Конспект уроку з алгебри для 8-го класу на тему: "Степінь з цілим показником"

Про матеріал

Урок-подорож для 8 класу

Перегляд файлу

Урок алгебри у 8 класі з теми:

 «Степінь з цілим показником та його властивості»

Мета уроку:

  • Навчальна: удосконалити застосовування властивостей степеня з цілим від’ємним показником до розв’язування вправ;
  • Виховна: сприяти розвитку пізнавального інтересу, активності, допитливості, самостійності; формувати цілісне та гармонійне розуміння і сприйняття світу; любов та повагу до рідного краю;
  • Розвиваюча: розвивати ключові предметні компетенції: уміння узагальнювати, систематизувати, аналізувати, порівнювати, робити висновки; уміння нестандартно мислити, використовуючи математичне мовлення; сприяти розвитку пізнавального інтересу до математики.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань

Форма проведення уроку: урок подорож

Обладнання: презентація, комп’ютер, проектор

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

Учитель. Шановні діти, рада бачити вашу готовність до уроку і сподіваюся, що ми з вами проведемо час цікаво і корисно. Я вірю у ваші здібності!

Хочу повідомити, що сьогодні ми продовжуємо працювати над темою «Степінь з цілим показником». Будемо розв’язувати цікаві вправи, задачі, де треба буде не лише показати знання з даної теми, але й продемонструвати свою логіку, творче мислення, швидкість думки.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Учитель. Здійснимо взаємоперевірку домашнього завдання, обмінявшись зошитами, один з одним (сусіди по партах). (Слайд 2)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Виконання усних вправ

  1. Яке число слід піднести до квадрата, щоб дістати: 9; 81; 0; 16; ?

Яке число слід піднести до куба, щоб дістати: 8; -27; ; -0,064? (Слайд 3)

  1. Подайте вирази у вигляді степеня:

х5х7; 5 ∙ 52; аа3; у4у-6у; 102 ∙ 10-1 ∙103; 7-2 ∙ 493; а8 : а2; 3- 4 : 3; х6 : х; ;

а2п ∙ ап; (а3)- 2; 32а2; а5(а12 : а- 2)2; -z6 : (-z)3. (Слайд 4)

ІV. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Чи любите ви подорожувати? Сьогодні у нас урок подорож. Щоб дізнатися яка подорож нас чекає, треба відгадати слово

V. Удосконалення навчальних компетенцій

1. Математична естафета: «Відгадай слово» На кожну парту вчитель роздав одне завдання. Працюємо в парах (Слайд 5)

Враховується правильність та швидкість виконання.

 

  1.  

a-8a10

Х

  1.  

a-3:a5

Щ

64

  1.  

(b-4)8

О

7

  1.  

b17b-21:b-4

Р

  1.  

727-1

С

1

  1.  

105:107

Н

0,01

  1.  

4222

И

  1.  

(32)-1

Н

25

  1.  

5-12:5-14 

Е

  1.      

50+35:33

А

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель. Відповідь – Херсонщина.

Херсонщина-край стиглих кавунів,

Ланів пшениці, тихих, неозорих.

А серед них-комбайни-кораблі,

Що носять золоте пшеничне море.

Херсо́н — місто, обласний центр на півдні України. Важливий економічний центр півдня України. Як перше місто з так званого «Грецького проекту» Григорія Потьомкіна та Катерини II, було назване на честь найвідомішого міста-колонії Херсонес, що розташоване у Криму. Антична назва Херсонесдавньогрецьке діалектне слово «півострів». Але для назви було використано візантійський варіант, що вперше з'являється за часів імператора Зенона.. 

2. Рік заснування міста Херсона ви дізнаєтесь, якщо виконаєте наступне завдання (Слайд 6):

 

 

 

 

Херсонська область містить 18 районів. (Слайд 7)Тут розташовано 2 заповідники – Чорноморський та Асканія-Нова, також є єдина в Європі пустеля – Олешківські піски. (Слайд 8, 9)

  1. Знайдіть значення виразу: Робота з підручником. Один учень працює біля дошки. (Слайд 10)

№280

№284

  1. Фізкультхфилинка (Слайд 11-12)
  2. «Знайди і виправ помилку» (Слайд 13)

Учні маркером виправляють помилки.

І варіант

 

 

1)1000 000=

«+»

 

2)272000=2,72

«  »

2,72

3)0,0025=2,5

«  »

2,5

4)2=1

«+»

 

5)5

«  »

 

ІІ варіант

 

 

1)100 000=

«  »

2)12 345 000=1,2345

« + »

 

3)0,000345=3,45

«  »

3,45

4)2,1=6,3

«+»

 

5)3

«  »

 

  Учитель. Молодці! Завдання виконали.

   VІ. Підсумок уроку

    Учитель. Настав час підвести підсумки математичної естафети та нашого уроку в цілому:

  • Які труднощі довелося долати? І чого набули, долаючи ці перешкоди?
  • Чи досягли поставленої на початку уроку мети?
  • А що ж треба робити, щоб наступного разу було набагато легше виконувати вправи?

Пропоную продовжити речення (Слайд 14)

  • Сьогодні я повторив…
  • Сьогодні на уроці я дізнався…
  • Мені сподобалося…
  • За урок ставлю собі оцінку…
  • Результативність уроку…(добра, задовільна)

VІ. Домашнє завдання.

  1. Повторити зміст означення та властивостей степеня з цілим від'ємним показником.
  2. Виконати вправи №277, 281

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бовкун Юлія Сергіївна
    Гарний урок, але не вистачає презентації
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Piatkina Tetiana
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 1. Раціональні вирази
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
4685
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку