Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч. За програмою нової української школи. Урок 33
Номер слайду 2
Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?Розділ 5 § 33
Номер слайду 3
Гра «Інформаційне коло»Утворіть нові слова із слова: Розділ 5 § 33ІНФОРМАТИКАформаромантикаформат киткіттаккатрима
Номер слайду 4
Логічна розминка. Розшифруйте приклади. Назви цифри в кожну фігуру. Розділ 5 § 335522222253334
Номер слайду 5
Логічна розминка. Жили у казці 5 тваринок. Усе в них було гаразд, поки зла чарівниця не переплутала букви в назвах тварин. Допоможіть тваринкам. Розділ 5 § 33 ШКАКІ
Номер слайду 6
Логічна розминка. Розмісти літери в правильному порядку. Розділ 5 § 33 БОКАСА
Номер слайду 7
Логічна розминка. Розмісти літери в правильному порядку. Розділ 5 § 33 ЯСИНВ
Номер слайду 8
Логічна розминка. Розмісти літери в правильному порядку. Розділ 5 § 33 ВРОКАО
Номер слайду 9
Логічна розминка. Розмісти літери в правильному порядку. Розділ 5 § 33 АШКМИ
Номер слайду 10
Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?Ти можеш самостійно спланувати побудову алгоритму для створення зображень у середовищі Скретч. Для цього потрібно виконати такі кроки. Розділ 5 § 331. Придумати модель майбутнього зображення.2. Скласти план побудови.3. Дібрати потрібні команди.4. Визначити, які значення моделі слід змінити за допомогою вибраних команд: кількість кроків у переміщенні, кути, колір і розмір олівця.
Номер слайду 11
Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?Продовження…Розділ 5 § 335. Скласти алгоритм.6. Запустити алгоритм на виконання.7. Перевірити, чи відповідає результат задуманому.
Номер слайду 12
Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?Складений алгоритм у середовищі Скретч можна зберегти. При цьому зберігається також і вигляд виконавця алгоритму. Розділ 5 § 33 Тому збережене називають ще словом проєкт.
Номер слайду 13
Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?Щоб зберегти проект на власному комп’ютері, обирають вказівку Файл Вивантажити на ваш комп'ютер. Розділ 5 § 33
Номер слайду 14
Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?Отримаємо проект із назвою. Розділ 5 § 33 Яку назву проекту запропонувало тобі середовище Скретч?Зверни увагу, що до назви проекту додано крапку та літери sb3. Так комп’ютер розрізняє, у якому середовищі створено проект. Їх видаляти не потрібно. Скретч-проект.sb3
Номер слайду 15
Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч?Розділ 5 § 331. У яких проєктах твої рідні беруть участь зараз або виконували їх раніше? Що означає слово «проєкт» для них?2. Чому, коли будують будинок, то говорять про проєкт будинку? Із чого складається такий проєкт?
Номер слайду 16
Цікавинки. Розділ 5 § 339 листопада — День української писемності та мови. За традицією, у цей день відзначають найкращих письменників. Школярі беруть участь у Міжнародному конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика.
Номер слайду 17
Фізкультхвилинка. Розділ 5 § 33
Номер слайду 18
Запитання і завданняЄ 2 відра місткістю 4 л і 9 л. Як за допомогою цих відер принести з річки рівно 6 л води?Розділ 5 § 33
Номер слайду 19
Запитання і завдання. Маса повного бідона з молоком 10 кг, а наповненого до половини — 6 кг. Яка маса пустого бідона?Розділ 5 § 332 кг. Відповідь:
Номер слайду 20
Запитання і завдання. Відгадай загадку. Біле поле, чорне насіння, хто його сіє, той розуміє. Розділ 5 § 33 Книжка. Відповідь:
Номер слайду 21
Працюємо за комп’ютером. Розділ 5 § 33 Сторінка138
Номер слайду 22
Діємо. Розділ 5 § 33 Завдання. Власний алгоритм. Відкрий середовище Скретч. Створи власний алгоритм побудови якогось геометричного зображення, наприклад: Збережи проект. Дай йому назву Прізвище2.