STEM - урок "Подорожуємо Європою. Святкування Різдва у різних країнах". Ц,ей урок познайомить дітей із різними традиціями. Розширить кругозір учня та надасть можливість творчо себе розкрити.
1
Комунальна організація (установа, заклад)
«Шосткинська спеціалізована школа І ступеня №13
Шосткинської міської ради Сумської області»
Конспект уроку інформатики у 4 класі
«Подорожуємо Європою.
Традиції святкування Різдва»
в рамках шкільного STEM - проєкту
«Подорожуємо Європою. Традиції святкування Різдва»
Підготувала і провела
вчитель 2-А класу
ІІ кваліфікаційної категорії
Анна НОМОКОНОВА
2023
Мета. Збагачувати знання учнів про традиції святкування Різдва у різних країнах Європи, культурне надбання українського народу, познайомити з стравами та символами Різдва у європейських країнах та порівняти різдвяні традиції країн. Вдосконалювати вміння навичок швидкочитання, розвивати пізнавальний інтерес до історії та традицій рідного краю та країн Європи, навички спільної роботи в групах та самостійної роботи. Формувати наскрізні вміння: працювати в команді, критично мислити, ініціативність. Виховувати допитливість, креативність та творчі навички дітей.
Тип уроку: створення проєкту.
Інновації: STEM-технологія, технологія розвитку критичного мислення.
Обладнання та наочність: роздруківки, кольоровий папір, ножиці, клей та презентація «Традиції святкування Різдва у різних країнах».
Регламент уроку: 1. Вступна частина (до 4 хв.)
2. Основна частина (до 30 хв.)
3. Заключна частина (до 6 хв.)
Очікувані результати уроку. В ході уроку учні зможуть:
S - дослідити традиції святкування Різдва у європейськиї країнах.
T - створити новорічну іграшку.
E - прикрасити класну кімнату виготовленими іграшками.
M – порахувати кількість країн з якими ознайомилися.
Хід уроку
І. Вступна частина
1. Організаційний етап.
ІІ. Основна частина.
1. Оголошення теми уроку. Визначення очікуваних результатів
Постановка проблемного питання.
Розподіляю дітей на групи за допомогою математичних виразів, які вони самі для себе обрали. Після прорахунку у них буде відповідь-число їхньої групи.
ІІІ. Рефлексія
1. З’ясування очікуваних результатів.
2. Прикрашання класної кімнати.