Змішане навчання. Стратегія діяльності викладача : Живі події (передбачають частину звичної роботи “в аудиторії” з викладачем та здобувачами освіти. Співпраця. Поєднує два ключових елементи: робота з однолітками і робота з вчителем. Співпраця може відбуватися як в аудиторії під час виконання групових завдань, так і через електронну пошту чи соцмережі. Онлайн-контент (самостійне навчання). Здобувач самостійно опрацьовує матеріали у зручному для нього (неї) темпі та місці. Оцінка. Здобувачі можуть стежити за своїм прогресом, а викладач натомість — оцінювати їхні знання та корегувати процес навчання через індивідуальне інструктування. Додаткові матеріали. Можуть охоплювати роздруковані матеріали, інші ресурси тощо.
Seterra Online – одна з найбільш захоплюючих та популярних географічних вікторин у світі. Дану програму застосовую для закріплення матеріалу, а саме після вивчення розділів: «Країни Європи», «Країни Азії», «Країни Америки». Під час гри можна у цікавий спосіб перевірити знання здобувачів освіти. ОНЛАЙН-КОНТЕНТ
Ethermap – достатньо новий інструмент, який можна використовувати для створення онлайн-карт. За допомогою Ethermap ми створюємо карти якоїсь країни, або план місцевості свого міста. Дану програму я використовую на уроках під час вивчення різних країн світу. Наприклад ми використали під час теми: «Велика Британія», де здобувачі освіти наносили на карту столицю країни і магістраль. ОНЛАЙН-КОНТЕНТ
Додаткові матеріали. Відеоуроки репетиторів компанії Букі (географія, біологія)Відкриті відеоурокі від проєкту Ed. Еra, підготовка до ЗНО (біологія, географія)Youtube-канал «Оsvita. Academy» (біологія, географія)Youtube-канал ЗНО корисні відео для навчання. Be Smart/ Будь розумним – Youtube-канал з онлайн підготовки до ЗНО. Сайт та You. Tube-канал Нової школи наповнені відео з більшості предметів шкільної програми
Moza. Book урізноманітнює інструментарій уроків за рахунок численних ілюстраційних, анімаційних і творчих презентаційних можливостей. Цікава наука на цьому Youtube-каналі предствалені науково-популярні та освітні відео. Відео погруповані за тематикою. Їх я використовую на уроках або рекомендую для перегляду.
Дистанційне навчання. Синхронне співпраця в режимі реального часу перевага - можна залучати учасників у визначений час відео- чи аудіозв’язок, спілкування в чатіВажливо! Під час дистанційного навчання в синхронному режимі учасники нерухомо сидять біля екрана. Не забуваймо про чергування розумової активності з фізичною, гімнастику для очей. Асинхронне охоплює різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки перевага - здобувачі освіти працюють у власному темпі та у зручний для себе час, забезпечується диференціація Важливо! Педагоги мають зазначити терміни виконання завдань, надати орієнтовний розклад занять.
поштовх до розвитку всіх учасників освітнього процесу ;нові форми та методи в роботі;нові інструменти викладацької діяльності; підвищення рівня цифрової та інформаційної компетентності як вчителів так і здобувачів освіти;покращення матеріально-технічного оснащення для навчання за дистанційними технологіями;можливість навчання у будь-який час і будь де. Позитив: Success
Труднощі: Successматеріальне та технічне оснащення для навчання за дистанційними технологіями;різний рівень цифрової та інформаційної компетентності вчителів та здобувачів освіти;неможливість проведення уроків у режимі реального часу для здобувачів освіти, які не мали доступу до інтернету;проблеми здобувачів самоорганізувати навчальний процес;відсутність живого спілкування та мовної практики.
усунення негативних наслідків падіння ефективності освітнього процесу в умовах карантину.обрати оптимальний спосіб спілкування (зв’язку);визначати ключові теми для онлайн-опрацювання та навчання в аудиторії ;продумати змістове наповнення для кожного уроку;здобувачі освіти, які не мають технічного забезпечення заздалегідь отримували друковані матеріали.
усунення негативних наслідків падіння ефективності освітнього процесу в умовах карантину.під час роботи в аудиторіях повторювали, корегували та об’єднували теми;здобувачі освіти мали можливість отримувати консультації;залучали батьків до співпраці; рекомендували батькам забезпечити дітей гаджетами.
усунення негативних наслідків падіння ефективності освітнього процесу в умовах карантину.заохочувала і хвалила здобувачів, коли бачила, що робота виконана самостійно хоч не ідеально; готувала робочі завдання, де рівень складності наростає від елементарного до дуже складного, якщо здобувач виконав завдання лише до половини, пояснювала складніший матеріал додатково;давала індивідуальні завдання кожному хоча б раз на кілька тижнів;пропонувала здобувачам завдання, які передбачають власні міркування та висловлення власної думки, а не вибір з готових відповідей.