? English is the language of the Olympic Games. Sportsmen from Africa, India, and Russia speak English during Olympic Games. We hope, you are the future champions. The lesson is over.
Т1: На цьому наші Олімпійські ігри закінчуються з рахунком:
Всі учасники отримують «золоті» солодкі медалі. Дякуємо за чудову гру!
VI. Підсумок уроку: If you have good health you in a good mood. We must eat fruits and vegetables; we shouldn’t drink a lot of alcohol and of course go in for sports. Thank you for your attention! Now let’s summarize the results of our competitions. Let’s listen to our jury. The winner of today’s lesson is … But our competitions aren’t end today. We continue to study this interesting theme and continue our competitions on the next lessons. Thank you for the lesson. Good bye.