Спортивно - оздоровчий захід

Про матеріал
Позакласні заходи є однією з найцікавіших для дітей форм фізкультурно - оздоровчої роботи. у запропонованому заході всі конкурси є доступними для дітей, вимагають не лише прояву фізичних якостей, а й морально - вольових та етичних.
Перегляд файлу

Сценарій фізкультурно-оздоровчого заходу до Дня здоров’я.

«ОСТАННІ З МОГІКАН»

Завдання:

  1.              Популяризувати фізичну культуру та спорт серед учнів та громади.
  2.              Впроваджувати основні засади здорового способу життя та способів організації активного дозвілля серед населення.
  3.              Ознайомити учнів з історією виникнення, розвитку та традицій північноамериканських племен .
  4.              Виховувати повагу до чужих культур та розуміння значущості розвитку кожного окремого народу.
  5.              Сприяти розвитку фізичних (швидкість, спритність,  швидкісно-силові якості, силові якості) та морально-вольових (колективізм, наполегливість, відповідальність, взаємодопомога та взаємоповага, принципи чесної боротьби, воля до перемоги) якостей.

Інвентар:

  •                  Учні кожного класу на чолі з класним керівником та з допомогою батьків готують: «вігвам» (форма, матеріал виготовлення, прикрашання – на власний розсуд, найпростіше – оздоблений намет), назва племені (кріпиться до «вігваму»), талісман (розташовується поряд з «вігвамом»), відмінна ознака  кожної команди (форма одягу, певний намальований атрибут на одязі або на тілі), казанок, булавки, фарби та пензлі, ручка та папір, покривала (для сидіння), ніж, пластикові пляшки, хустинка для зав’язування очей,відро, ножівка, дрова (за потреби, якщо поряд з місцем проведення немає можливості назбирати їх самостійно), посуд для каші;
  •                  Організатор (вчитель фізичної культури) разом із помічниками готують: скотч, скакалки, обручі, картоплю, йогурт або манну кашу, млинці та сметану,  кольорові стрічки, колоди, «списи», картки для конкурсу приготування умовної каші, канат, польову кашу.

Організаційна частина.

Учасники та гості шикуються на лінійку, де ознайомлюються з правилами проведення, вимогами та суддями заходу. Проходять інструктаж з безпеки життєдіяльності під час проведення загальношкільних спортивно-масових заходів. Організовано відбувають до місця проведення заходу.

За кожний конкурс команда отримує відмінну  ознаку –  картку з назвою та малюнком  конкурсу, що відповідає одному з індійських імен.

  1.            конкурс: КУУОНЛЕЛЕНТА (та, що створює красиве середовище) ­− устаткування та прикрашення вігвамів, представлення свого племені.
  2.            конкурс: КИЖИКОНІ (вогонь, що горить) − завдання кожній команді якнайшвидше розпалити багаття та закип’ятити в казанці 1 літр води.
  3.            конкурс:  КЕСАНІДОІ (прикрашаючі феї) − організувати виставку поробок із природного матеріалу (завчасно готуватися до конкурсу не можна, використовувати лише матеріал, що можна знайти на даній місцевості)
  4.            конкурс:  АМЕДЕХІ (лісова вода) − у конкурі беруть участь по 3 учнів з команди. В кожного учня в руках 2-літрова пластикова пляшка з водою та отвором в кришці. Завдання: з відстані 2м перелити якомога більше води з пляшки у відро.
  5.            конкурс: МЕРГЕН (міткий стрілець) – у  конкурсі беруть участь по 3 учнів з команди. В кожного учасника 5 списів. На відстані 7-10 метрів на дереві підвішений гімнастичний обруч або мішок з соломою. Завдання: якомога більше разів влучити в ціль.
  6.            конкурс: УОНІКІ ПЕЧМ (рятуючий ніж) − у конкурсі беруть участь по 1 учаснику від команди. Завдання: найякісніше  обчистити сиру картоплину (швидкість не враховується), або варене яйце (початкова школа).
  7.            конкурс: МЕКОІ (материнська турбота) − у конкурсі беруть участь 2 учасників (хлопчик та дівчинка). Діти сидять за столом із зав’язаними очима, у дівчинки в руках йогурт та ложка. Завдання : якомога охайніше та швидше нагодувати хлопчика йогуртом (або манною кашею).
  8.            конкурс: БІДЗІІЛ (вони сильні) − у конкурсі беруть участь по 3 учнів (хлопці). Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.
  9.            конкурс: ЛІТОНЬЯ (спритна колібрі) − у конкурсі беруть участь по 2 учнів (дівчата). Дівчатам зав’язують очі та дають в руки кошик. В квадраті 20х20м розкидана картопля. Завдання: за спеціально відведений час  назбирати якомога більше картоплі.
  10.       конкурс: КЕНЕОНАСКЕТЬЮ (той, хто йде на 4 ногах) − у конкурсі беруть участь по 3 учнів (молодша школа − 2 учнів). Діти стають своїми трійками в шеренгу і їм зв’язують «сусідні» ноги. Завдання: якомога швидше подолати певну відстань пересуваючись на «4 ногах».
  11.       конкурс:  МЕКЕПІТТЮ (у нього є великі зуби) − у конкурсі беруть участь по 1 учню. Учасникам зв’язують  руки за спиною. На столі перед кожним учасником стоїть 2 тарілки. На одній − млинець, в іншій – сметана. Завдання: най етичніше без допомоги рук з’їсти млинець, обмокуючи його в сметану.
  12.       конкурс: ТАЙАНІТА (молодий бобер) − у конкурсі бере участь вся команда. Перед учнями лежить колода(діаметр краще підбирати відповідно до вікових особливостей учасників). У кожної команди пилка. Завдання: якнайшвидше розпиляти колоду.
  13.       конкурс: ХЕЛУШКА (борець) − у конкурсі бере участь 1 учень (якщо є можливість, можна організувати декілька груп). В кожного учня за спиною до поясу кріпиться кольорова стрічка (найзручніше за допомогою резинки). За командою діти рухаються в спеціально відведеному колі, намагаючись вихопити стрічку у суперника і не дати забрати свою. Перемагає той учень, що залишиться зі стрічкою.
  14.       конкурс: ГЕЛІЛЕХІ (привабливі)  −  у конкурсі бере участь вся команда. У кожному класі обирається пара, хлопчик та дівчинка. Завдання: за відведений час розмалювати хлопця, як індійця, а дівчинці зробити оригінальну зачіску, використовуючи природні матеріали.
  15.       конкурс: НДЖЛОН (хазяйки) − у конкурсі беруть участь усі дівчата. Кожна команда отримує картки з назвою різних продуктів харчування. Завдання: скласти в казанок і принести до суддівського столу картки з назвою тих продуктів, що потрібні для приготування каші. На картках потрібно дописати вагу продуктів, щоб приготованою кашею можна було нагодувати свою команду.

Орієнтовні назви продуктів: огірок, сіль, вода, м'ясо,макарони, пшоно, цибуля, цукор, кріп, перець, помідор, олія, морква, часник, капуста, картопля, тушковане м’ясо, петрушка, яйця, паприка.

  1.       конкурс: ХЄВЕЙТАНЕО (підкорювачі волохатої мотузки) − у конкурсі беруть участь хлопці (за потреби допускається участь дівчат). Перетягування канату.

Судді підводять підсумки двох останніх конкурсів.

Для учасників заходу, за сприятливих погодних умов,  влаштовують «перестрілку»: обливання водою із заздалегідь приготовлених пляшок (у пробці робляться отвори за допомогою гвіздка)

Після підведення підсумків заходу всіх учасників частують кашею.

docx
Додано
24 березня 2020
Переглядів
900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку