1 варіант
б) а12 : а4 ; (0,5 б.)
в) ( в4 )6; (0,5 б.)
б) (-2)4 (0,5 б.)
4 . Чи тотожні вирази : - y2 і (- y)2 ? ( 1 б.)
5. Розв’язати рівняння: 76 · х =78 (2б.)
6. Знайти значення виразу: (-1) 8+(- )2 · ( -3 )3 + ( 0,2)3 · 53 ( 3 б. )
7. При якому якому значенні х вираз 1- х2 набуває найбільшого або найменшого значення і якого? ( 3б. )
2 варіант
1.Записати у вигляді степеня: а) с7 · с3 ; ( 0,5 б.)
б) n14 : n6 ; ( 0,5 б.)
в) ( а6)4 ; ( 0,5 б.)
Кожна людина в житті проходить свій шлях. Якщо життя людини пов‘язане з
математикою, то цей шлях можна назвати мистецтвом. Навчання математики - процес,
що спрямований не на весь клас одночасно, а на кожного учня окремо. Урок – як
мистецький витвір, народжується із дзвоником і вмирає із дзвоником, пролітає для n
пар очей одночасно, але в душі і у розумі кожного учня залишає свій власний слід,
торує стежку, по якій ще довго прийдеться йти до розуміння істини. І не кожній дитині
буває легко на цьому шляху, тому так важливо учителю відчувати своїм серцем і
відкривати для взаемодії душі дітей.
Як зацікавити школярів математикою? Як зробити так, шоб дітям хотілося йти,
поспішати на урок математики? Як сформувати відповідальне ставлення учнів до своєї
навчальної праці?
Щоб знайти своє місце в житті, бути успішним, активно засвоїти свої життєві і соціальні ролі, сучасний учень повинен володіти такими якостями і уміннями: бути гнучким і мобільним, швидко адаптуватися до змінних життєвих ситуацій, використовувати свої знання для вирішення життєвих проблем, бути комунікабельним, здобувати потрібну інформацію, аналізувати її, приймати виважені рішення, уважно ставитися до власного здоров’я, бути відповідальним за своє майбутнє та досягнення життєвого успіху. Тому, важливою й актуальною проблемою сучасної школи повинно бути формування в учнів життєвих або ключових компетентностей. Саме компетентнісний підхід повинен подолати прірву між освітою і вимогами сучасного життя