Стем проєкт "Подорожуємо Україною"

Про матеріал

Кому необхідна презентація до конспекту пишіть на пошту leravalera199696@gmail.com
Ознайомити учнів з визначними місцями рідної країни, її природою. красою, сімома чудесами України. Розвивати навички працювати самостійно, відшуковувати цікаві факти у довідниках , з інтернет-сайтів і саме цікаве продемонструвати своїм однокласникам. Виховувати велике почуття любові до свого краю.

Кому необхідна презентація до конспекту пишіть на пошту leravalera199696@gmail.com

Перегляд файлу

Тема: Подорож Україною.

Мета: 

  • збагачувати знання учнів про Україну, історичні та культурні символи українського народу;
  • познайомити учнів з видатними місцями України;
  • сприяти формуванню національної свідомості, осмислення себе як частини великого українського народу;
  • розвивати пізнавальний інтерес до історії рідного краю, мислення, пам’ять;
  • виховувати любов до рідної Землі, почуття патріотизму, гордості за свою Батьківщину; 
  • бажання вивчати культуру рідного краю та берегти її.

Очікувані результати навчання:

  • дитина звертається та вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
  • об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності;
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти, залежно від мети читання;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • виявляє інтерес до подорожей Україною і світом;
  • добирає (з різних джерел) і повідомляє загальну інформацію про Україну та інші держави;
  • розуміє, що спонукає людей подорожувати;
  • читає, знаходить, аналізує та порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах.

 

Форма проведення. Урок-подорож.

Обладнання:  презентація.

                                             

ХІД УРОКУ:

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Привітання.

Всіх до класу він скликає

Голосистий наш дзвінок,

І ми радо поспішаєм

На цікавий наш…

  • Розпочинаємо ж урок, часу не гаючи. І радість ми пізнаємо, лиш труднощі  долаючи.
  • А запорукою успіху є усмішка. Тож передайте свою усмішку один одному, мені. Адже усмішка ще:
  • прикрашає обличчя;
  • підвищує настрій;
  • допомагає знайти нових друзів;
  • і навіть деколи, допомагає здійснювати бажання.

 

2. Емоційне налаштування.

  • Я знаю, що всі ви любите мандрувати.
  • А яку подорож вам хотілося б здійснити?
  • Звичайно, подорожі бувають різними. Можна сісти в літак і полетіти в далекі, невідомі краї. Але такий спосіб для багатьох недоступний.
  • Можна вирушити в мандрівку поїздом, автомобілем, велосипедом, пішки, навіть подумки “злітати” до зірок або уявити себе в таємничому підводному царстві. Але щоб здійснити будь-яку подорож, до неї треба підготуватися.

3. Гра “Я беру із собою в дорогу …”.

Вчитель замислює правило-критерій, за яким “у дорогу братимуть” певні предмети. Наприклад, це можуть бути всі круглі предмети або їстівні, що починаються з приголосної тощо. Він починає гру:

  • “Я беру із собою в дорогу кавун”. Інші учасники ставлять ведучому запитання, чи бере він із собою банан, апельсин, огірок тощо, і за відповідями “так” або “ні” намагаються відгадати правило.

 

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
  • Я думаю, що ви вже зрозуміли, що сьогодні у нас буде незвичайний урок, а урок-подорож.
  • Послухайте уважно рядки вірша і подумайте, по якій країні ми будемо подорожувати?

Дитино, глянь навкруг, яка твоя земля:

Красива, дивовижна і єдина.

Усе тут дороге: ліс, гори і поля,

Бо це Вітчизна наша – Україна.

  1. Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ». Метод «Мікрофон».
  • Діти, а що для вас Україна?
  • Які близькі за значенням слова можна дібрати до слова Україна? (Батьківщина, Вітчизна, рідний край.)
  • Які почуття у вас виникають коли ви чуєте слово Україна?

 

Радість               вірність                 гордість          бережливе ставлення

 

повага смуток

      

                                                                       Україна      єдність

          любов

                                  впевненість             відвертість             щирість

 

(Для мене Україна – це рідний край, де я народився, живу, де живуть і працюють мої батьки; це земля, на якій народився видатний український поет і художник Т.Г.Шевченко; це ліси та парки, гори, ріки і степи; це вулиця, на якій я живу, школа, мої друзі; це моя родина: тато, мама, сестричка, бабуся, дідусь, рідна домівка).

 

  1. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
  • Тема нашого уроку «Подорож Україною». Сьогодні  урок буде присвячений дорогій Батьківщині. Ми здійснимо захоплюючу мандрівку нашою чудовою, мальовничою  Україною, щоб більше дізнатися про свою країну, побачити її захоплюючу красу.

 

  1. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  • Оскільки в нас   урок-подорож. Хто мені скаже, що ж таке подорож?
  • Діти, щоб подорожувати, потрібно вибрати вид транспорту. Часу у нас мало, а країна наша – мала чи велика?
  • Діти (разом): Велика.
  • А яка вона велика, покажіть? (Діти розводять руки). Отже, нам потрібен дуже швидкий транспортний засіб. Відгадайте загадку:

В синім небі путь моя.

Швидше всіх літаю я.

Маю крила, хоч не птах.

Люди звуть мене … (літак)

  • Чи багато ми знаємо про Україну? Більшість думає, що так. Але починаючи мандрувати цією квітучою державою, вивчаючи звичаї різних регіонів, знайомлячись із особливостями їхньої культури, розумієш, що в Україні є дуже багато цікавого та незвіданого.
  • Діти, оскільки наша подорож уявна, ми будемо подорожувати на уявному літаку. Тож мотори завели! Полетіли!
  • Чого ви очікуєте від сьогоднішньої мандрівки?
  • В яких місцях України хотіли б побувати? А де вже були?
  •  Про що б хотіли дізнатися на уроці? (Відповіді дітей).
  1. Маршрут подорожі
  • Для того, щоб дізнатися маршрут нашої подорожі необхідно обчислити вирази.

Вчитель вмикає онлайн-гру

https://wordwall.net/uk/resource/31554394

  • Яка цифра найчастіше зустрічалась у виразах?
  • Кожна країна свiту обов’язково повинна мати свої три основні символи.
  • Що ж означає слово символ?
  • Давайте зазирнемо у словничок, що означає слово СИМВОЛ.

Символ — це умовне позначення якогось предмета, поняття чи явища.)

  • Україна також має 3 своїх символи. А які, ви зараз пригадаєте. 

 

Послухайте таку казку-легенду і скажіть про які 3 символи йдеться у легенді.

Жила собі жінка. І мала вона трьох синів. Сини зростали чесними, сміливими, дуже любили свою неньку і готові були віддати за неї своє життя.

Виросли сини і розійшлися по світах, прославляючи свою матір. Найстаршому мати подарувала на згадку про себе золоту корону з трьома промінцями. Корона зігрівала людей, вела вперед.

Середньому сину мати дала в дорогу синьо-жовтий одяг. Сміливий і сильний був середній син, і прославив він свою матір добрими звитяжними вчинками.

А найменший син отримав у дарунок від матері соловейків голос. І де б він не був, усюди лунала його дзвінка урочиста пісня. За цей голос і величний спів люди дали йому ім'я.

 

  • Про які 3 символи йдеться у легенді?
  • Молодці, добре впорались із завданням. Час продовжувати далі.
  • Зараз ми з вами пограємо у цікаву гру «Продовж речення». Гляньте уважно, у мене на екрані є зачинені віконця, в ньому є малюнки.

https://wordwall.net/uk/resource/36718030

  • Оберіть віконце, яке Вам до вподоби.

  • А тепер скажіть, як ви гадаєте, що таке Батьківщина, дивлячись на свої малюнки. (Вислови дітей про Батьківщину).

 

  1. Перша наша зупинка називається «Україна на карті»
  • Розгляньте мапу України.

https://wordwall.net/uk/resource/36718612

  • Відшукайте на ній столицю нашої держави.
  • Яку назву має це місто?
  • Чи були в Києві?
  • А що ви знаєте про це місто?
  • Як називається область у якій ми живемо. Чим славиться наша область?
  • Назвіть найбільші міста. Знайдіть їх на карті України.

 

  1. Друга наша зупинка «Цікаві факти про Україну» Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=jLppojIJbpE

 

ТОП 10 місць відпочинку, які варто відвідати в Україні

https://www.youtube.com/watch?v=O0SmY3sVRK8

 

  1. Зупинка «Поетична».
  • Україна – це рідна мова, чарівна пісня, народні обряди, стародавні традиції, це земля зі славною багатовіковою історією, оспівана поетами і возвеличина художниками.
  • Діти, я вам пропоную теж на мить стати поетами. Зараз ми  спробуємо  доповнити вірш, вставляючи певні слова.

https://wordwall.net/uk/resource/36719343

 

Ми дуже любим весь наш край,

І любим  _______ (Україну),

Її лани, зелений гай,

В саду рясну _______ (калину).

Там соловейко навесні

Співає між _______ (гілками),

Та й ми співаємо _______ (пісні) –

Змагається він з нами!

 

 

 

 

  • Подорожуємо далі. Завели мотори. Полетіли. Наступна зупинка – Мальовнича Україна (створення лепбука «Моя-Україна»).

 

  1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦЯ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

«Любов у серці»

         Сядьте вільно, розслабтесь, закрийте очі. Уявіть себе в нашому чарівному літаку . Ви сидите, вас ніхто не тривожить, вам зручно, спокійно, затишно і тільки звуки двигуна чути.  Ваше серце сповнюється любов ю і добротою. А за віконцем пропливають чудові картинки природи нашої рідної Батьківщини.

  • Відкрийте очі, Ось ми й повернулися із мандрівки у  наш клас.
  • Наша подорож скінчилась.
  • Що вам найбільше сподобалося?
  • Як називається наша Батьківщина?
  • Як називається головне місто нашої держави?
  • Які державні символи ви запам’ятали?
  • Які ще символи має наша країна? Назвіть їх.
  • Які прекрасні місця України ви б хотіли відвідати?
  • На ваших столах є сердечка.  Давайте розмістимо їх на карті України, щоб наша Батьківщина була захищена теплом наших сердець.

(Дії учні супроводжують побажаннями для рідної Вітчизни, наприклад: «Я бажаю любій Україні добра, радості, миру, безпеки, процвітання, щастя, мудрих людей, щирості, доброзичливості, краси, спокою, здобутків тощо»).

  • Я бажаю вам, щоб всі ваші мрії здійснилися! Не забувайте, що ви – діти землі, що зветься Україною. Любіть Батьківщину. Вона у вас єдина

Любіть Україну, як сонце, любіть,

Як вітер, і трави, і води.

Красу її, вічно живу і нову,

І мову її солов’їну.

Всім серцем любіть Україну свою –

І вічно ми будемо з нею!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
1851
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку