Stem-урок «Сторінка дослідника» Тема. Знайомі незнайомці

Про матеріал
Stem-урок «Сторінка дослідника» Тема. Знайомі незнайомці Мета: збагачувати знання учнів про знайомі предмети, речовини та явища в процесі практичної діяльності (дослідів); формувати вміння застосовувати засвоєнні знання, висловлювати судження та робити висновки; виховувати естетичне сприймання природніх явищ. Навички ХХІ століття +: комунікативність, критичне мислення, креативність, дослідження і спостереження. Інтегративно-асоціативна складова: «Я досліджую світ», «Математика», «Образотворче мистецтво».
Зміст слайдів
Номер слайду 1

S – День 1. Science Наука навколо нас T – День 2. Technology Технологічна майстерня. E – День 3. Engineering Інженерія M – День 4. Mathematics Цікава математика a – Бонус-сюрприз. S - День 5. Sport Здоров’я. Змагання. Витривалість.аs. S T E Mтиждень

Номер слайду 2

Пролунав уже дзвінок, Починається урок. Побажаю всім натхнення. За роботу, в добрий час!

Номер слайду 3

Знайомі незнайомціStem-урок «Сторінка дослідника»

Номер слайду 4

Як ви гадаєте, що таке дослідження?Хто здійснює дослідження та навіщо це потрібно?Як ви думаєте, що відчуває дослідник під час дослідження? Які його емоції під час успіху/невдачі?Чим важливі дослідження? Яка від них користь для нас?Уявіть, що ви дослідник. Що саме ви б хотіли вивчати?

Номер слайду 5

Вікторина «Що досліджує вчений»

Номер слайду 6

Вікторина «Що досліджує вчений»Геолог досліджує нашу планету та копалини. Ботанік досліджує рослини. Хімік досліджує склад речовин та їхні властивостіФізик досліджує закони природи та властирості різних речовин. Археолог досліджує історію за предметами минулого

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Наукова лабораторія«Веселка» «Крокуюча вода» «Вулкан» «Повітряні кульки»

Номер слайду 11

Дослід — це відтворення певного явища, створення чого-небудь нового в певних. Правила техніки безпеки. Не пробуйте на смак і не нюхайте речовини, з якими працюєте. Чітко виконуйте вказівки вчителя. Не займайте робоче місце без дозволу вчителя. Не торкайтесь руками гарячих предметів. Не використовуйте для дослідів несправне обладнання. Після виконання роботи помийте руки.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Чи можна побачити веселку у нашому класі?

Номер слайду 15

Дослід «ВЕСЕЛКА»

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Прекрасна ідея кольоротерапії. Викласти на тарілці по колу драже Skittles. Всередину тарілки налити води. залишилося трохи почекати і отримуємо веселку

Номер слайду 18

ВУЛКАН

Номер слайду 19

16 квітня, на півдні Мексики прокинувся один із найактивніших вулканів світу під назвою Попокатепетль. Дим піднявся у висоту близько 6 700 метрів.

Номер слайду 20

Цікаві факти про вулкан

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Наукове пояснення: Як діють компоненти і що відбувається під час досліду? При з’єднанні соди з оцтом можна спостерігати рясне виділення піни і почути характерне шипіння. Чому це відбувається? Подібне явище – це найпростіша хімічна реакція. Харчова сода, або натрій двовуглекислий, є лугом, і при з’єднанні з кислотою, вона розпадається на сіль, воду і вуглекислий газ. Іншими словами, відбувається нейтралізація речовин, за рахунок чого і виділяється рясна піна.

Номер слайду 23

Фізкульхвилинка

Номер слайду 24

Повітряна кулька

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Крокуюча вода

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Тепер я знаю…Мені сподобалось…

Номер слайду 29

Всі ви, діти — молодці,Гарно працювали!Але дзвоник пролунав,Він мені і вам сказав,Що урок вже час закінчувати,Треба йти відпочивати.

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
23 січня
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку