Стимулювання позитивного ставлення до навчання, створення умов для ефективної мотивації на уроках

Про матеріал
Виступ на педагогічній нараді на тему "Стимулювання позитивного ставлення до навчання, створення умов для ефективної мотивації на уроках" з досвіду роботи
Перегляд файлу

Стимулювання позитивного ставлення до навчання, створення умов для ефективної мотивації на уроках

 

Усi нашi задуми,

усi пошуки й побудови перетворюються на порох,

якщо учень не бажає вчитися.

(В. О. Сухомлинський)

 

 

Якщо дитина дивується, цiкавиться — вона починає мислити. Новi iдеї — продукт творчої уяви. Отже, зацiкавленiсть — найдужча мотивацiя до навчання.

Мотив - збудник думки, його регулятор. Мотиви навчання - це джерело мислення.

На уроках інформатики я використовую рiзнi форми й методи органiзацiї роботи, що враховують суб'єктивний досвiд учнiв щодо теми, яка розглядається. Створюю атмосферу зацiкавленостi кожного учня як у власнiй роботi, так i в роботi всього класного колективу.

Стимулюю учнiв до використання рiзноманiтних способiв виконання завдань на уроцi без побоювання помилитися, одержати неправильну вiдповiдь.

Заохочую прагнення учнiв до самостiйної роботи, аналiзувати пiд час уроку рiзнi способи виконання завдань, запропонованi дiтьми, вiдзначати та пiдтримувати всi прояви дiяльностi, що сприяють досягненню учнями мети.

Створюю педагогiчну ситуацiю спiлкування, що дозволяє кожному учневi, незалежно вiд ступеня його готовностi до уроку, виявляти iнiцiативу, самостiйнiсть i винахiдливiсть у способах роботи.

Обговорюю з учнями наприкiнцi уроку не лише те, «що ми дiзналися» (що опанували), але й те, що сподобалось (не сподобалось) та чому; що хотiлося б виконати ще раз, а що зробити по-iншому.

Пiд час опитування на уроцi (виставлення оцiнок) аналiзую не лише правильнiсть (неправильнiсть) вiдповiдi, але i її самостiйнiсть, оригiнальнiсть, бажання учня шукати та знаходити рiзноманiтнi способи виконання завдань.

Оголошуючи домашнє завдання, повiдомляю не лише його змiст та обсяг, але й даю докладнi рекомендацiї щодо рацiональної органiзацiї навчальної роботи, яка забезпечить виконання домашнього завдання.

Щодо органiзацiї роботи, урiзноманiтнюю її види; практикую диференцiйованi iндивiдуальнi завдання. Пiд час практичної частини уроку, можна дозволити учням звертатися за допомогою до вчителя, до товариша, користуватися пiдручником, довiдником.

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
1789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку