Стаття "Як створювати дидактичні картки в програмах Sothink Logo Maker та Paint?"

Про матеріал
За допомогою цієї розробки ви навчитеся створювати дидактичні матеріали до своїх уроків .Використовуючи такі матеріали на уроках ви зможете максимально зацікавити учнів .За допомогою , описаних, програм , у розробці,ви можете створювати : стенди для класу,коридору, окремого уроку чи шкільного заходу.
Перегляд файлу

Як створювати дидактичні матеріали в програмі Sothink

Logo Maker та Paint?

Вчитель початкових класів: Білинець Д.М.

    Монастирецький НВК «ЗОШ – ДНЗ»

*Дидактичні засоби полегшують безпосереднє пізнання і є важливим джерелом знань, умінь та навичок. Їх використовують для розвитку пізнавальних здібностей, полегшення закріплення опрацьованого матеріалу, перевірки гіпотез. Учитель при виборі дидактичних засобів повинен зважати на їх інформаційну, мотиваційну, управлінську та оптимізуючу можливості.

Я вважаю, що підготовлені деталі до уроку  є особливо важливим методом роботи , є основою для цікавого та мотивуючого заняття.

*Sothink Logo Maker це редактор зображень спеціально розроблений для створення логотипів. Та в цій програмі можна створювати багато цікавого та корисного для уроків: ілюстровані картки із завданнями,малюнки,розмальовки, шаблони поробок  та багато всього іншого.Додаток дає користувачеві безліч можливостей для створення своїх, неповторних робіт.

У додатку є набір шаблонів, якими ви можете скористатися, але ви також можете почати створення роботи з нуля . Однак, незалежно від того скористаєтеся ви шаблоном чи ні, найкраще ще попереду.

Ви знайдете більше сотні фігур доступних для використання в ваших роботах, безліч заздалегідь підготовлених колірних палітр і, природно, всі звичайні інструменти для редагування фотографій (кисті, перо, олівець і т.п.). Більш того, кожен створюваний вами елемент відділений від інших, так що ви можете легко переміщати їх один щодо одного, щоб отримати макет в точності відповідний бажаному.

У  безкоштовної програми є лише один недолік -вона працює не довго. Створивши:шаблон,картку,малюнок чи щось інше потрібно все зберегти у себе на комп’ютері у відповідну папку.

*Потім шаблони вставляємо в програму «Paint» і робимо відповідні написи або додаємо ілюстрації.

Використовуючи такі матеріали на своїх уроках ви можете максимально зацікавити учнів :

* ідивідуалізувати, диференціювати та інтенсифікувати процес навчання (оптимальність поєднання індивідуальної, групової, колективної роботи навчання на уроці);

*посилити мотивацію навчання за рахунок використання різних видів діяльності ;

*формувати уміння орієнтуватися в проблемі і шукати шляхи її вирішення (комп'ютерне дослідження та моделювання);

*змінити характер пізнавальної діяльності учнів (підтримка особистих намагань учнів сформувати власний стиль навчальної роботи);

*діагностувати помилки і оцінки результатів;

*здійснювати контроль із зворотним зв'язком за наслідками діяльності учня;

*візуалізувати навчальну інформацію;

*моделювати та імітувати об'єкти, що вивчаються або досліджуються; *формувати інформаційну компетенцію вчителя та учнів.

Викладачеві не важко змусити дитину вчитися з такими додатковими дидактичними матеріалами, адже навчання буде здійснюватися в такій захоплюючій формі.

Дидактичні матеріали  допоможуть дитині оцінювати нову реальність через пізнання форми і якості об'єктів, вчитися зіставляти їх в навколишньому світі для вирішення своїх життєвих завдань Дитині цікаво пізнавати світ через гру, а науку - через світ. Дітям здається, що вони грають, а насправді, вони за допомогою гри вчаться.

   За допомогою , вище описаних, програм ви можете створювати : стенди для класу,коридору, окремого уроку чи шкільного заходу.

“Пори року”

“Правила для учнів”

Дані методи роботи  допоможуть зацікавити маленьких учнів та підвищать інтерес до навчально процесу.

Найкраще, якщо урок буде проходити у формі гри, а в процесі навчання дитини будуть «допомагати» яскраві персонажі, картинки, герої його улюблених мультфільмів. Творчо-художній склад матеріалів – допоможе викладачеві мотивувати дітей до навчання, розвивати здатність концентрувати свою увагу, поєднуючи навчальний процес з розвиваючими іграми в потрібній пропорції.

За допомогою цих нескладних маніпуляцій ви зможете оформити кабінет та зацікавити дітей, полегшивши процес отримання нових знань, і мотивувати їх упродовж всього навчання.

pdf
Додано
1 серпня 2019
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку