Тема: Прикладне програмне забезпечення.
Графічний редактор PAINT.
Навчальна мета уроку: познайомитись з інтерфейсом графічного редактора та вміти використовувати інструменти та палітру для створення малюнків та графічних робіт.
Развиваюча ціль уроку: розвиток навичок уваги та інтересу до предмету та данній темі, формування культури інформаційної мови, а також актуальність даної теми.
Виховна ціль уроку: виховання любові до предмету, жвавого інтересу до знання інформатики, виховання уваги та акуратності.
Тип уроку: набування нових знань та умінь.
1.Організаційні питання.
2.Перевірка домашнього завдання
3.Пояснення нового матеріалу.
4.Практичне завдання.
а) Завдання 1: Створити малюнок за допомогою геометричних фігур з використанням інструментів:
б) Завдання 2: Створити малюнок за допомогою інструментів: «пензл», «карандаш», палитра та вставка тексту с використанням інструменту «А».
5.Повідомлення домашнього завдання.
6. Підбиття стогів заняття та оголошення оцінок.
1.Організаційна частина
Привітання класу. Перевірка присутніх.
2.Перевірна домашнього завдання.
Перевірка домашнього завдання здійснюється за допомогою програми «Тест-W». В програмі закладені питання з варіантами відповіді. Учень вибирає правильну відповідь, а програма сама рахує бали та наголошує оцінку.
Тесты.
1. З яких елементів складається вікно Windows…….
а) стрічка заголовку; б) файли; в) робоче поле; г) панель інструментів;
д) лінійка прокрутки; е) контекстне меню.
2 Меню складається..
а) таблиця; б) файл; в) рисунок. г) команди; д) формат: е) вікно.
3.Расширення файлу, створеного у програмі Блокнот - це
а)doc; б)txt; в)xls; г)bmp; д)exe.
4.Операційна система це -:
а) набор програм; б) сукупність картинок; в) текст;
г) вікно; д) Software.
5. Які антивірусні програми ви знаєте?
а) Dr.WEB; б) Awast .в)GIMNAST; г) Panda д) NOD32; е) JUK;
ж ) MON5 з) Касперський.
6. Вірус це-
а) гадський жук; б)хвороба; в) шкідлива програма;
7. Кнопка «Пуск» містить меню:
а) Мої документи; б) Мій комп’ютер; в)Моя музика; г) Мої друзі
д) Мо ї малюнки е) Мої примітки; ж) Мої листи з) Мої повідомлення. Контекстне меню відкривається..
а) навести мишу на об’єкт;
б) правою клавішею миші по виділеному об’єкту;
в) с клавіатури при виділеному об’єкті;
г) покричати в монітор : «Контекстне меню, Відкрийся!!!».
9.Можно встановити декілька панелей інструментів?
а) Так;
б ) Ні,тільки одну;
в) Не знаю;
г) Можна, хоча сто.
10. Які кнопки знаходяться на стрічці заголовка?.
а); б); в); г); д)
11.Дія с файлами..
а) Відкрити б) Перейменувати; в) Приспати; г)Повернути; д) Переробити; е) Знищіти ; ж) Зберегти; з) Створити.
12. До периферійних пристроїв відносять...
А) Мишу; б) Пацюка; в) Принтер; г)Сканер; д)Колонки;
е) Операційну систему; ж) Програми; з) Файли.
3Пояснення нового материалу.
Одним з найбільш розвиненим типом програм для робіт з графікою є графічні редактори.
Графічний редактор – це комп’ютерна програмам яка дозволяє створювати та редагувати зображення на екрані монітору та зберігати їх в багатьох форматах JPEG, PNG, GIF, TIFF...
Деякі графічні редактори спеціалізуються на редагування фото реалістичних зображень, деякі на створенні малюнків.
The Gimp – потужна безкоштовна програма для створення, збірки та редагування зображень.
Paint.NET растровий графічний редактор для Windows NT, розроблений на .NET Framework.
Picasa - безкоштовне програмне забезпечення для редагування зображень.
Pfotofiltre – зручний та швидкий графічний редактор з багатьма інструментами для редагування.
Pfoto-Editor – потужний та багатофункціональний редактор для роботи з растровими малюнками та цифровими фотографіями.
Pfotoscap – універсальний редактор зображень, який дозволяє їх перекодування.
Intscap – потужний редактор для створення ілюстрацій у форматі векторної графіки.
Artweaver – графічний редактор з широким набором художніх ефектів та стандартних інструментів.
Light Box Free Image Editor – товариська до користувача програма яка дозволяє покращувати зовнішній вид зображень.
Графічні редактори це клас програм, призначений для створення та (або) опрацювання графічних зображень,малюнків, включаючи діаграми, ілюстрації, таблиці, схеми,креслення тощо.
Графічний редактор Paint запускають
Після запуску на екрані відкривається робоче вікно програми Paint. Воно складається з кількох областей
Щоб змінити палітру треба війти в меню палітра, та вибрати команду Змінити палітру.
Інструменти Paint.
4. Практичне завдання.
1 Завдання: Створити малюнок використуючи інструменти: «прямокутник», «многокутник», «еліпс», «заливка», «палітра», «проізвольна область», «прямокутна область».
2 Завдання: Створити малюнок за допомогою інструментів «олівець», «пензлик», «заливка», «крива лінія», «палітра», «піпетка» та інші.
3 Завдання:
Скласти малюнок з окремих часток вихідного графічного документа використовуючи інструмент «прямокутна область».
5. Сообщения домашнего задания.
Конспект урок вивчити. Намалювати за допомогою редактора Paint крапчастий малюнок «ТИГР». Для цього використовують
меню Вид Масштаб Показати сітку.
.
6. Підбиття висновків заняття, оголошення оцінок.
Сьогодні на уроці ми познайомилися з інтерфейсом та інструментами графічного редактора Paint, навчились використовувати інструментами та палітрою, малювати по сітці, а також вставляти текст и редагувати графічне зображення.