Урок-подорож для 8 класу
Урок алгебри у 8 класі з теми:
«Степінь з цілим показником та його властивості»
Мета уроку:
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань
Форма проведення уроку: урок – подорож
Обладнання: презентація, комп’ютер, проектор
Перебіг уроку
І. Організаційний момент
Учитель. Шановні діти, рада бачити вашу готовність до уроку і сподіваюся, що ми з вами проведемо час цікаво і корисно. Я вірю у ваші здібності!
Хочу повідомити, що сьогодні ми продовжуємо працювати над темою «Степінь з цілим показником». Будемо розв’язувати цікаві вправи, задачі, де треба буде не лише показати знання з даної теми, але й продемонструвати свою логіку, творче мислення, швидкість думки.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Учитель. Здійснимо взаємоперевірку домашнього завдання, обмінявшись зошитами, один з одним (сусіди по партах). (Слайд 2)
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Виконання усних вправ
Яке число слід піднести до куба, щоб дістати: 8; -27; ; -0,064? (Слайд 3)
х5х7; 5 ∙ 52; аа3; у4у-6у; 102 ∙ 10-1 ∙103; 7-2 ∙ 493; а8 : а2; 3- 4 : 3; х6 : х; ;
а2п ∙ ап; (а3)- 2; 32 ∙ а2; а5 ∙ (а12 : а- 2)2; -z6 : (-z)3. (Слайд 4)
ІV. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Чи любите ви подорожувати? Сьогодні у нас урок – подорож. Щоб дізнатися яка подорож нас чекає, треба відгадати слово
V. Удосконалення навчальних компетенцій
1. Математична естафета: «Відгадай слово» На кожну парту вчитель роздав одне завдання. Працюємо в парах (Слайд 5)
Враховується правильність та швидкість виконання.
|
a-8⋅a10 |
Х |
|
|
a-3:a5 |
Щ |
64 |
|
(b-4)8 |
О |
7 |
|
b17⋅b-21:b-4 |
Р |
|
|
72⋅7-1 |
С |
1 |
|
105:107 |
Н |
0,01 |
|
42⋅22 |
И |
|
|
(32)-1 |
Н |
25 |
|
5-12:5-14 |
Е |
|
|
50+35:33 |
А |
10 |
Учитель. Відповідь – Херсонщина.
Херсонщина-край стиглих кавунів,
Ланів пшениці, тихих, неозорих.
А серед них-комбайни-кораблі,
Що носять золоте пшеничне море.
Херсо́н — місто, обласний центр на півдні України. Важливий економічний центр півдня України. Як перше місто з так званого «Грецького проекту» Григорія Потьомкіна та Катерини II, було назване на честь найвідомішого міста-колонії Херсонес, що розташоване у Криму. Антична назва Херсонес — давньогрецьке діалектне слово «півострів». Але для назви було використано візантійський варіант, що вперше з'являється за часів імператора Зенона..
2. Рік заснування міста Херсона ви дізнаєтесь, якщо виконаєте наступне завдання (Слайд 6):
Херсонська область містить 18 районів. (Слайд 7)Тут розташовано 2 заповідники – Чорноморський та Асканія-Нова, також є єдина в Європі пустеля – Олешківські піски. (Слайд 8, 9)
№280
№284
Учні маркером виправляють помилки.
І варіант |
|
|
1)1000 000= |
«+» |
|
2)272000=2,72 |
« – » |
2,72 |
3)0,0025=2,5 |
« – » |
2,5 |
4)2=1 |
«+» |
|
5)5 |
« – » |
|
ІІ варіант |
|
|
1)100 000= |
« – » |
|
2)12 345 000=1,2345 |
« + » |
|
3)0,000345=3,45 |
« – » |
3,45 |
4)2,1=6,3 |
«+» |
|
5)3 |
« – » |
|
Учитель. Молодці! Завдання виконали.
VІ. Підсумок уроку
Учитель. Настав час підвести підсумки математичної естафети та нашого уроку в цілому:
Пропоную продовжити речення (Слайд 14)
VІ. Домашнє завдання.
1