« Сторінками книжки «Математика.»»

Про матеріал
Конспект заняття з логіко - математичного розвитку для дітей старшої групи.
Перегляд файлу

Заняття для старших дошкільників « Сторінками книжки «Математика.»»

                            Вихователь:Тетяна Шкарупа

Мета :ознайомити дітей із знаком «+»; сформувати уявлення про додавання як об’єднання груп предметів;вчити знаходити в довкіллі відомі цифри; порівнювати множини за кількістю елементів та визначати відношення; учити виконувати словесну інструкцію; закріплювати знання про геометричні фігури ; вчити орієнтуватися на інформаційно – ігровому полі ; розвивати логічне мислення ,окомір,дрібні м’язи кісті рук, увагу; виховувати працьовитість , відповідальність.

Вихователь демонструє дітям зображення математичного знаку «+»:

« Діти, до нас сьогодні  завітав цікавий гість. Хто це?( відповіді дітей). Вірно, діти, до нас завітав знак додавання! А для чого він потрібен? Що він робить?( відповіді дітей). Розумнички , знак додавання усе - усе збільшує, додає.»

 

Гостра наче птиця ( одиниця)

 

Вихователь: « Діти, а який настрій у математичного знаку?( відповіді дітей). Так, дітки, знак «+» дуже засмучений. Він прийшов до нас по допомогу. Адже в книжці « Математика», де він жив разом з іншими математичними мешканцями сталася біда. Злюка  Мінус вирішив, що цифри не потрібні людям та  всі числа зменшив до 0. Що таке , діти, «нуль»?( відповіді дітей). Вірно, нуль означає нічого немає. Пусте місце.  

- Діти, а чи взагалі потрібні нам числа ( цифри)?( відповіді дітей)

- Давайте допоможемо нашому гостю та  відправимося у подорож сторінками книги математика та відшукаємо всі числа, збільшимо їх!

А щоб відшукати першу сторінку книжки необхідно зробити 4 кроки вперед та 5 кроків вправо.».

Вихователь:

Завдання№1

 « Щоб потрапити на наступну сторінку нам необхідно прописати цифру 1.

Давайте спочатку пропишемо її в повітрі. « Носик»- « ніжка». Прописуємо згори - вниз.

А тепер пропишіть, будь ласка, цифру 1 в ваших зошитах»

Робота за столами - діти прописують цифру 1 в зошитах.

Коментар вихователя: « Діти, візьміть , будь ласка в праву руку ( хто пише лівою рукою - в ліву) олівець . Покажіть як ви його тримаєте!( вихователь виправляє положення рук дітей). Розумнички! А тепер починаємо прописувати зверху – вниз, « носик»- « ніжка», « раз»- « два», « раз»- « два». Прописуємо, не відриваючи руки. Не натискайте, будь ласка, сильно на олівець, щоб він не плакав та не ламався. 

Слідкуйте за своєю спиною, Спинки рівні, голову низько не схиляємо».

                  

Пальчикова гімнастика:

Давай-но пальці рахувати :

Один, два, три, чотири, п*ять,

Один, два, три, чотири, п*ять.

Десять пальців, дві руки -

Це твої помічники.

 

Вихователь:  «  Молодці! Першу сторінку заповнили одиничками. Тепер тут не пусте місце… Віддамо цю сторінку Плюсику !

А ось і наступна сторінка книги Математика! Діти , яке наступне число після числа 1?( відповіді дітей). Розумнички! Отже ,по порядку в нас яка сторінка?( відповіді дітей).  Вірно, відкрилася друга по порядку сторінка! Адже ми пам’ятаємо секрет, що коли ми називаємо наступне число - ми додаємо одиничку! До 1 додати 1 буде ?( відповіді дітей)

Завдання №2 «Знайди цифри»

1)Знайди у квітках цифри і наведіть їх кольоровим олівцем.

Вихователь: « Розумнички! От вже й друга сторінка у нашого друга Плюсика. 

А наступна сторінка яка?( відповіді дітей). Вірно, третя. А як ви це з’ясували?( відповіді дітей).

Завдання № 3 «Смачні яблучка»( порівняння)

  1. полічи , скільки дірочок зробили черв’ячки

в червоному яблучку ?Скільки в зеленому яблучку ? ( порівняйте)

2) Скільки черв’ячків в низу ? Скільки черв’ячків в верху?( порівняйте)

 

Так, діти  третю сторінку ми пройшли , яку тепер нам сторінку потрібно найти ? ( відповідь дітей)

Завдання № 4 «Збери посуд»

Одна дитина працює біля дошки.

 

  1. На полицю поставили дві чашки й одне блюдце. Позначте кількість чашок за допомогою кружечків ,кількість блюдець – за допомогою квадратів.
  • що ми зробили з предметами ( поставили поряд , склали разом)
  • який  знак необхідно поставити між предметами у такому разі?
  • Скільки всього посуду?
  • Поставте знак «=» і викладіть загальну кількість кружечків і квадратів
  • Виконаємо рішення за допомогою цифр.

Пройшли  ми і четверту сторінку нашої книжки

Завдання №5 «Зустріч Равлика і Метелика » ( графічний диктант)

  • допомогти друзям подолати шлях за  словесною інструкцією і визначити місце зустрічі.

Завдання № 6

Коректурна таблиця «Весела математика»

  • Погляньте уважно , що знаходиться в верхньому лівому кутку ?
  • Що знаходиться в правому верхньому кутку ?
  • Що зайве в першій строчці таблиці ?
  • Що знаходиться над ялинкою ?
  • Що знаходиться під ялинкою?
  • Що зліва від моркви ?
  • Що справа від ялинки?

  

Вихователь: « Ось ми й в групі! Молодці!

Діти, де ми сьогодні були? Що робили? Що для вас було новим? Що було складним? Чому?( відповіді дітей)

Що ще б цікавого ви б хотіли узнати про цифри?  Чи сторінками якої книжки ви б хотіли ще по подорожувати?( відповіді дітей).

Молодці , на цьому наша подорож закінчилася. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ

ЗАНЯТТЯ ДЛЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

«Сторінками книжки «Математики»»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь КЗ «ДНЗ (ясла –садок)

                                              №186 КСТ» КМР

                                      Шкарупа Т.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку