Спортивні змагання. Конспект заняття

Про матеріал
Створити емоційний та радісний настрій у дітей. Закріплювати вміння шикуватися в одну та у дві колонки, виконувати вправи за командою інструктора з фізкультури; вдосконалювати навички виконання основних рухів. Формувати у дітей інтерес до фізичних вправ через елементи гри. Розвивати спритність, витривалість, швидкість реакції при виконанні основних вправ та рухливих ігор. Сприяти проявам сміливості, рішучої поведінки. Виховувати у дітей дружелюбність, радість від спільної діяльності, вміння грати в команді, співпереживати.
Перегляд файлу

Спортивні розваги в днз

«Прогулянка до Лісової школи»

Мета: Створити емоційний та радісний настрій у дітей. Закріплювати вміння шикуватися в одну та у дві колонки, виконувати вправи за командою інструктора з фізкультури; вдосконалювати навички виконання основних рухів. Формувати у дітей інтерес до фізичних вправ через елементи гри.  Розвивати спритність, витривалість, швидкість реакції при виконанні основних вправ та рухливих ігор.  Сприяти проявам сміливості, рішучої поведінки. Виховувати у дітей дружелюбність, радість від спільної діяльності, вміння грати в команді, співпереживати.

Матеріал:  шишки, тенісні ракетки й м’ячики, кошики, обручі, 2 скакалки.

 

Хід заняття

 

Вихователь: Діти я вас запрошую на прогулянку до весняного лісу.

(Діти проходять до зали).

Сова: Добрий день малята, які ж ви гарні хлопчики й дівчата. Я дуже вдячна, що ви завітали до моєї Лісової школи. Ворона – завітала до нашої школи і забрала смаколики, які я для вас приготувала. Ви мені допоможете смаколики знайти. У лісі є багато перешкод, щоб знайти їх нам потрібно подолати їх.

  1. Завдання  від Зайчика (учня Лісової школи)

Шикування в колону по одному.

  • Ходьба звичайна між предметами;
  • Ходьба з перекатом з п’яти на носок;
  • Ходьба широким кроком;
  • Ходьба зі зміною напрямку;
  • Біг з ускоренням.
  • Вправа на відновлення дихання . Повторити 3р.

Розминку зробили.

2. Завдання. Руханка «Веселі зайчата».

- Готові перешкоди долати? Розпочинаємо.

3. Завдання від Вовчика.

Естафета 1. « Хто спритніший»

( стрибки на одній нозі через мотузки на підлозі)

ОМВ:( звертати увагу на приземлення – на носок, дихання)

Молодці!

-         Бачимо, що ви спритні діти, і зможете смаколики відшукати.

Естафета 2. «Зібрати шишки»

Стрибки з обруча в обруч, збираючи шишки.

- Діти, ви шишки позбирали, але смаколики не відшукали.

Вам на допомогу прийшла Лисичка. Вона побачила кошик. Що у ньому? Тут предмети для наступної естафети.

Естафета 3.  « Перенеси м’яч»

( на тенісній ракетці перенести м’яч у корзину)

ОМВ( слідкувати за поставою та диханням)

-         Хто то там реве в кущах? (Ведмідь) Мабуть, заблукав поки за Вороною слідкував.

   Естафета 4. « По верху – по низу»

 ( передача м’яча вперед над головами , а назад – між ногами)

ОМВ: ( слідкувати за чітким виконанням завдання)

Завдання виконали. Нас Ведмедик привів до Ворони. Вона, зісно, віддасть нам смаколики, якщо ми з нею пограємо в гру.

Гра «Змійка»

Підсумок.

Дружба все перемагає.

Це на світі кожен знає!

Прийшла пора малята

Додому повертатись.

Шикуємось в одну колону

І йдемо весело до дому!

 

docx
Додано
7 березня
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку