Спортивна розвага-середня група

Про матеріал
Програмовий зміст: -Розвивати творчу активність, ініціативу, комунікативні здібності. -Виховувати стійкий інтерес до фізкультури і спорту. -Виховувати позитивні емоції, бадьорий, життєрадісний настрій, почуття дружби, сміливість, винахідливість. -Формувати пізнавальну активність. -Удосконалювати рухову діяльність дітей, збагачення рухового досвіду дітей.  - Зміцнювати захисні сили організму шляхом використання елементів масажу, дихальної гімнастики, музикотерапії,. -Забезпечити фізичне і психічне благополуччя. -Розвивати фізичні якості дітей: спритність, витривалість, швидкість, силу.
Перегляд файлу

 

IMG_256

(середня група)

Вихователь: Іванова І.В.

 

 

 


 

Програмовий зміст:

-Розвивати творчу активність, ініціативу, комунікативні здібності.

-Виховувати стійкий інтерес до фізкультури і спорту.

-Виховувати позитивні емоції, бадьорий, життєрадісний настрій, почуття дружби, сміливість, винахідливість.
-Формувати пізнавальну активність.

-Удосконалювати рухову діяльність дітей, збагачення рухового досвіду дітей. 

- Зміцнювати захисні сили організму шляхом використання елементів масажу, дихальної  гімнастики, музикотерапії,.

-Забезпечити фізичне і психічне благополуччя.

-Розвивати фізичні якості дітей: спритність, витривалість, швидкість, силу.


Обладнання: 
Шоколадні монети,  стільчики,  канат, великі м’ячі,  гімнастична лава,  кубики,  маленькі  м`ячи,  обручі.

Музичний репертуар:
«Спортивний марш» муз. І. Дунаєвського 
музичний  супровід  ранкової  гімнастики В. Лисенко 
укр. нар. мелодії для супроводу рухливих ігор

Хід розваги:

Ведуча. : Добрий день! Добрий час! Рада бачити всіх вас.
В музичну нашу залу ми запрошуємо вас. Свято спорту і здоров’я  починати уже час.

Під «Спортивний марш» І. Дунаєвського діти заходять до залу і шикуються в шеренгу.

Ведуча: У нас сьогодні свято – спортивна буде гра,
Зібралась вже на свято весела дітвора.
У спортивному святі приймають участь дві команди. Прошу привітатися!

Команда- “Живчики”

Девіз: Ми живчики веселі та бадьорі,

Наше життя сповнене любові,

Ми хлопчики й дівчатка класні,

Дружні і прекрасні!

 

Команда -“Дружба”

Девіз: Дружба – це супер,

Дружба - це клас,

Хто ризикує,

Підтримує нас!

Ведуча: А тепер вам потрібно привітатися з нашими гостями !

Діти: Фізкульт – привіт! Привіт! Привіт! 

Ведуча: Сьогодні в нас незвичайний день, який додасть вам сили. Ви складете іспит на швидкість, сміливість, спритність, наполегливість, покажете ,які ви розумні та артистичні. Бажаю вам успіхів у цьому незвичному для вас випробуванні. 
 

Дитина:

Здрастуйте, здрастуйте, здрастуйте, дорогесенькі наші батьки,
Ми раді, що ви до нас нині у садочок на свято прийшли.

Дитина:

Рідні мами, рідні тата, ми вітаєм вас на святі!
Ми вас любим щиро-щиро, вам бажаєм щастя й миру!

Дитина:

Ви нас теж любіть, рідненькі, бо ми діточки маленькі.
Хочем бути на вас схожі , як і ви, такі ж хороші!
Хай же наше добре слово розквітає веселково!

 

Дитина :

Тут зібрались ми гуртом і часу не гаємо.
Перешкоди  всі  разом  хутко  подолаємо.

Ведуча: Та щоб вирушити в дорогу, треба розім’ятися. До розминки ви готові?
 

 

Дитина:

Бути здоровими – висока мета, кожного, хто у садочку зроста. Бути здоровим, красивим і дужим, розумним, активним і чуйним до друзів.

 

Дитина:

Щоб міцним зробилось тіло, тренуватись треба вміло.

 Всі стаємо по порядку і виконуєм зарядку.
 

Дитина :

В нашому садочку

Весело зростати !

Мріють дошкільнята

Спортсменами стати.

 

  Дитина:

Спорт, певна річ, потрібен всім,

Зазначимо передусім,

Спорт – помічник, здоров’я, гра.

Фізкульт-ура! Ура! Ура!

 

Дитина:

Щоб здоровим, сильним бути,

Треба нам про сум забути,

Спортом треба  всім  займатись

І частіше усміхатись.

Комплекс  «Спортивна  гімнастика»

IMG_256

І.Вступна частина.

Ходьба (10с), ходьба на носках , руки на поясі «як кішечка» (10с), ходьба звичайна (10с); ходьба на п’ятках, руки за спиною (10с), ходьба звичайна (10с); ходьба приставним кроком –лівим (правим) боком, біг у середньому темпі (25с), ходьба звичайна (10с).

 

ІІ. Підготовча частина.

Перешикування в чотири колони .

Комплекс ЗРВ без предметів

 

1.Колобок.

В.п.-о.с.

1-2 колові рухи головою праворуч,

3-4 колові рухи головою ліворуч, дихання вільне. Повт. 6-8 р.

 

2.Руки вгору.

В.п. стоячи ноги на ширині ступні, руки внизу.

1- підняти праву руку вперед-вгору,

2- підняти ліву руку вперед-вгору,

3- ривком відвести руки назад. Дихання вільне. Повт. 6р.

 

3. «Дроворуб» .

Початкове положення – ноги нарізно, руки вгору, кисті з’єднати.

Виконання: нахилитися вперед, руки опустити вниз, пропустивши їх під ноги, – видих. Випрямитися, руки підняти вгору – вдих. Повторити вправу 4-6 разів, темп повільний.

 

4. «Заїнька».

В.п.- о.с., руки на поясі.

1-присісти, винести руки вперед.

2-в.п. Повт. 6 р.

 

5.»Жучок бавиться»

В.п лежачи на спині .

Вільні рухи ногами та руками. Дихання вільне.Середній темп 6-8 р.

 

6. «Котик потягується» (вправа для ніг) (8-10 р.)

В. п. – упор стоячи на колінах.

1-2 – сісти на п’яточки, витягнувши руки вперед, доторкнутись грудьми колін.

3-4 – в. п.

 

7. «Упіймай комара» (стрибки з оплеском в долоні)

В.п. – стійка «ноги нарізно», руки опущені..

1 – 4 – стрибки з оплеском; 5 – у в.п..(повт 3раза по 4 стрибка)

Ходьба

 

ІІІ. Основна частина

Перешикування дітей у 4 колони.

Діти виконують основні рухи поточним методом двома потоками (2 підходи).

Ходьба.

Рухлива гра «Обруч» (2 р)

 

ІV. Заключна частина.

Перешикування в коло .

Вправа на дихання « змія» Ходьба по колу гімнастичним кроком, йдуть до стільчиків.

 

Ведуча: Як добре  ми розім’ялися! Діти, є єдине запитання: ви готові до змагання? То ж не будемо чекати, а почнемо з вами грати! В цей святковий, добрий час до гри запрошуємо вас!

Естафети:

"Перетягування канату”. А зараз буде конкурс, де повинна взяти участь вся команда –Кожна команда повинна перетягнути одна одну від цієї лінії. Почали!

 Гра – естафета «Пінгвіни».Діти стрибають із затиснутими між ногами м’ячем до лінії. Повертаються бігом, передають м’яч наступному гравцеві. Звернути увагу на чіткість та старанність виконання вправи.

  Естафета "Збирання грибів". По два учасники від кожної команди розміщаються в кутку майданчика. У його центрі розсипані" гриби "(кубики, м'ячі і ін.), які необхідно зібрати за певний проміжок часу. Виграє команда, учасник якої назбирав більше" грибів". Примітка. Гра розвиває вміння орієнтуватись у просторі, спритність.


 Естафета. “Чия ланка швидше передасть м`яч зверху та знизу між ніг?” 

 

Естафета.”Швидше пробіжи, ніг не намочи” (Стрибки з обруча в обруч, двома ногами з просуванням вперед) 

 

Естафета. “Спритні гусениці і черв`ячки” (Лазання по гімнастичній лаві на животі, підтягуючись на руках) 

 

Завідуюча.

 Всі команди спритні дуже, 
А також кмітливі й дужі
Як одна вперед іде
Друга зразу ж дожене 
Що ж тут нам було робити
Треба всіх нагородити
З перемогою вітаєм
Подарунки всім  вручаєм.( Шоколадні монети)

                      

Ведуча:

Позмагались залюбки, наші спритні малюки.

Дружба все перемагає. Це на світі кожен знає!

Пришла  пора  малята
Веселі  старти  завершати.
Шикуємось в одну колону
І йдемо весело до дому!

 

Діти під музику «Поїзд» ланцюжком «виїзджають» із зали.

docx
Додано
6 квітня 2019
Переглядів
15538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку