Стаття "Тиждень винахідників в ДВУОР ІМ. С. БУБКИ"

Про матеріал
Учні ДВУОР ІМ. С. БУБКИ разом із викладачем хімії Едуардом Панаріним залучилися до участі у проведенні всеукраїнського «Інженерного тижня», який приурочений до дня народження Сергія Корольова (12 січня). В основі «Інженерних тижнів» лежить концепція STEM-освіти. Кожен учень мав можливість доторкнутися до світу інженерії, стати дослідником, зрозуміти навколишній світ, зробити нові відкриття, попрацювати в команді, спробувати себе в ролі мейкера та інженера.
Перегляд файлу

Тиждень винахідників в ДВУОР ІМ. С. БУБКИ

 

Учні ДВУОР ІМ. С. БУБКИ разом із викладачем хімії Едуардом Панаріним залучилися до участі у проведенні всеукраїнського «Інженерного тижня», який приурочений до дня народження Сергія Корольова (12 січня), оскільки саме він є найвідомішим українським інженером та основоположником практичної космонавтики.

Організатори заходів мали на меті  перетворити українські школи на один тиждень на мейкерські та дослідницькі лабораторії, щоб допомогти вчителям зацікавити учнів наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу, тому що технології значною мірою впливають на формування нашого світу, через п’ять-десять років сьогоднішні учні будуть обирати професії, частини яких наразі навіть не існує. Оволодіння більшістю з них буде вимагати від майбутніх студентів навичок критичного мислення, комплексного вирішення проблем, креативності, розуміння технічних процесів та способів застосування науково-технічних знань в реальному житті. В основі «Інженерних тижнів» лежить концепція STEM-освіти.

Під час інженерного тижня семикласники ДВУОР ІМ. С. БУБКИ за допомогою педагога та батьків виготовляли трасу для кулі та проводили випробування на швидкість, штучний сніг, створювали ракети та об’ємні фігури Pop-ap, проходили квести відкриттів та винаходів, переглядали та обговорювали науково-популярні фільми, знайомилися з видатними вченими, дизайнерами, інженерами, мейкерами.

  Для своїх винаходів учні використовували папір, картон, ножиці, лінійки, скотч, діркопробивач, паперові склянки, зубочистки, канцелярські гумки, палички для морозива та інші подібні доступні матеріали.

Кожен учень мав можливість  доторкнутися до світу інженерії,  стати дослідником, зрозуміти навколишній світ, зробити  нові відкриття,

попрацювати  в команді,  спробувати себе в ролі мейкера та інженера.

docx
Пов’язані теми
Хімія, Позакласні заходи
Додано
21 січня 2020
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку