Властивості степеня з цілим від'ємним показником

Про матеріал

Мета: вивчити властивості степеня з цілим від'ємним показником та сформувати вміння використовувати їх для розв'язування вправ на обчислення значень числових виразів і перетворень виразів зі змінними.

Тип уроку: засвоєння та застосування знань.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Перегляд файлу

АЛГЕБРА

Тема. Властивості степеня з цілим від'ємним показником 

Мета: вивчити властивості степеня з цілим від'ємним показником та сформувати вміння використовувати їх для розв'язування вправ на обчислення значень числових виразів і перетворень виразів зі змінними.

Тип уроку: засвоєння та застосування знань.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

III. Актуалізація опорних знань та вмінь

З метою успішного сприйняття учнями навчального матеріалу перед вивченням нового матеріалу слід активізувати такі знання і вміння учнів: застосування означення степеня з натуральним та цілим показниками для обчислення значень степенів числових виразів; змісту та способами застосування основної властивості степеня з натуральним показником та її наслідки для перетворення цілих раціональних виразів; порядок виконання арифметичних дій різного ступеня.

 Виконання усних вправ

1.   Яке число слід піднести до квадрата, щоб отримати: 9; 81; 0; 16; http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra8/algebra8.files/image1000.gif?

Яке число слід піднести до куба, щоб отримати: 8; -27; http://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra8/algebra8.files/image1574.gif; -0,064?

 

ІV. Засвоєння знань

План вивчення нового матеріалу

1.   Формулювання властивостей степеня з цілим від'ємним показником.

2.   Приклади застосування властивостей степеня з цілим показником.

Після того як учні засвоїли означення степеня з цілим від'ємним показником, переходимо до вивчення властивостей степеня з цілим від'ємним показником. Ці властивості формулюються в загальному вигляді, а спосіб їх доведення демонструється на прикладі множення степенів з цілими від'ємними показниками і однаковими основами.

Розглядаючи питання про спосіб застосування властивостей степеня з цілим показником, учні мають усвідомити, що дії над степенями з цілими показниками виконуються за тими самими алгоритмами, що й дії зі степенями з натуральними показниками; також можливе їх використання під час виконання дій над степенями з однаковою основою, що не дорівнює нулю, та показниками, один з яких може бути натуральним, а інший (інші) — цілим від'ємним.

Картинки по запросу властивості степеня з цілим показникомКартинки по запросу властивості степеня з цілим показникомКартинки по запросу властивості степеня з цілим показником

 

 V. Засвоєння вмінь

Виконання письмових вправ

https://image.slidesharecdn.com/8klasalgebramerzljak2016-161212095213/95/8-64-638.jpg?cb=1481536395https://image.slidesharecdn.com/8klasalgebramerzljak2016-161212095213/95/8-64-638.jpg?cb=1481536395

(Самостійно)

https://image.slidesharecdn.com/8klasalgebramerzljak2016-161212095213/95/8-64-638.jpg?cb=1481536395                                                            https://image.slidesharecdn.com/8klasalgebramerzljak2016-161212095213/95/8-64-638.jpg?cb=1481536395

 

      https://image.slidesharecdn.com/8klasalgebramerzljak2016-161212095213/95/8-64-638.jpg?cb=1481536395

  https://image.slidesharecdn.com/8klasalgebramerzljak2016-161212095213/95/8-65-638.jpg?cb=1481536395

VII. Підсумки уроку

 Властивності степеня

VIII. Домашнє завдання

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 1. Раціональні вирази
Додано
16 грудня 2017
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні

Отримайте безкоштовний сертифікат про публікацію авторської розробки

Кожна публікація гарантує участь у конкурсі для вчителів

Додати розробку