Мета:
навчальна: засвоєння студентами знань про основні принципи створення найпростішої презентації за допомогою різних способів; формування вмінь створювати порожню презентацію, на базі іншої за допомогою шаблонів оформлення, створювати презентацію-фотоальбом, відкривати та зберігати презентацію в різних форматах;
розвиваюча: розвивати практичні вміння та навички студентів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера;
виховна:виховувати інтерес до творчої та дослідницької роботи, свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції.
Підручники та обладнання:
Інформаційні джерела: http://uk.wikipedia.org/wiki.
Тип уроку:формування знань, вмінь і навичок.
Структура уроку
Хід уроку
Бліцопитування.
(1. Пуск=>Усі програми=>Microsoft Office=>Microsoft Office PowerPoint 2007;
2. Використовуючи ярлик програми на Робочому столі або на Панелі швидкого запуску;
Технологія „Незакінчене речення”.
Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про програму MSPowerPoint та її застосування, навчимось створювати презентацію різними способами тому, тема нашого сьогоднішнього уроку: «Створення комп’ютерних презентацій на базі іншої та за допомогою шаблонів оформлення» (запис у зошити). Тобто сьогодні на уроці ми повинні сформувати вміння створювати порожню, на базі іншої презентації, за допомогою шаблонів оформлення, створення презентації-фотоальбому, відкривати та зберігати презентацію в різних форматах.
VI. Вивчення нового матеріалу
Цей етап уроку відбувається у вигляді пояснення з демонстрацією.
1. Створення порожньої презентації на задану тему.
Процес створення презентації в МіcrosoftPowerPoint складається з таких дій:
Розглянемо детальніше методи створення презентацій. Після запуску програми автоматично створюється порожній слайд, що містить два текстові блоки (заголовок і підзаголовок слайда).
Презентацію також можна створити, виконавши команду Office —> Створити... В Області завдань відкриваються додаткові можливості щодо створення, а саме:
1.Створення нової презентації
MSPowerPoint 2007 надає користувачу кілька різних способів створення презентації.
Після запуску програми MSPowerPoint 2007 автоматично створюється початковий слайд презентації – титульний. Далі користувачу потрібно вставити в презентацію потрібну кількість слайдів відповідної структури і заповнити їх.
Для додавання нового слайда до презентації необхідно виконати Основне Слайди Створити слайд. У списку кнопки Створити слайд перераховані шаблони слайдів різних типів. Розглянемо призначення і структуру цих шаблонів слайдів.
До списку кнопки Створити слайд включено також і порожній слайд.
Комбінуючи слайди з різною структурою, користувач створює структуру презентації, яка відповідає його задуму. Для змістового наповнення презентації користувач повинен замінити зразки текстів і графічних об’єктів, що є в шаблоні, на ті, що потрібні для його презентації.
Іншим способом швидкого створення структури презентації є додавання потрібної кількості слайдів із заголовками на вкладці Структура Області слайдів і структури.
Для збереження (запису на диск чи інший носій) створеної презентації використовують команди Збережіть, Збережіть як... або комбінацію клавіш Сtrl+S. У діалоговому вікні, що з'являється можна вказати Ім'я презентації, місце збереження та вибрати тип презентації (презентація, демонстрація, веб-сторінка, рисунок, шаблон).
VII. Практична робота № 1
Тема:«Розробка слайдової презентації».
Тепер переходимо до виконання практичної частини нашого уроку. Давайте пригадаєм і будемо дотримуватись правил безпеки і санітарно-гігієнічні вимоги та виконаємо комплекс вправ для зняття зорової втоми. Для цього кожен з вас займає своє місце, і виконає завдання. Учням інструктивні картки.
Інструктивна картка
− нову (порожню) презентацію — використати довільний шаблон
оформлення (за наявності підключення до Інтернету — використати Шаблон оформлення з вузла Office Online):
− із шаблону оформлення за темою «Планети Земної групи»;
ІX. Підбиття підсумків уроку
− Створення порожньої презентації.
− Створення презентацій за допомогою шаблонів оформлення.
− Створення однієї презентації на базі іншої.
− Створення презентації-фотоальбому
X. Рефлексія(використання інтерактивного методу «Мікрофон»).
XІ. Домашнє завдання
Завдання за підручником: § 2.2 с. 90-100.