STEM і Сталий розвиток: Як STEM сприяє досяганню Цілей Сталого Розвитку?Екологічні технології : розвиток «зелених» технологій для збереження природи.Інноваційні рішення: нові способи отримання чистої енергії та управління ресурсіми.Інженерія для сталого розвитку : створення енергоефективних будівель, екологічних транспортних засобів. Приклади STEM- проєктів, пов'язаних зі сталим розвитком: Відновлювані джерела енергії (сонячні батареї, вітрові турбіни). Переробка та повторне використання матеріалів. Розробка технологій для збереження водних ресурсів.
17 Цілей сталого розвитку. У вересні 2015 року всі 193 члени Організації Об’єднаних Націй ухвалили план досягнення спільного кращого майбутнього. Наступні 15 років спільні зусилля спрямовано на подолання крайньої бідності, боротьбу з нерівністю і несправедливістю та на захист нашої планети. У центрі «Порядку денного 2030» є 17 Цілей сталого розвитку (ЦСР), що чітко означують світ, якого ми прагнемо для всіх націй без винятків. Нові Глобальні цілі є результатом процесу, що був інклюзивнішим, ніж будь-коли: уряди залучили бізнеси, громадянське суспільство та місцян. Усі ми маємо спільне бачення того, куди має рухатись світ. Реалізація цих амбіцій потребує безпрецедентних зусиль усіх секторів суспільства – і бізнес має відіграти надзвичайно важливу роль у цьому процесі.
Заповніть робочий аркуш. Завдання №1. Прочитайте короткі сценарії та визначте, до якої Цілі Сталого Розвитку відноситься кожна з них.1) Ваша школа встановила нову систему збору дощової води для поливу саду. Ціль:___________________________________2) У вашому селищі організували програму допомоги малозабезпеченим родинам, забезпечуючи їх основними продуктами харчування. Ціль:___________________________________
Заповніть робочий аркуш.3) Ви побачили, як ваша сусідка допомагає своєму молодшому брату вчитися читати і писати. Ціль:___________________________________4) Ваш місцевий парк провів акцію з висадки дерев, щоб поліпшити стан повітря. Ціль:___________________________________5) На уроці фізкультури ваш клас обговорює важливість правильного харчування та активного способу життя. Ціль:___________________________________
Заповніть робочий аркуш.6) Ви помітили, що у вашій школі створили нові можливості для учнів з обмеженими можливостями, щоб усі мали однаковий доступ до навчання. Ціль:___________________________________7) На шкільній конференції обговорюється розвиток екологічно чистих джерел енергії, на кшталт сонячних панелей на даху школи. Ціль:___________________________________8) У всіх класах вашої школи проводять заняття з фінансової грамотності, щоб підготувати учнів до відповідального використання грошей у майбутньому. Ціль:___________________________________
Заповніть робочий аркуш.9) По телебаченню ви побачили, як у лабораторії м. Києва розробляють нові технології для очищення повітря у великих містах. Ціль:___________________________________10) Ваш клас вирішив допомогти зібрати кошти для дітей з бідних країн, щоб вони мали доступ до якісної їжі та навчання. Ціль:___________________________________11) У вашому місті група волонтерів підгодовує бездомних тварин і намагається прилаштувати їх у сім‘ї де про них будуть піклуватись. Ціль:___________________________________
Домашнє завдання. Завдання на 10 балів- виконайте практичне завдання з 8 слайду і дайте письмово відповіді на завдання №1 в робочому аркуші (9-12 слайди). Завдання на додаткових 2 бала- створіть плакат, буклет або презентацію на тему «Що Я можу зробити для досягнення цілей сталого розвитку».