Стратегія діяльності викладача в умовах дистанційної та змішаної освіти. Аналіз ризиків, шляхи усунення негативних наслідків падіння ефективності освітнього процесу в умовах карант

Про матеріал
Сучасні технології мають підготувати здобувачів до професій, які ще не існують, навчити використовувати технології, які ще не винайдені, навчити вирішувати проблеми, які ще не виникли.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Стратегія діяльності викладача в умовах дистанційної та змішаної освіти. Аналіз ризиків, шляхи усунення негативних наслідків падіння ефективності освітнього процесу в умовах карантину. І. М. Бачикало. Викладач біології і географії

Номер слайду 2

Освічений – це той, хто знає, де знайти те, що він не знає

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Сучасні технології мають підготувати здобувачів до професій, які ще не існують, навчити використовувати технології, які ще не винайдені, навчити вирішувати проблеми, які ще не виникли.

Номер слайду 5

Змішане навчання. Організація освітнього процесу, що поєднує застосування технологій дистанційного навчання на очній формі.

Номер слайду 6

. Змішане навчання - це персоналізоване навчання на основі компетентностей. Змішане навчання. Навчальний заклад (очне навчання)Онлайн -навчання

Номер слайду 7

Змішане навчання. Моделі змішаного навчання

Номер слайду 8

Змішане навчання. Стратегія діяльності викладача : Живі події (передбачають частину звичної роботи “в аудиторії” з викладачем та здобувачами освіти. Співпраця. Поєднує два ключових елементи: робота з однолітками і робота з вчителем. Співпраця може відбуватися як в аудиторії під час виконання групових завдань, так і через електронну пошту чи соцмережі. Онлайн-контент (самостійне навчання). Здобувач самостійно опрацьовує матеріали у зручному для нього (неї) темпі та місці. Оцінка. Здобувачі можуть стежити за своїм прогресом, а викладач натомість — оцінювати їхні знання та корегувати процес навчання через індивідуальне інструктування. Додаткові матеріали. Можуть охоплювати роздруковані матеріали, інші ресурси тощо.

Номер слайду 9

Змішане навчання «живі події» Передбачає живе спілкування між викладачем та здобувачами освіти. Викладач тезисно пояснює навчальний матеріал і зупиняється на важливих моментах на занятті в аудиторії, інше здобувачі освіти вивчають самостійно.

Номер слайду 10

Змішане навчання«співпраця» Здобувачі освіти самостійно отримують нові знання за допомогою електронних ресурсів у зручний для себе час. А на заняттях спільна робота з картами, проведення дискусій, організація групової навчальної діяльності.

Номер слайду 11

Відпрацювання практичних навиків, на основі яких формуються основні компетентності здобувачів освіти

Номер слайду 12

Seterra Online – одна з найбільш захоплюючих та популярних географічних вікторин у світі. Дану програму застосовую для закріплення матеріалу, а саме після вивчення розділів: «Країни Європи», «Країни Азії», «Країни Америки». Під час гри можна у цікавий спосіб перевірити знання здобувачів освіти. ОНЛАЙН-КОНТЕНТ

Номер слайду 13

Earthcam.com – це портал зібраних вебкамер встановлених у всіх містах світу. А головна мета — формування привабливості країни. Для кращого вивчення країн світу використовую на уроках географії. ОНЛАЙН-КОНТЕНТ

Номер слайду 14

Ethermap – достатньо новий інструмент, який можна використовувати для створення онлайн-карт. За допомогою Ethermap ми створюємо карти якоїсь країни, або план місцевості свого міста. Дану програму я використовую на уроках під час вивчення різних країн світу. Наприклад ми використали під час теми: «Велика Британія», де здобувачі освіти наносили на карту столицю країни і магістраль. ОНЛАЙН-КОНТЕНТ

Номер слайду 15

«Оцінка знань»

Номер слайду 16

Проведення очних та онлайн консультацій «Додаткові матеріали»

Номер слайду 17

Додаткові матеріали. Відеоуроки репетиторів компанії Букі (географія, біологія)Відкриті відеоурокі від проєкту Ed. Еra, підготовка до ЗНО (біологія, географія)Youtube-канал «Оsvita. Academy» (біологія, географія)Youtube-канал ЗНО корисні відео для навчання. Be Smart/ Будь розумним – Youtube-канал з онлайн підготовки до ЗНО. Сайт та You. Tube-канал Нової школи наповнені відео з більшості предметів шкільної програми

Номер слайду 18

Moza. Book урізноманітнює інструментарій уроків за рахунок численних ілюстраційних, анімаційних і творчих презентаційних можливостей. Цікава наука на цьому Youtube-каналі предствалені науково-популярні та освітні відео. Відео погруповані за тематикою. Їх я використовую на уроках або рекомендую для перегляду.

Номер слайду 19

Дистанційне навчання. Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій

Номер слайду 20

Дистанційне навчання. Синхронне співпраця в режимі реального часу перевага - можна залучати учасників у визначений час відео- чи аудіозв’язок, спілкування в чатіВажливо! Під час дистанційного навчання в синхронному режимі учасники нерухомо сидять біля екрана. Не забуваймо про чергування розумової активності з фізичною, гімнастику для очей. Асинхронне охоплює різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки перевага - здобувачі освіти працюють у власному темпі та у зручний для себе час, забезпечується диференціація Важливо! Педагоги мають зазначити терміни виконання завдань, надати орієнтовний розклад занять.

Номер слайду 21

Критерії вибору платформ та інструментівпід час проведення онлайн-уроків

Номер слайду 22

Найдоступніші платформидля онлайн-взаємодії

Номер слайду 23

Безкоштовний, найбільш пристосований та зручний додаток для навчання, який розроблено для широкомаштабних відеоконференцій, до яких можна приєднати посилання або код, за яким здобувачі освіти мали змогу підключитися. Дистанційне навчання

Номер слайду 24

Номер слайду 25

поштовх до розвитку всіх учасників освітнього процесу ;нові форми та методи в роботі;нові інструменти викладацької діяльності; підвищення рівня цифрової та інформаційної компетентності як вчителів так і здобувачів освіти;покращення матеріально-технічного оснащення для навчання за дистанційними технологіями;можливість навчання у будь-який час і будь де. Позитив: Success

Номер слайду 26

Труднощі: Successматеріальне та технічне оснащення для навчання за дистанційними технологіями;різний рівень цифрової та інформаційної компетентності вчителів та здобувачів освіти;неможливість проведення уроків у режимі реального часу для здобувачів освіти, які не мали доступу до інтернету;проблеми здобувачів самоорганізувати навчальний процес;відсутність живого спілкування та мовної практики.

Номер слайду 27

усунення негативних наслідків падіння ефективності освітнього процесу в умовах карантину.обрати оптимальний спосіб спілкування (зв’язку);визначати ключові теми для онлайн-опрацювання та навчання в аудиторії ;продумати змістове наповнення для кожного уроку;здобувачі освіти, які не мають технічного забезпечення заздалегідь отримували друковані матеріали.

Номер слайду 28

усунення негативних наслідків падіння ефективності освітнього процесу в умовах карантину.під час роботи в аудиторіях повторювали, корегували та об’єднували теми;здобувачі освіти мали можливість отримувати консультації;залучали батьків до співпраці; рекомендували батькам забезпечити дітей гаджетами.

Номер слайду 29

усунення негативних наслідків падіння ефективності освітнього процесу в умовах карантину.заохочувала і хвалила здобувачів, коли бачила, що робота виконана самостійно хоч не ідеально; готувала робочі завдання, де рівень складності наростає від елементарного до дуже складного, якщо здобувач виконав завдання лише до половини, пояснювала складніший матеріал додатково;давала індивідуальні завдання кожному хоча б раз на кілька тижнів;пропонувала здобувачам завдання, які передбачають власні міркування та висловлення власної думки, а не вибір з готових відповідей.

Номер слайду 30

Онлайн-навчання не повинно бути легкою прогулянкою з увімкненим автопілотом. Ключове слово тут «навчання». Крістофер Палм

Номер слайду 31

Дякую за увагу!

pptx
Додано
1 квітня 2023
Переглядів
516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку