№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Тема 5 (13 годин) Подорож.
|
|||||||||||||||||||||
42 |
29.12 |
1 Вступний інструктаж з БЖД учнів Види подорожі. |
Види подорожі (Впр.1 с.96) |
Теперішній неозначений час |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
+ |
|
|
|
Впр.3 с.96-97 |
Впр.1 с.96 |
Впр.1,2 с.96 Впр.4 с.97 |
Впр.3 с. 96 |
Впр.5,6 с. 97, скласти розповідь про свій улюблений засіб пересування |
|||||||
43 |
30.12 |
2 Подорож до Лондону. |
Види подорожі (Впр.1 с.98) |
Теперішній неозначений час |
Планує краєзнавчу подорож |
|
+ |
|
|
Впр.4 с.99 |
|
Впр.2,3 с.98-99 |
|
Впр.7 с.99, склади розповідь про свою подорож |
|||||||
44 |
05.01 |
3 Подорож до Лондону. |
|
Теперішній неозначений час |
Планує краєзнавчу подорож |
|
+ |
|
|
|
Повідомлення учнів |
|
Впр.1 с.98 |
Вивчити слова с 99 |
|||||||
45 |
06.01 |
4 Найкраща подорож. |
Види подорожі (Впр.1 с.100) |
Минулий неозначений час |
Пояснює життєво важливу потребу дотримано правил дорожнього руху
|
|
|
+ |
|
|
Впр.2 с.100 |
Впр.1,3 с.99,100 |
|
Вивчити слова с 100, Впр 5 с.101, скласти коротке повідомлення про свою найкращу подорож |
|||||||
46 |
27.01 |
5 Найкраща подорож. |
|
Минулий неозначений час |
Пояснює життєво важливу потребу дотримано правил дорожнього руху |
|
|
+ |
|
Впр.2,4 с.101 |
|
|
Впр.1 с.100 |
Впр. 3 с 101, дати відповіді на запитання за текстом |
|||||||
47 |
28.01 |
6 Речі в подорож. |
Назви одягу для подорожі (Впр.1 с.102) |
Модальне дієслово “should” |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|
|
|
+ |
Впр.3,5 с.103 |
Впр.1 с.102 |
Впр.4,5 с.105 |
Впр.3 с.103 |
Впр.6,7 с.104, напиши і-мейл своєму другові |
|||||||
48 |
29.01 |
7 Документи в дорогу. |
Види документів (Впр.1 с.105) |
Граматична стуктура місцезнаходження |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту
|
|
|
|
+ |
Впр.3 с.106 |
|
Впр.4,5 с.107-108 |
|
Впр.6,7 с.108, поставити дієслова в потрібну форму |
|||||||
49 |
03.02 |
8 Документи в дорогу. |
|
Граматична структура місцезнаходження |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту
|
|
|
|
+ |
|
Впр.1,2 с.105 |
|
Впр.2 с.105 |
С 105 повторити слова |
|||||||
50 |
04.02 |
9 Подорож потягом. |
|
Теперішній доконаний час |
Аналізує наслідки порушення прапора дорожнього руху |
|
|
+ |
|
Впр.2 с.109-110 |
Впр.2 с.109-110 |
Впр.2,3 с.109-111 |
Впр.4 с.110 |
Впр.5,6 с.111, скласти розповідь про подорож потягом |
|||||||
51 |
05.02 |
10 Видатні місця Лондону. |
Назви громадського транспорту (Впр.1 с.112) |
Минулий неозначений час |
Планує краєзнавчу подорож |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.113 |
Впр.1 с.112 |
|
Впр.6 с.114 |
Підготувати проект за темою «Подорож» |
|||||||
52 |
10.02 |
11 Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів. |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
+ |
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Впр.3 с.116, скласти розповідь про подорож свого друга
|
|||||||
53 |
11.02 |
12 Урок граматики |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.5 с.116 |
|
Впр.2 с.115 |
Впр.1 с.115 |
Впр.4 с.116, обери правильний варіант відповіді |
|||||||
54 |
12.02 |
13 Узагальнюючий урок з теми «Подорож» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
Тема 6 (13 годин) Велика Британія. Лондон
|
|||||||||||||||||||||
55 |
17.02 |
1 Краса Лондону. |
Назви визначних місць Лондона (Впр.1 с.120) |
Граматична структура місцезнаходження |
Описує види екотуризму |
+ |
|
|
|
Впр.2 с.121 |
Впр.1 с.120 |
Впр.2,3 с.121 |
Впр.1 с.120 |
Вивчити слова а темою с 120, Впр.5 с.121, вставити пропущені слова |
|||||||
56 |
18.02 |
2 Подорож Лондоном. |
|
Теперішній неозначений час |
Описує види екотуризму |
+ |
|
|
|
Впр.5 с.121 |
Впр.4 с.121 |
Впр.6 с.122 |
|
Впр.7 с.122, скласти речення з вивч лекс матеріалом |
|||||||
57 |
19.02 |
3 Карта Лондону. |
Назви історичних місць Лондона (Впр.7 с.125) |
Грам. структура “to be going to” |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
+ |
|
|
Впр.4 с. 124-125 |
Впр.1 с. 123 |
Впр.5 с.125
|
|
1 с 123, вивчити слова, Впр.2 с.124, скласти розповідь про одну з пам’яток Лондона за мапою |
|||||||
58 |
24.02 |
4 Карта Лондону. |
|
Грам. структура “to be going to” |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.6 с.125
|
Впр.7 с.125 |
Впр.3 с.124, скласти розповідь про місце, яке б ви хотіли відвідати |
|||||||
59 |
25.02 |
5 Історичні міста Лондону. |
|
Загальні та спеціальні запитання Грам. Структура as..as, not so..as |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
+ |
|
|
Впр.1 с. 127 |
|
Впр.1 с.127
|
|
Впр.5,6 с.129,скласти речення за зразком |
|||||||
60 |
26.02 |
6 Історичні міста Лондону. |
|
Загальні та спеціальні запитання |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
+ |
|
|
|
Впр.2 с. 128 |
|
Впр.4 с.129 |
Впр. 3 с 128, розстав речення у хронологічному порядку |
|||||||
61 |
03.03 |
7 Історичні міста Лондону. |
|
Загальні та спеціальні запитання |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
+ |
|
|
|
Впр.2 с. 128 |
|
Впр.4 с.129 |
Підготувати розповідь про однку з істричних місць Лондона |
|||||||
62 |
04.03 |
8 Відвідування музею. |
Слова-вказівки напрямків руху (Впр.1 с.130) |
Минулий неозначений час |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
+ |
|
|
Впр.4 с. 132 |
Впр.3 с.131 |
Впр.1,2 с.130 |
Впр.2 с.130 |
Впр.5,6 с.132, постав дієслова у тексті у Past Simple Tense |
|||||||
63 |
05.03 |
9 Тур по Лондону. |
|
Модальні дієслова |
Визначає орієнтовну вартість перебування в Лондоні
|
|
|
|
+ |
Впр.1,2 с.133-134 |
Впр.2 с. 134 |
|
Впр.1 с.133 |
Впр.6 с.135, написати, які місця ви б хотіли відвідати у Лондоні
|
|||||||
64 |
10.03 |
10 Урок граматики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.3 с.134 |
Впр.4 с.134 |
Впр.5 с.135, вставити пропущені фрази у діалог Підготувати проект про визначні місця Лондона |
|||||||
65 |
11.03 |
11 Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів. |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
+ |
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Повторити та скласти речення з вивченим лексичним матеріалом |
|||||||
66 |
12.03 |
12 Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити грама тичний матеріал
|
|||||||
67 |
17.03 |
13 Узагальнюючий урок з теми «Великобританія. Лондон» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Тема 7 (14 годин) «Україна. Київ»
|
|||||||||||||||||||||
68 |
18.03 |
1 Київ. |
Назви визначних місць Києва (Впр.1 с.138) |
Теперішній неозначений час |
Пропонує заходи щодо покращено екологічне ситуації в Києві |
+ |
|
|
|
Впр.2 с.138-139 |
|
|
Впр.1 с.138 |
С 138 вивчити слова, Впр.6 с. 140, скласти речення з поданих слів |
|||||||
69 |
19.03 |
2 Київ – столиця України |
|
Теперішній неозначений час |
Пропонує заходи щодо покращено екологічне ситуації в Києві |
+ |
|
|
|
Впр.5 с.140 |
|
Впр.3,4 с.139 |
|
Скласти речення з вивчених слів |
|||||||
70 |
24.03 |
3 Подорож навколо Києва. |
Назви визначних місць Києва (Впр.1 с.140) |
Минулий неозначений час |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.142 |
|
Впр.1 с.140-141 |
Впр.1с.140-141 |
Впр.6 с.142, напиши листа другові та розкажи про визначні місця Києва
|
|||||||
71 |
25.03 |
4 Подорож навколо Києва. |
Назви визначних місць Києва (Впр.1 с.140) |
Минулий неозначений час |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.2 с.141 |
Впр.4 с.142 |
5 с 142, розкажи про визначні місця Києва |
|||||||
72 |
26.03 |
5 Історичні місця Києва. |
Назви визначних місць Києва (Впр.1 с.143) |
Минулий доконаний час |
Складає перелік правил поведінки під час екскурсій |
|
+ |
|
|
Впр.1 с.143
|
|
Впр.2с 144 |
|
Впр.5 с.145, розкрити дужки та поставити дієслово у потрібну форму |
|||||||
73 |
07.04 |
6 Історичні місця Києва |
Назви визначних місць Києва (Впр.1 с.143) |
Минулий доконаний час |
Складає перелік правил поведінки під час екскурсій |
|
|
|
|
Впр.3 с.144 |
|
4 с.144 |
|
Повторити слова та минулий доконаний час |
|||||||
74 |
08.04 |
7 З’ясування напрямків. |
Слова-вказівки напрямків руху (Впр.2 с.146) |
Теперішній доконаний час |
Пояснює правила безпеки пересування Києвом |
|
|
+ |
|
|
Впр.1 с.145 |
|
Впр.5 (1,2) с.148 |
Впр.5 (3,4) с.148, скласти запитання до поданих речень |
|||||||
75 |
09.04 |
8 З’ясування напрямків. |
Слова-вказівки напрямків руху (Впр.2 с.146) |
Теперішній доконаний час |
Пояснює правила безпеки пересування Києвом |
|
|
+ |
|
Впр.4 с.148 |
|
Впр.2,3 с.146-147 |
|
Впр. 1 с. 145, скласти речення за малюнками |
|||||||
76 |
14.04 |
9 Правила дорожнього руху. |
Назви знаків дорожнього руху (Впр.1 с.149) |
Модальне дієслово “should” |
Запитує про правила безпеки пересування Києвом |
|
|
+ |
|
Впр.3,4 с.150 |
|
Впр.1 с.149 Впр.4 с.150 |
Впр.2 с.149 |
Впр.5 с.151, за допомогою таблиці у впр. 4 напиши повідомлення про визначні місця Києваа
|
|||||||
77 |
15.04 |
10 Подорож до Києва. |
|
Минулий та майбутній неозначений час |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.152 |
|
Впр.1 с.152 |
|
Впр.6 с.154, напиши повідомлення про місця, які ви відвідали влітку
|
|||||||
78 |
16.04 |
11 Подорож до Києва. |
|
Минулий та майбутній неозначений час |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.152-153 |
|
|
Впр.4 с.153 |
Впр. 2 с 152 вивчити слова |
|||||||
79 |
21.04 |
12 Урок граматики |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.2 с.155 |
|
Впр.1 с.154 Впр.3 с.155 |
Впр.6 с.157 |
Підготувати проект на тему «Подорож до Києва» |
|||||||
80 |
22.04 |
13 Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів. |
|
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни |
|
+ |
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Повторити лексичний матеріал за темою |
|||||||
81 |
23.04 |
14 Узагальнюючий урок з теми «Україна. Київ» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
Тема 8 «Шкільне життя» (15 годин)
|
|||||||||||||||||||||
82 |
28.04 |
1 Шкільні предмети. |
Назви шкільних предметів (Впр.1 с.160) |
Модальні дієслова |
Пропонує варіанти участі класу в житті громади |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.161
|
Впр.1 с.160 |
Впр.2 с.161 |
Впр.1 с.160
|
Впр. 1 с 160, вивчити слова, Впр.6 с.162, прочитати текст та вставити пропущені слова |
|||||||
83 |
29.04 |
2 Шкільні предмети |
Назви шкільних предметів |
Модальні дієслова |
|
|
|
|
|
Впр.6 с.162 |
|
|
Впр.4 с.161 |
Повторити слова за темою, модальні дієслова |
|||||||
84 |
30.04 |
3 Розклад уроків. |
Назви днів тижня (Впр.1 с.163) |
Дієслово «мати» |
Упорядковує власний робочий день із дотриманням здорового способу життя |
|
|
+ |
|
Впр.3,4 с.165-166 |
|
Впр.1,2 с.163-164 |
|
Впр.5 с.166, вставити пропущені слова у і-иейлі |
|||||||
85 |
05.05 |
4 Урок географії. |
Географічні назви (Впр.1 с.167) |
Граматична стуктура місцезнаходження |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
+ |
|
|
Впр.1,2 с.168 |
|
Впр.4 с.169-170 |
Впр.3 с.169 |
Впр.5 с.170, скласти запитання та дати відповіді до них |
|||||||
86 |
06.05 |
5 На уроці географії. |
Географічні назви (Впр.1 с.171) |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах
|
+ |
|
|
|
|
Впр.4 с.172 |
Впр.2 с.171 |
|
Впр.6 с.173, підготуй повідомлення про один з континентів впр. 5 |
|||||||
87 |
07.05 |
6 На уроці географії. |
Географічні назви (Впр.1 с.171) |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах
|
+ |
|
|
|
Впр.3 с.171 |
|
|
Впр.1 с.171 |
|
|||||||
88 |
12.05 |
7 На уроці фізичної культури. |
Слова-дії (Впр.1 с.174)
|
|
Обговорює шкільні правила |
|
+
|
|
|
Впр.2 с.175 |
Впр.1 с.174 |
Впр.5 с.177 |
Впр.3 с.175 |
Впр.4 с.176, вставити у текст пропущені речення
|
|||||||
89 |
13.05 |
8 Урок граматики |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.4 с.179 |
|
Впр.1 с.178 |
Впр.3 с.179 |
Впр.6 с.180, напиши, чим ти займаєшься на уроці англ мови |
|||||||
90 |
14.05 |
9 Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
91 |
19.05 |
10 Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний маиеріал |
|||||||
92 |
20.05 |
11 Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.1 с.178, зістав малюнки з їх коментарями |
|||||||
93 |
21.05 |
12 Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.6 с.177, встав у текст потрібні за змістом слова, підготуватися до контролю письма |
|||||||
94 |
26.05 |
13 Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
95 |
27.05 |
14 Узагальнюючий урок з теми «Шкільне життя»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
96 |
28.05 |
15 Узагальнюючий урок за ІІ семестр та за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||