Стародавній Єгипет. «Створення світу». (Переповіла Ольга Бондарук).

Про матеріал
Формувати предметні та ключові компетентності: комунікативну, читацьку, спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську; суспільні цінності. Ознайомити учнів із змістом міфа «Створення світу», з уявленнями стародавніх слов’ян про створення землі, неба, тварин, рослин, про богів та їх діяння. Розширити знання дітей про минуле різних країн. Удосконалювати навички свідомого виразного читання, формувати вміння досліджувати й аналізувати прочитане й побачене. Розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, уяву, логічне мислення, зв’язне мовлення. Збагачувати словниковий запас. Виховувати зацікавленість пізнанням нового.
Перегляд файлу

Тема уроку: Стародавній Єгипет. «Створення світу». (Переповіла Ольга Бондарук).

Мета уроку: формувати предметні та ключові компетентності: комунікативну, читацьку, спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську; суспільні цінності. Ознайомити учнів із змістом міфа «Створення світу», з уявленнями стародавніх слов’ян про створення землі, неба, тварин, рослин, про богів та їх діяння. Розширити знання дітей про минуле різних країн. Удосконалювати навички свідомого виразного читання, формувати вміння досліджувати й аналізувати прочитане й побачене. Розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, уяву, логічне мислення, зв’язне мовлення. Збагачувати словниковий запас. Виховувати зацікавленість пізнанням нового.

Тип уроку: формування вмінь і навичок.

Хід уроку

І. Етап настанови на працю.

- Доброго ранку! - мовлю за звичаєм.

- Доброго ранку! - кожному зичу я.

Щастя, здоров’я вам, кожної днини,

Миру і злагоди вашим родинам.

Настрій на урок не забудьте взяти,

Сядьте зручненько, почнемо працювати.

ІІ. Артикуляційна розминка.

1. Виконання вправ на постановку дихання.

- Подмухайте на гарячий чай.

- Загасіть свічки на торті.

- Понюхайте запашну квітку.

- Дмухніть на кульбабку, щоб розлетілися «кульбабенята».

- Надуйте повітряну кульку.

2. Промовляння скоромовки.

Півдня працював павучок,

наткав полотна пучок.

Почав помаленьку привчати

панчішки плести павучаток.

ІІІ. Цілепокладання, мотивація навчальної діяльності.

1. Метод «Передбачення» за світлинами.

Вправа «Мікрофон».

- Що зображено на кожній світлині?

- В якій країні можна побачити такі споруди?

- Як ви вважаєте, про яку країну йтиме мова на сьогоднішньому уроці?

Подорож до Єгипту

 

Доставка вантажів з Єгипту та в Єгипет | CargoSupport

 

 

ІV. Актуалізація опорних знань.

1. Вправа «Інтерв’ю».

- Знайдіть Єгипет на карті світу.

- На якому континенті розташована ця країна?

- На якому континенті розташована ця країна?

- Яке місто є столицею Єгипту?

2. Прийом «Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався» («ЗХД»).

 

V. Сприймання, усвідомлення, осмислення нового матеріалу.

1. Словникова робота.

- Читання колонок слів «луною» за вчителем, за однокласником, на одному мовному видиху.

- Пояснення значення малозрозумілих слів.

хаос     Нун    пагорб

здогадки    Всесвіт   сяйво

прадавній    Сонце   лотос

припущення   Ра    безбережні

2. Стратегія навчання «Читання з передбаченням».

2.1 Виразне читання першого міфа вчителем уголос.

- Яке враження справило на вас почуте?

- Чи справдилися наші передбачення?

- Як можуть розгортатися подальші події?

2.2 Гра «Дешифрувальники». Читання другого міфа учнями.

- Які емоції й почуття викликало у вас прочитане?

- Чи справдилися ваші передбачення?

- Яким може бути подальший розвиток подій?

2.3 Читання третього міфа вголос підготовленим учнем.

- Чи справдилися наші передбачення?

- Що вас здивувало найбільше?

VI. Застосування знань, умінь, навичок.

1. Читання твору дітьми вголос «ланцюжком».

- Скільки припущень зробили єгиптяни стосовно створення світу?

2. Робота в групах.

 

 

3. Гра «Ми – дослідники».

- Кого єгиптяни вважали творцем світу?

- Які власні назви є у тексті? Що вони означають?

VII. Узагальнення та систематизація знань.

1. Бесіда:

- До якої країни ми сьогодні здійснили мандрівку?

- Що нового дізналися ви про Стародавній Єгипет?

- Зі скількома міфами ми познайомилися?

2. Прийом «Кола Венна».

- Які спільні риси прослідковуються в усіх трьох міфах?

- Чим відрізняються давньоєгипетські міфи?

3. Метод «Сторітелінг».

- Який міф вам сподобався найбільше?

- Яку ілюстрацію ви створили б до цього міфа?

- Уявіть, що ви художники.

VIII. Рефлексія процесу та результатів навчання.

1. Прийом «Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався» («ЗХД»).

Заповнення третього стовпчика «Дізнався».

2. Вправа «Небо Єгипту».

На аркуші А1 зображене зоряне небо. Діти прикріплюють зірочки, на яких зазначили своє враження від уроку та здобуті знання.

IX. Домашнє завдання: стор. 14-15 (переказувати зміст міфів); намалювати ілюстрацію до міфа, який сподобався найбільше.

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку