STEM-проєкт: ANIMALS NEED PROTECTION

Про матеріал
STEM / STEAM урок для 6-го класу є актуальним та важливим з огляду на загрозу вимирання тварин та необхідність їх захисту. Учні будуть вивчати потреби тварин, причини зменшення їх чисельності та вимирання, обговорювати методи піклування про домашніх улюбленців та шляхи захисту тварин від вимирання. Цей урок сприятиме розвитку навичок усного та писемного мовлення, формуванню екологічної культури, розвитку здатності працювати в групах та розвивати критичне мислення. Учні будуть залучені до активного навчання через роботу в групах, обговорення та практичні завдання, що дозволить їм краще зрозуміти та оцінити важливість захисту тварин та природного середовища. Даний STEM-проєкт може бути використаний як елемент впровадження проєктно-дослідницької діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах та має на меті залучити до наукової діяльності здобувачів освіти 5-11 класів.
Перегляд файлу

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Назва проєкту

ANIMALS NEED PROTECTION / ТВАРИНИ ПОТРЕБУЮТЬ ЗАХИСТУ

Клас(-и)

6-А, 6-Б, 6-Г

Керівник

Железковська О.Ю., учитель англійської мови

Тип проєкту

Міжпредметний, дослідницький, короткотривалий, груповий.

Мета проєкту

Вивчити потреби тварин, причини зменшення їх чисельності та вимирання, обговорити методи піклування про домашніх улюбленців та способи захисту тварин від вимирання. Визначити важливість STEM уроків у навчанні.

Ознайомити учнів із поняттям догляду за домашніми улюбленцями та їхніми потребами; розвивати вміння обговорювати свої уподобання та відповідальність за тварин; сприяти розвитку вмінь англійською мовою; використання STEM/STREAM підходу через включення відео та інтерактивних вправ.

Актуальність

Проєкт розрахований на учнів 6 класу. Актуальність уроку "ANIMALS NEED PROTECTION" очевидна у зв'язку з актуальністю проблеми вимирання тварин та потреби в їх захисті. Зменшення чисельності та вимирання різних видів тварин є серйозною загрозою для екосистем та біорізноманіття планети. Цей урок дозволить учням розуміти важливість дбайливого ставлення до тваринного світу та розвивати навички в області екології.

Практична частина уроку спрямована на розвиток навичок усного та писемного мовлення, а також на формування екологічної культури серед учнів. Вона дозволяє учням не лише отримати знання про потреби тварин та причини їх вимирання, а й активно застосовувати ці знання в різних видах діяльності.

Освітня та розвивальна частини уроку сприятимуть розширенню уявлень учнів про навколишнє середовище, екологічні проблеми та шляхи їх вирішення. Учні матимуть можливість використовувати різні мовні режими та розвивати комунікативні навички під час обговорення та презентації своїх досліджень.

Завдяки обладнанню, що використовується на уроці, вчитель та учні матимуть можливість взаємодіяти, створюючи живу та плідну атмосферу навчання. Такий підхід допомагає поглибити розуміння учнями теми та відчути свою важливу роль у збереженні природи та тваринного світу.

Термін

Один тиждень

Групи

  1. Група дослідників досліджує потреби тварин.
  2. Група вчених вивчає причини зменшення чисельності та вимирання тварин.
  3. Група інженерів-будівельників виготовляють саморобні домівки для домашніх улюбленців.
  4. Група майстрів виготовляє орігамі тваринок.
  5. Група дизайнерів малює дизайнерські футболки з написами про захист тварин.
  6. Група радників обговорює методи піклування про домашніх улюбленців.
  7. Група філологів досліджує можливості англійської мови для вивчення даної теми.

Очікувані результати проекту

Результатом роботи є мультимедійні презентації, яку учні роблять самі, буклет практичних порад. Після закінчення проєкту учні виступають зі своїми дослідженнями перед обраною аудиторією.

Стислий опис

В рамках місячника STEM/STEAM/STREAM учитель Железковська О.Ю. підготувала та провела STEM-урок " ANIMALS NEED PROTECTION " у 6-А, 6-Б і 6-Г класах.

STEM / STEAM урок  для 6-го класу є актуальним та важливим з огляду на загрозу вимирання тварин та необхідність їх захисту. Учні будуть вивчати потреби тварин, причини зменшення їх чисельності та вимирання, обговорювати методи піклування про домашніх улюбленців та шляхи захисту тварин від вимирання. Цей урок сприятиме розвитку навичок усного та писемного мовлення, формуванню екологічної культури, розвитку здатності працювати в групах та розвивати критичне мислення. Учні будуть залучені до активного навчання через роботу в групах, обговорення та практичні завдання, що дозволить їм краще зрозуміти та оцінити важливість захисту тварин та природного середовища.

Даний STEM-проєкт може бути використаний як елемент впровадження проєктно-дослідницької діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах та має на меті залучити до наукової діяльності здобувачів освіти 5-11 класів.

Складові STEM-проєкту, зміст діяльності учнів

S

(науки)

Англійська мова - (комунікативні вміння), Екологія (формування екологічної культури), Мистецтво (формування креативності в дизайні одягу)

T

(технології)

Інформатика – шукають інформацію в Інтернеті.

R

(читання+ письмо)

Англійська мова - переглядають відео англійською мовою про тварин, які знаходяться на грані вимирання; опрацьовують терміни англійською мовою.

E

(інжиніринг)

Трудове навчання - створють власні домівки для тварин.

A

 (мистецтво)

Малюють дизайнерські футболки.

M

(математика)

Здійснюють розрахунки вимираючих видів тварин.

Складові STEM-проекту

Предмет, клас, навчальна тема (розділ)

Навчальні цілі

Дослідницькі завдання, орієнтовний термін виконання

S

(науки)

 

Англійська мова.

Група філологів досліджує можливості англійської мови для вивчення даної теми.

Вивчення текстів: Проводить аналіз та інтерпретацію різних текстів, пов'язаних з темою захисту тварин. Це можуть бути наукові статті, новини, есе або проєкти. Цей етап дозволяє нам зрозуміти різноманітні підходи до проблеми та основні аргументи.

Вивчення текстів та дискусії, допоможе учням розвинути мовні та критичні навички, необхідні для розуміння та вирішення цієї актуальної проблеми.

 (3 дні)

Біологія.

Група дослідників досліджує потреби тварин.

 

1) Виконують практичну роботу “Вимірювання порога слухової чутливості” (10 хв )

2) Проведіть дослід зі створеною моделлю барабанної перетинки (1 тиждень)

T

(технології)

Інформатика.

Мережеві технології та Інтернет.

Учні навчаться шукати, завантажувати та зберігати дані, отримані із Всесвітньої мережі, які стосуються захисту тварин та піклування про них.  Учні навчаться критично оцінювати відомості, отримані з мережі Інтернет які стосуються захисту тварин.

На основі інформації з мережі Інтернет створити інструкцію по догляду за тваринами та їхнього захисту.

Інформатика.

Опрацювання текстових даних

Учні вмітимуть створювати буклети«Практичні поради щодо створення та підтримки сприятливого середовища для тварин», "Права Тварин: Підтримка та Захист",  дотримуючись при цьому вимог до стильового оформлення й структурування текстового документа

Створити рекомендації

Інформатика, Комп’ютерні презентації

Учні навчаються створювати презентації з гіперпосиланнями та ефектами зміни слайдів

Створити презентацію

R

(читання+ письмо)

Англійська мова

Учні шукають цитати, приказки і прислів'я присвячені тваринам

Складають власні вірші, присвячені тваринам.

Англійська мова

Учні знайомляться з новою лексикою з теми та практикують її використання під час виконання вправ; підвищення аудіювальних навичків учнів.

Переглянути відео англійською мовою про потреби тварин; опрацювати терміни англійською мовою, виконати вправи.

E

(інжиніринг)

Трудове навчання

Обирають обладнання

створюють домівки для тварин, орігамі тварин (1 день)

A

(мистецтво)

Образотворче мистецтво, Музика

Учні вмітимуть аналізувати живописні творчі роботи

Намалювати дизайнерські футболки

M

(математика)

Завдання з табличними даними

Учні навчаються порівнювати таблицю з різними видами тварин, які перебувають під загрозою вимирання, та їх статусом захисту згідно червоної книги, аналізують ці дані та роблять висновки щодо тенденцій у збереженні тваринних видів.

Створити таблицю

Результати проєкту

Результатом роботи є мультимедійні презентації, яку учні роблять самостійно, буклети практичних порад, орігамі. Після закінчення проєкту учні виступають зі своїми дослідженнями перед обраною аудиторією (захист на уроці).

Публікація на блозі

http://helenmarinka.blogspot.com/

 

 

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЄКТ

(ФОТО, QR-КОДИ З ПОСИЛАННЯМИ НА ВІДЕО, ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОЩО)

Презентації:

D:\User\Downloads\qrcode_docs.google.com.png D:\User\Downloads\qrcode_docs.google.com.png D:\User\Downloads\qrcode_docs.google.com.png

 

D:\User\Downloads\qrcode_docs.google.com.pngD:\User\Downloads\qrcode_docs.google.com.png

 

 

 

 

   Блог:     

 

 

docx
Додано
22 вересня
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку